Ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar het kan nog wel hoor... heb eens op een ander forum gelezen (over ervaringen met innestelingsbloeding) dat sommigen dit tot wel 4 dagen lang hadden (en zelfs niet zo heel weinig) en toch echt zwanger bleken te zijn... maar om jezelf te beschermen voor teleurstelling moet je er mss toch niet vanuit gaan.. (dat is toch mijn tactiek altijd )
Kan ik me voorstellen.. je moet ook goed ontspannen zijn denk ik.. maar je bent goed bezig! Oke misschien niet nou al aftellen want dat klinkt nog lang zo ik zal 11 dec neerzetten! Komt toch niet zo nauw dag meer of minder
Ja dat zeker! Moet mezelf echt dwingen om me sluitspieren te ontspannen anders lukt het al zeker niet.
@Jolien1991 Spannend hoor! Sta je met inbrengen met 1 voet op wc/badrand/stoel ect dan wil vaak wat makkelijker na binnen.
ja precies haha is ook mijn tactiek maar normaal is een innestelingsbloeding veel eerder.. en vaak bruinig, maar ik heb nooit oud bloed heb altijd roze/rood.. En het komt maar 1 op de 5 voor.. en vaak weinig en maar paar drupjes op 1 dag. Tuurlijk heb je uitzonderingen.. en er is een deel van mezelf dat heel vurig hoopt dat ik er een van ben maar acht de kans echt 1%
Nou bij eerste keer tampon inbrengen had ik vroeger echt heeeel veel moeite (lukte maandenlang echt niet (ook ivm vaginisme)... en las toen idd wat jij nu ook schrijft, met 1 voet op een verhoogje zeg maar. Maar heel vreemd, bij mij lukt het dan precies nog moeilijker... dus ik ga eigenlijk heel gewoon rechtstaan met me benen beetje uit elkaar...
Idd liggen met knieën gebogen lukt ook vaak! Dat deed ik geregeld als ik zalf moest inbrengen voor m'n schimmelinfecties Maar is net iets minder 'snel', moet er rekening mee houden dat ik vaak over de middag aan het werk ben dus moet het dan wel in 't toilet op het werk ff doen... en daar is ook geen plaats om te liggen. Dus probeerde het thuis alvast met gewoon rechtstaan...
@Jolien1991 Volgens mij moet je je bekken kantelen zodat het verder komt met 1 been op wcbril.. als ik tampon inbreng zit ik op de wc maar volgens mij kantel ik mijn bekken dan wel. Anders wil het niet goed ver erin. (Al maanden niet gebruikt dus ik moet echt goed nadenken hahaha)
Oh zo... hmm zal het toch eens proberen dan. Ja ik heb ook al maanden geen tampons meer nodig haha... paar maandverbandjes (soms zelfs maar 1 per maand en de rest inlegkruisjes!) zijn genoeg hier... Bedankt voor de tip!
Hmm gisteren en vandaag heel slijmerig daar beneden, gek.... al laaaang niet meer gehad. Dag 33... zal mij benieuwen of ik vanzelf een menstruatie krijg of eisprong o.i.d. En spannend @Orchid24 wanneer wil je testen? Morgen? Of afwachten? Ik noem het pas dag 1 als ik echt goed veel helderrood bloed heb en dus 100% zeker ben dat het een menstruatie is. Maar als ik begin met veegjes roze/rood breekt het meestal dezelfde dag of avond nog helemaal door.