Soms geven ze het gewoon door via de telefoon, maar anders kunnen ze soms de waardes uitdraaien en dat je ophaalt of mailen kan misschien ook wel. Ik kon het ophalen met uitleg erbij, maar dat was omdat ik veel waardes had. Bij een kan ze gewoon vertellen aan de telefoon lijkt me.. Gewoon vragen of je de bloedwaardes mag hebben Haha ja ik kan dat ook niet, elke keer denk ik zeg niks over mijn ovulatietesten.. maar lukt me nooit vind het wel rot soms, we hebben allebei echt moeite met initiatief nemen. eigenlijk zijn we best wel hetzelfde daarin en allebei geen heel hoog libido.. en dan rond de eisprong krijg ik wel meer zin, maar dan moet het dus ook en vind weleens rot dat we het dan vaak doen en rest van de tijd stuk minder maar we leren steeds beter erover te praten en het is al veel vaker dan een tijd terug.. dus we gaan vooruit
en hysteroscopie is anders dan een inwendige echo die ik krijg? Geen idee hoor waterecho lijkt me erg onprettig maar wel goed om even alles weer te onderzoeken..
Ja snap je, ja tis soms diep triest maar kan er weinig aan doen. Dus los laten en huis tuin en keuken middeltjes halen en anders de ouderwetse hamer maar
Ok heb net gebeld naar huisarts, was assistente en ze was echt heel begripvol en lief. Ze zei dat het geen probleem was om de bloedwaardes te krijgen en ik legde uit dat ik er wat moedeloos van werd dat ik (nog steeds) zo extreem moe ben en nu ook duizelig... Ze zei als je het gevoel heb dat er iets niet klopt, kom anders nog eens langs voor nog een extra controle? ... ze had nog een plaatsje vrij om 16.30u maar helaas ben ik dan aan het werk. Dus het is morgen geworden, wel vroeg (om 8u)... en dan kan ik gelijk de waardes opvragen van 't labo.
Oke en dan krijg je meteen de bloedwaardes te zien? Extra controle hoe moet ik dat zien en op zaterdag, werken ze daar op zaterdag.
De dames die al geweest zijn voor een kinkhoest vaccinatie, ID mee en lees ook een zwanger groeigids, wat de F is dat heb niks gehad. Wat moet ik buiten mijn ID meenemen?
@Zonnetje19 Ik moest alleen mijn id meenemen, en als je hem hebt je vaccinatie boekje... ik zou anders de papieren van VK meenemen of eventjes bellen nog! @Jolien1991 Goedzo, en fijn dat ze zo meeleefde. Ben benieuwd wat je lichaam gaat doen en extra afspraak is helemaal niet erg eventjes!
Verandering van zaken... ik zie mezelf niet in staat om te werken deze nm... en heb het gevoel dat het niet zo verstandig is om morgen pas te gaan (om 8u) en niet te kunnen uitslapen, zeker omdat ik nú al zo vermoeid ben... heb dus teruggebeld naar dokter en kan om 16.30u al terecht. Werk verwittigd, voel me er enorm vervelend bij maar dat moet dan maar. Maak me te veel zorgen om m'n lijf momenteel... Ik krijg normaal gezien inderdaad meteen de bloedwaardes te zien. Heb eigenlijk ook niet echt een idee wat ze gaan doen, waarschijnlijk opnieuw bloed nemen... we zien wel.
Heb geen vaccinatieboekje zou ik die ooit gehad hebben...geen idee maar die ligt waarschijnlijk in de vuilnisbak jaren geleden. Ok dan maar id meenemen en dat zien we het wel. Kreeg iig bewijsmee dat ik deze heb gehaald. Komt goed, dank je wel
Verstandig idee, goed voor jezelf zorgen hoor. Nou ben benieuwd wat die “extra controle” inhoud...succes straks
@Zonnetje19 Ik had er ook geen en of me moeder kon niet vinden anyhoe.. kreeg een nieuw vaccinatie boekje daar kwam hij ook in te staan, wel belangenrijk dat je die wel bewaard! Haha nu een foto zonder vest
Ja hysteroscopie gaan ze met een buis met camera naar binnen. Jij krijgt een gewone echo, tot aan de baarmoeder om de baarmoeder te bekijken (ze gaan er niet in) bij mij maken ze de echo terwijl ze de baarmoeder vol spuiten met water.