Pfff zorgverzekeringen.. toch altijd weer een heel karwei om uit te zoeken.. want ik dacht dat ik vorig jaar ergens had gelezen dat omdat ik in een flat woon 3 hoog dat ik sowieso in het ziekenhuis moet bevallen en dus volledig vergoed krijg. Maarr nu lees ik dus weer dat je wel kan kiezen of je thuis wilt bevallen, raden ze niet aan maar het kan dus wel en dus als je in ziekenhuis wil is alsnog poliklinisch en dus moet je daarvoor aanvullend verzekeren als je niet zelf wilt betalen. Beetje stom want ik wou juist dit jaar keer goedkopere verzekering, heb altijd duurste van het duurste maar nu therapie klaar is wilde ik jaartje rust.. met misschien enkele keer fysio mocht het even nodig zijn tijdens zwangerschap.. maar omdat ik dan kraamzorg en ziekenhuis bevalling wil betaal je weer hoofdprijs.. en dadelijk krijg je alsnog een medische indicatie om in ziekenhuis te bevallen en dan heb ik dus voor niks weer zo’n dure zorgverzekering echt ik vind aanvullende zorgverzekeringen maar krom.. het is goed dat ze er zijn.. maar kan het echt niet anders
Ik lijk ook wat te zien hoor... Spannend.. Je kan ook een predictor kopen en hem een dezer dagen doen toch
Nou ik ga het meteen toegeven hoor: ik kon me echt niet bedwingen omdat sommigen dus iets leken te zien op de kv2v5. Heb daarnet predictor early gedaan en witter kan geloof ik niet. Dus ff wakker geschud. Ik wanhoop nog stééds niet hoor, maar vind deze wel negatief. Niet?
Zelfs daarop lijk ik heel licht in de verte wat te zien probeer het anders over een dag of 2-3 nog eens...
Vreemd dat jullie zien wat ik niet zie. Maar we gaan zien idd... het geeft me wel nog een beetje hoop.
ook ik zie iets van een schaduwstreepje ofzo haha spannend.. ben benieuwd wat het nou uiteindelijk is!
Ik ben vandaag het halve land door gereisd om een 3D print van m'n zwangere lichaam te laten maken ♥️ het voorproefje zag er in ieder geval al super uit.. over ongeveer 6 weken krijgen we het eindresultaat thuisgestuurd. Can't wait!
Hoeveel dpo zit je nu dan? Ik had deze op 10 dpo gedaan, met volgens mij de dag ervoor de innesteling.. Dus zelfs met de predictor earley (die toch echt wel het snelst is) is het wat geduld hebben. Ik duim voor je!
De baby ligt met zijn voetjes richting zijn hoofd, het ligt waarschijnlijk lekker haha.. de gyn zei ook als geboren word dat best kan zijn dat hij nog paar dagen zo blijft liggen omdat hij al zolang zo ligt.. zooo schattig idee vind ik dat hihi! volgende controle is weer gewoon bij de vk. En dan kijken hoe die dan ligt. Ligt hij nog steeds zo die kans is nog steeds groot, dan met de gyn bespreken wat te doen. Stuitbevalling als hij gunstig ligt, of keizersnee. Afwegen wat het veiligste is. Ligt hij per toeval toch wel goed, dan is het alleen een telefonisch gesprek met richtlijnen. Baarmoederhals was nog mooi lang, en baarmoedermond nog gesloten dus dat is wel fijn..
Dat denk ik niet. Gezien de gedetailleerdheid van het beeldje, is dat toch wat privacy gevoelig. Maar wie weet ben ik er zo trots op dat ik het toch deel