Zwanger worden voorjaar 2019 deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 12 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Och jeetje wat een heftige situatie.. gelukkig kan er zaad ingevroren worden, maar toch is dit natuurlijk niet wat je wil, en maakt dat het allemaal nog spannender dan het al is. Ik hoop voor je vriend dat de medicijnen goed hun werk doen, en het allemaal niet voor niets is. En dan toch hopelijk deze ronde gewoon zwanger!! Ik duim voor jullie, heel veel sterkte!
     
    MissElla87 en 2Livelife vinden dit leuk.
  2. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Leuk!!!! ;) en spannend idd.
     
  3. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Oh gatver.. wat super heftig :eek::(:(. Ik snap dag er dan ineens heel veel druk op deze ronde staat. Invriezen is een optie gelukkig (dus een kindje kan nog steeds als t deze ronde niet lukt) maar dit is het laatste wat je wil:(!! Ik vind echt heel erg voor je/jullie.
    Hoe is je man eronder?
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  4. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    @San0804 en @MissElla87 dankjewel.
    Ja hij was wel even uit het veld geslagen. Ze gaan in het ziekenhuis in het team overleggen en dan horen we volgende week meer. Nu is hij in de tuin aan het bouwen dus hij heeft goede afleiding. We hebben eigl verder een hele fijne dag samen.
    Hij zegt net tegen me; 'nog niet van het ergste uit gaan. Wij willen gewoon geen medicijn waar ik onvruchtbaar van wordt. Misschien is er nog een altenitief waar ze het nog niet over gehad hebben.' Zooo lief. Maar het belangrijkste is natuurlijk zijn gezondheid.
     
  5. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Jeetje jullie krijgen ook behoorlijk wat voor de kiezen. Mag ik vragen waar je vriend medicatie voor nodig heeft? Omdat je zegt dat dit wel de laatste optie is?

    Maar heftig weer. Toch weet ik zeker dat in deze tijd genoeg mogelijk is, ook voor jullie, om alsnog zwanger te raken. Natuurlijk wil je het op de natuurlijke manier, maar linksom of rechtsom dat kindje komt er wel! Misschien helpt die gedachte een beetje. Het hielp mij wel altijd als ik dacht “er komt nooit een kindje”. Het komt er wel. Je hebt alleen geduld nodig en vertrouwen.

    Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben. Probeer er positief in te blijven staan. Er is overal tegenwoordig wel een oplossing voor. Maak er alsnog een fijne dag van. Jullie hebben elkaar en zijn beiden lekker thuis. :)
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  6. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    Dankje.:oops: Ja dat proberen we ook, gelukkig helpt de ene de ander vaak als het even moeilijk is, dat gaat over en weer. En het is zijn vrije dag vandaag dus dat is idd ook fijn.
    Hij heeft sarcoïdose. En dan met name in het hart. Vorig jaar heeft hij 2 × een poos op de hartbewaking gelegen, met prednison kregen ze het de 1ste keer toen onder controlen, maar toen het tijdens medicijnenafbouw toch weer terug kwam hebben ze een ICD bij hem geplaatst, preventief. Gelukkig nog nooit zijn werk hoeven doen. Elke 6 maanden heeft hij een PETscan om te kijken of het weg is. Laatst bleek dat de prednison het niet voldoende onderdrukt. In kleine (nog) hoelveelheden zit het nu weer in het hart, lever, longen en botten. Dus moet hij over op andere medicijnen omdat het anders langzaam aan steeds meer wordt.
     
  7. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Jeetje heftig hoor....:(
    Duimen dat die medicatie goed gaat werken maar snap dat je wat ( lees enorm ) druk heb om het deze ronde te laten slagen...lijkt me heel moeilijk
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  8. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Goedemiddag dames, ben er weer, het was weer een druk nachtje maar we hebben het weer gered. Was erg misselijk vannacht maar toch even gegeten en nog niet weg..denk chips als ik maar niet ga spugen of iets:eek: maar na een tijdje ging het toch weg gelukkig:D
     
  9. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh wat vreselijk zeg. Wat is dat voor middel? En wat heeft hij ook alweer? Misschien heb je het al gezegd maar het gaat zo snel hier. Duimen dat het nu raak is! X
     
  10. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Oh ik lees het al, sacoidose dus.
     
  11. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Even gemist dat je nieuwe baan hebt. Wat doe je? En nachtdiensten dus? Pittig!
     
  12. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Werk bij een tankstation ja is wel pittig ja maar is gewoon wennen.
     
  13. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    zelfde hier.. ouders en broertje gelijk, vriend natuurlijk, mijn beste vriendin.. mijn nicht ook denk ik.. zijn de belangrijkste mensen in mijn leven. Ook inderdaad om mensen om je heen te hebben die je kunnen steunen mocht het fout gaan.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    @2Livelife wens jullie heel veel sterkte :( vreselijk zeg.. gelukkig kunnen ze tegenwoordig echt ontzettend veel op het gebied van kinderwens en zwanger worden.. maar dan nog, iedereen wil graag natuurlijk en van zichzelf en haar/zijn partner een kindje. Ik hoop dat het jullie gegund is.
     
    MissElla87 en 2Livelife vinden dit leuk.
  15. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    @Visje79 en @duitshollandsmeisje Dankje. We gaan kijken wat de komende tijd gaat brengen, op alle vlakken. En ondertussen niet teveel stressen. :cool::rolleyes:
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  16. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Wij hebben alle mensen dichtbij ons op de hoogte gesteld na de termijnecho met 10 weken. Dat was het moment dat we ook de uitgerekende datum vast hadden staan, wat we leuk vonden om te delen met onze familie :)
     
    Orchid24, duitshollandsmeisje en MissElla87 vinden dit leuk.
  17. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja dat is hartstikke leuk...en geheim houden is ook niet fijn
     
  18. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    @2Livelife , poeh. Jullie krijgen heel wat voor de kiezen. Hopelijk is er idd een alternatief en hoeven jullie hier helemaal niet mee bezig te zijn.

    @Dame09 , spannend! Ik ga duimen!

    @Jaimpiej , oh nee :( wat verdrietig. Op naar een rake ronde!
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  19. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Hier een baaldag! Bij de fysio geweest voor mijn bekken, au au au. Tranen in mijn ogen verdorie. Zoonlief heeft een dramadag dus dat gaat gezellig, we zitten elkaar een beetje in het vaarwater. Heb hier alles dichtgedaan om het koel te houden, rozijntjes en drinken op tafel gezet en een filmpje aangezet #loedermoeder
     
  20. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    Oe bekkenpijn ja dat ken ik. En dan ben jij ook nog eens hog zwanger. Vervelend joh.:( En helemaal niet zo raar dat je even een keer een filpje aanzet toch! Als hij niet meer weet hoe zich te vermaken als er niets aanstaat dán gaat er iets niet goed. ;) rustig aan maar even komende dagen.
     

Deel Deze Pagina