Wat vervelend en frustrerend !!! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt hoe het daar binnen er nu aan toe gaat. Doe rustig aan!!
Vanmorgen naar de HA geweest, hij vond het slechte slapen wel mee vallen. En of ik het nodig vind om nog langs te komen. Nou nee niet echt eigenlijk, oke zie je wel met de kleine. Dat is dus afgerond
35 weken vandaag! ♥️ Valt me echt reuze mee trouwens, hoe groot m'n buik is... Weinig gegroeid sinds week 30 ofzo.
@Visje79 Dat is niet leuk, gaan ze je man zijn zaad ook onderzoeken? Dat dat achteruit is gegaan ofzo?
@Visje79 bah echt balen dit. Hoop echt voor je dat je gauw duidelijkheid krijgt... Wat een prachtig buikje. ❤️ Hier heel slecht geslapen... voortdurend wakker geworden van ontzettend pijnlijke, branderige heupen... heb dit al vaker gehad, maar het was nu toch al heel lang geleden... Stond op en voelde ‘iets lopen’ daarbeneden, dacht yes mss ongi... Maar nee was weer witte afscheiding... Had gehoopt op dag 3 na stoppen utro dat de toch wel gingen arriveren (lees overal dat het gemiddeld 2-3 dagen duurt). Blijft afwachten. Ook nog steeds heel erg moe en die steekjes in en rondom bm, begint vervelend te worden... edit: sinds enkele dagen nu ook wat duizelig... denk gewoon dat al die onzekerheid en die vermoeidheid z'n tol begint te eisen...
@Jolien1991 Zeker weten doe je inderdaad niet, hopelijk volgende gewoon raak! Wel lastig dat het niet gewoon doorzet.. heb je wat ontspannends op de planning staan dit weekend? Misschien even lekker naar de spa of lekkere massage nemen ofzo. Jezelf weer even verwennen en goed uitrusten! @Visje79 jeetje wat rot zeg.. Hopelijk levert het wat op, het zou ergens fijn zijn als er gewoon iets uitkomt waar je dan ook wat aan kan doen.. zo is ook niks elke keer.. Wat is een waterecho en een hysteroscopie als ik vragen mag? @Zonnetje19 oke dan.. beetje apart weer van je huisarts eigenlijk.. gaat er toch om hoe jij je voelt en niet of hij het wel vind meevallen.. jij moet ermee leven.. aan hem heb je ook niet zo veel tot nu toe.. maargoed ergens fijn dat je niet weer terug hoeft te komen.. @Dame09 mooie buik! Ik had je trouwens PB gestuurd, weet niet of je al gezien had hihi
Ja 4 uur vond ie wel weinig maar 5,6 en 7 uur vond ie meevallen...nou ja prima kan er niet wakker van liggen, of wel dan
Hier ineens een test wat al stuk donkerder was Had vanmorgen getest en niet meer gekeken en zag net ineens al zo donker Geen knaller denk ik, kan nog meer knallen.. maar had even niet verwacht omdat afgelopen dagen zo licht waren. Ben benieuwd of mijn ei eerder gaat komen Of dat zoals ik weleens vaker heb dit een piekje is een week voor mijn daadwerkelijke piek
Ja 6/7 uur valt misschien mee, maar ook dat is toch per persoon verschillend.. de een heeft meer slaap nodig om normaal te functioneren zegmaar dan de ander.. en je bent ook nog eens zwanger.. haha zou ik niet doen nee
@Orchid24 Ik zou later vandaag nog een keer testen als het lukt met donkere urine rond 16:00 ofzo, en voor zekerheid wel seks hebben als lukt. @Jolien1991 Welke waarde kwam er uit je bloedonderzoek? Hopelijk toch snel ongesteld dan want dit is ook niks nog steeds wat tweestrijd.. @Orchid24 Ik heb trouwens maandag een controle afspraak bij de VK staan. Dan word er ook gekeken hoe meneer nu ligt, en dan word denk ik weer na de gyn toe, of hij moet goed liggen dan heb ik 24 dec een belafspraak met de gyn staan. Dusja haha..
Ga ik proberen! Ja denk dat ik mijn man straks leuk ga wekken ohh spannend weer.. maar waarschijnlijk ligt hij nog hetzelfde? Of heb je idee dat hij anders is gaan liggen? Hopelijk draait ie dit weekend gewoon even
Ja het is echt lastig... Niet echt wat ontspannends staan, integendeel: veel werk op de planning. Maar ja dat is beter dan dat ik me zou gaan vervelen... Je ovutestje ziet er trouwens veelbelovend uit!! Laat ons hopen dat je gauw weer mag gaan klussen! Ja klopt wel wat je zegt... En waardes bloedonderzoek? Geen idee... dat geven ze nooit mee... bij jullie wel?
zou zelf vragen om bloedwaardes, geven ze hier ook niet uit zichzelf maar als je erom vraagt vertellen ze het zo. Kan ook assistente van huisarts doen, zou dus even bellen! hmm beter dan verveling inderdaad, maar denk wel aan jezelf he! ja vond ik ook al, echt nog niet verwacht ook.. maargoed heb weleens vaker ineens donker en dat dan pas later de piek komt.. Zeg ook nog niks tegen mijn man, hopelijk lukt het straks om gewoon seks te hebben Zodat er bij hem in ieder geval niet gevoel ontstaat dat ie moet haha
Zou ik eens bellen dan? En wat moet ik dan vragen, om dit via mail door te geven of...? Spannend! Ja zou ook zo doen dat het spontaan komt en niet omdat 't 'moet' . Probeer dat ook telkens maar dat lukt niet zo goed bij mij.
Ja klopt alleen die 6 a 7 uur is alleen na meerdere nachten van 4 5 of 5,5 uur...maarja tis afgesloten en ga maar weer verder
Hysteroscopie is camera in baarmoeder om binnenkant te bekijken (verklevingen?) en waterecho maken ze een echo terwijl ze water inspuiten, kunnen ze de baarmoederholte bekijken.