Ik heb me vrij snel na de positieve test ingeschreven. Ik ben achteraf al bezig vanaf week 4 en ga tot week 16. Het heeft niet zozeer te maken met hoe lang je zwanger bent, maar echt met de hoeveelheid HCG in je urine. Als die hoog genoeg is kan je meedoen. En bij de een gaat dat sneller als bij de ander.
@duitshollandsmeisje ; wat ik al zei. Je gewicht zal echt het verschil niet maken. Ik zit in een appgroepje met dames uitgerekend eerste helft van april en ik schrok een beetje van hun BMI’s. Maar dat betekend dus, als hun zwanger kunnen raken, kan jij dat ook zeker! Maat 38, M, is echt heel netjes en gemiddeld. Het is jammer dat ze daar steeds over vallen. Want het probleem zit waarschijnlijk wel wat dieper dan die paar kilootjes. Ik heb het idee dat je wel iets meer op je strepen staat! Heel goed!
Ja je weet hoe ze zijn he alles moet eigenlijk volgens de “richtlijnen” erg jammer. Bij duitshollandsmeisje ligt het waarschijnlijk aan andere dingen dan gewicht. Dus ze moeten niet piepen en 7 kilo is al best veel.
Ja vreselijk vind ik dat! Heb al extra laagjes aangetrokken, kousjes (2 paar) op de chauffage, onder een deken... helpt allemaal niet.
Deze morgen nog maar pas gedoucht, maar denk dat ik dat toch maar es doe als ik echt niet warmer word. Hoe is het verder met jou?
Hier goed gister alleen even niet lekker maar was al snel voorbij gelukkig. Verder alles oke hoor. En met jou ondanks dat je het koud heb
Meneer is vandaag echt super actief. Al vanaf vanochtend rommelt het met tussenpozen in m'n buik. Schopjes, bewegingen, van alles. Ineens ook een stukje hoger dan de afgelopen dagen... Benieuwd wat de VK gaat zeggen aankomende dinsdag
Ja dat bedoel ik.. er zijn vrouwen met een bmi van 30 die ook gewoon zwanger zijn of die vrouw van dat programma niets liever dan een kind was ook veel dikker dan ik (die met die zaad donor in een hotel) en die was ook snel zwanger. Dus waarom word ik dan niet geholpen? Nee ik wil nu serieus iets krijgen voor een menstruatie of clomid ofzo. Die metformin is leuk en aardig maar doet niks voor mij
Waar ik nu echt gek op ben..sesamcrackers met oude kaas en komkommer..hmmmm. En soms stiekem een aplelflap s middags.
Ik at net een dropje en omg.. t was goddelijk !!! Maja je mag niet veel drop eten begreep ik dus hou t er maar bij 1 (denk ik).
Hoezo mag drop niet? Gelukkig is dat in Duitsland niet zo populair want ik hou ook echt van drop, maar hier vind je het niet zo snel in de normale supermarkten xD
Ik zit een beetje op marktplaats in de buurt te kijken naar kinderwagens. En dan vooral de bugaboo cameleon omdat hij een diepe bak heeft in verhouding met de meeste andere,zo lekker licht rijdt en op elk terein kan. (Ga absoluut niet nieuw kopen.) En nu kom ik er 1 tegen (oudere versie) voor maar 75 euro. Dat is echt netjes want ze vragen best veel vaak. Maarrrr het is wel erg vroeg om aan te schaffen natuurlijk..heb nog niet eens een hartje gezien. Maarr het is zo goedkoop, netjes en aardig dichtbij. En zo ga ik dus de hele tijd heen en weer in mijn hoofd. les: niet meer op markplaats kijken verlopig.
Ohjee verleidelijk.... je kan ook denken YOLO Duur is het niet.... Ik ken het wel hoor, ik ben ook altijd te snel met sommige dingen. Denk dat als ik eenmaal zwanger ben mij ook niet kan inhouden hoor xD wanneer heb je je eerste echo?