@Zonnetje19 ja tot nu toe bij de huisarts niet echt uitgebreid gepraat.. dus ik hoop volgende keer gewoon doorverwijzing te krijgen maar eerst maar eens de echo vrijdag afwachten! En ik slik geen medicatie, dus daar kan het niet aan liggen. Alleen regelmatig paracetemol maar ook dat valt erg mee Ik heb in ieder geval weer een voorraadje in me haha.. maargoed ben benieuwd wanneer mijn eitje komt.. @Loveischocola spannend! Komt vast wel goed ook al is het iemand in opleiding, als die er niet uit komt haalt ze wel iemand anders erbij. @Dame09 fijn dat alles goed is! Ja hij mag wel nog even wachten hoor! @2Livelife gefeliciteerd met je man! Altijd goeie timing inderdaad.. en ahhh je echo vandaag! Nog wel even voor je etentje vertellen he, anders zitten wij weer middag en avond op je te wachten Veeeel plezier! Ik wacht nog geduldig af, ben blij dat ik de goedkope z&k testen heb
Ja laten we het hopen dat ze wat kunnen zien, wat er nou mis is. Oke denk misschien medicatie maar helemaal niet dus. Paracetamol is niet de boosdoener...het is tot vrijdag nog ff gissen dus, hopelijk snel een antwoord waar je voldoening aan heb want dit is niks.
Ja ben benieuwd of je wat wijzer wordt vrijdag. Je hebt het de afgelopen maanden wel vaker gehad hè..dat je ei eraan leek te komen en toen toch niet. Kan me volgens mij herinneren dat we toen dachten dat het kwam omdat je ziek was. Lijkt me idd een goed begin om de folliculaire face uit te laten zoeken. Tuurlijk laat ik het jullie zo snel mogelijk weten! Het etentje gaan we trouwens verzetten naar vrijdag of zaterdag. Dit is voor allebei niet leuk zo en het maakt hem gelukkig niet uit. Hij vind het meer jammer dat hij geen verjaardagsseks krijgt. Krijgt ie ook nog tegoed.
Ja wel doen hoor, zijn zoooo nieuwsgierig...heeft ie al wat gehad voor zijn verjaardag? Ach ja een andere keer dan maar, tis geen verplichting he verjaardag seks wel leuk natuurlijk
@2Livelife ; gefeliciteerd met je mannetje! Wat lief dat het etentje even verzet kan worden. Griep komt nooit op het goede moment helaas.. ZO benieuwd of er een jongetje of een meisje in jouw buik zit! Veel plezier met de echo! @Orchid24 ; he bah toch weer zo’n valse hoop moment. Heb ik overigens ook vaker gehad in 1 cyclus en is best wel frustrerend. GEDULD en moed houden het komt nog steeds vanzelf.
Ja we wachten maar gewoon af, ik heb in ieder geval al mijn ovulatietesten nog haha dus kan die altijd nog laten zien hij komt vanzelf wel een keer, hopelijk nog steeds in 2019 Wil niet weer een maand overslaan @2Livelife haha volgende keer extra uitpakken in bed dan lekker rustig aan doen en uitzieken en de echo straks is ook al leuk verjaardagscadeau!
Heb gekeken en piek voor piek heb ik elke keer rond de 8 dagen voor mijn daadwerkelijke piek, soms korter en soms langer.. dus als dat elke keer hetzelfde is dan komt mijn echte piek morgen/overmorgen. Ben echt zo benieuwd naar de echo, klinkt heel gek maar heb er eigenlijk heel veel zin in vind sowieso erg interessant om mee te kunnen kijken en vind gewoon fijn om actie te hebben zegmaar in plaats van alleen maar afwachten
@2Livelife jakkes griep... komt idd nooit op het juiste moment, maar dit is wel héél slecht uitgekozen... maar denk dat je mannetje gelukkig idd geen beter verjaardagscadeau kan hebben dan het geslacht te weten komen! ❤️ @Orchid24 ik weet heel goed wat ‘t is, die vals-positieve ovutesten. Ik mag ze van de gyn zelfs (of toch beter) niet meer gebruiken... omdat ik er ook niet bij gebaat ben. Zij legt uit dat het kan dat mijn lichaam van nature soms te veel Lh aanmaakt (door een heel onregelmatige huishouding hiervanbinnen) en de testen zien dit uiteraard dan als een piek... hopelijk is er bij jou ook snel duidelijkheid wat die testen betreft....
ja tot nu toe heb ik wel baat bij de ovulatietesten gehad, want de echte piek piek zegmaar krijg ik wel een smiley van cb en die zijn toch net wat meer knal dan het neppe piekje zegmaar.. maar ik denk inderdaad dat er gewoon in deze fase iets niet helemaal goed gaat.. dus hopelijk kom ik snel achter wat dat is!
Hij heeft van mij met black friday al een accuboormachine gehad. En vanmiddag krijgt hij zijn kado van zijn ouders...we mogen samen een nachtje in een hotel. Net toch even korte seks gehad