Oke misschien kan ie het een keer duidelijk melden. Kijk bij noodgevallen oke maar voor vreemde rare dingen die iemand zelf makkelijk aankan. Ja ik heb dat met viskraampjes en winkels kan daar echt niet naar binnen lopen. Ja we gaan het zien anders knijpers maar dan proef ik me eigen vlees weer niet nou ja misschien maar afwachten gewoon
HIER IS HET PRACHTIG WEER. Hahahahahaha het is gewoon echt heel warm, 25 graden ofzo, geen wind, volle zon, bizar! hihi jullie wonen allemaal verkeerd!
Pff heb al de hele dag hoofdpijn maar wil geen pcm nemen omdat als het niet hoeft je t beter niet kan nemen. Maja nu wel belemmert in me handelingen. Hopelijk is t morgen over na een nachtje slapen. Ook vinden we t best heel lastig om een keuze te maken tussen kdv of gastouder.. Wat is jullie keus en waarom?
Wij hebben gekozen voor kdv, om een voor sommige kleinzerige reden . Ik vind dat te huiselijk.. en ik vind dat thuis, ook echt thuis moet zijn bij papa en mama, en de opvang is de opvang, en dat moet duidelijk zijn. Maar dat is heel persoonlijk.
Wij hebben gekozen voor kdv, omdat daar ook als er iemand ziek is/uitvalt opvang geboden wordt. Dan wordt er iemand anders ingevlogen. Bij een gastouder is dat niet mogelijk... Ik wilde zekerheid!
Na precies, ik zie zelf ook wel de voordelen van een huiselijke plek. Mijn man en ik hebben besloten om zowel bij 1 of 2 gastouders te kijken en bij een kdv. Zelf heb ik jaren gewerkt op diverse kdv dus ik weet wel beetje wat ik kan verwachten maar mijn man niet. Ons gevoel moet gewoon goed zijn.
Dames, even een vraagje. Ik wil hiervoor niet speciaal een nieuw topic openen. Ik heb dus echt moeite met het werken met die Fertility Friend app!! Het lukt maar niet zoals ik wil... Mijn calendar is echt niet duidelijk en die chart blijft op september staan en je ziet er ineens veel minder op dan voorheen... heb al met de instellingen proberen te klooien maar maak het alleen maar slechter... Wat doe ik toch verkeerd? Bestaat er eigenlijk nog een andere app die gelijkaardig is maar gebruiksvriendelijker?
Ik bedoelde dat ik een gastouder te huiselijk vind, en dat daarom juist niet wil. Sorry was niet heel duidelijk uitgelegd.
Ik snapte je wel. Je vind dat thuis huiselijk moet zijn en dan niet bij een kdv ook. Dat toch ? . Ik bedoelde weer dat ik t juist wel een fijne gedachte vind als de opvang huiselijk is.
Vraagje dames, je krijgt op een gegeven moment een controle van kraamzorg of een instantie die bij je kijkt op alles of orde is. Ben je verplicht daar aan mee te werken?
Kraamzorg is bij ons alleen op gesprek geweest, ze heeft niks bekeken verder in huis of de babykamer.. weet natuurlijk niet of dat bij iedere kraamzorg hetzelfde is.
Oke hoor allemaal verhalen dat ze kijken in de kinderkamer en of alles van het lijstje wel is aangeschaft. Denk nou toch maar eens vragen
Hier geen controle gehad hoor! Had ik ook wel eens over gehoord, en toen ik het bij de intake vroeg zeiden ze dat dat helemaal niet gebeurt.