Ik weet het, ik weet het, ik moet niet testen. Maar hij lijkt zo donker kut pcos ik weet eigenlijk dat het niks is maar toch kan ik het niet laten als de streepjes elke keer iets donkerder kijken te worden.. drama. Ben blij als het donderdag is.
Zo donker heb ik hem zelfs nog nooit gehad dus nu ben ik nog meer in de war ik kan zo echt niet stoppen met testen hoor jeeetje
Enige advies wat ik je jan geven, op je vent wachten en als de wiedewaai naar boven voor de zekerheid
Uiteraard leuk moet het altijd zijn haal alles uit de kast je sexy lingerie, speeltjes je hele rattaplan en ga lekker naar boven
@Jolien1991 oh joh dan kan het nog alle kanten op, maar als alle symptomen van een zwangerschap afkomen zo vroeg al dan had je denk ik wel al iets moeten zien. Dus ik zou er maar vanuit gaan dat dat met progesteron en pregnyl te maken had.. maar heel herkenbaar hoor, ik voel alle rondes echt zo iets anders en dan werd ik ongesteld en dan deed ik mezelf voornemen dat ik de volgende ronde niet meer hoop moet krijgen als ik ook maar iets anders zou voelen.. maar dat gaat vanzelf.. dit was de eerste ronde dat ik niks voelde op ineens de enorme honger voor NOD na, dat was ook nieuw.. maar ik voelde daarvoor waarschijnlijk niks omdat ik totaal niet bezig was ermee maar superveel afleiding had die weken.. dat speelt ook wel veel mee denk ik.. ik hoop in ieder geval dat je over paar dagen een mooie test in handen hebt en probeer jezelf niet al te gek te maken, hoe moeilijk ook! @duitshollandsmeisje hahaha ach joh kan gebeuren! Ik heb 2x overgegeven door alcohol maar dat was toen ik eenmaal thuis was haha.. wel bijna over mijn logee heen dat ging maar net goed hahaha! Hoeveel testen heb je nog? Misschien maar geen nieuwe kopen tenzij de kinderwenskliniek of je encrinoloog ofzoiets dat zeggen tegen je.. Ik zou die neiging ook hebben hoor, maar ik weet niet of het echt zin heeft.. Je kan natuurlijk gewoon voor de zekerheid seks hebben als je daar zin in hebt! @Loveischocola ziet er erg leuk uit! @MissElla87 het is niet handig dat ze inderdaad niks gezegd hebben over zijn rugzakje.. en dit is ook niet jouw schuld he, als het ging om de manier waarop jij deed dan hadden ze dat van tevoren ook als feedback aan jou moeten geven. Dat hij niet om kan gaan met hoe bepaalde dingen gaan en dat hij feedback krijgt, dan ligt dat nog altijd bij hem en niet bij jou. Heb jij zelf het idee dat het komt door jou en dat jij het gedaan hebt? Of is dat ook iets wat je vanuit collega’s, de jongen zelf en hogerop mee krijgt? En als ik je verdere post lees, past hij inderdaad niet op jullie werkplek. Zo te horen past begeleidend werk en sociale leerplek misschien beter bij hem. Ouders zijn daarin heel lastig, ik hoop toch dat je het een beetje van je af kan zetten. Zo te horen ligt dit echt niet bij jou hoor.. De enige die misschien nu wat van jou denken zijn die ouders en die jongen zelf.. en die zie je hierna nooit meer.. Ik herken mezelf wel in jou hoor met die dingen, maar zoals ze ook altijd tegen mij zeggen je kan niet altijd door iedereen aardig gevonden worden en als begeleider al helemaal niet. Bij een andere werkplek of als een andere collega hem had begeleid, had hij hoogstwaarschijnlijk dezelfde feedback gekregen. Hopelijk kan je het een beetje van je afzetten!
NOD 20 okt: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 13 NOD 21 okt: Jolien1991; 28 jaar, eerste kindje, ronde 04 NOD 07 nov: Lotte; 26 jaar, eerste kindje NOD 16 nov: Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 06 NOD ??: Duitshollandsmeisje; 30 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD ??: Hartediefje1988; 31 jaar, tweede kindje, ronde 04 ---------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! 25-10-2019: ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 30-10-2019: Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 15-11-2019: San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 17-01-2020: Dame09; 31 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! Een jongen!! 19-01-2020: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, zwanger! Een jongen!! 08-04-2020: Zonnetje19; 40 jaar, eerste kindje, ronde 07, zwanger! 14-04-2020: Momma2b; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! 21-04-2020: MissElla87; 31 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! 03-06-2020: Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! 06-06-2020: 2Livelife; 36 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! ----------------------------------------------------------- Bevallen: 07-09-2019: Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, 40+1, Noa geboren!! 14-09-2019: MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, 37+3, Amora Esparanza geboren!! ----------------------------------------------------------- Wachtbankje 2.0: 17 oktober: Jaimpiej; 1e controle vk + 1e echo 21 oktober: 2Livelife; 1e controle + 1e echo 16.00 ----------------------------------------------------------- (vervolg)Afspraken: 17 oktober: Jaimpiej; 1e controle vk + 1e echo 17 oktober: Duitshollandsmeisje; Afspraak endocrinoloog 18 oktober: San0804; Controle vk 18 oktober: Momma2b; Hartje luisteren 21 oktober: ElinevK; Controle vk 21 oktober: Zonnetje19; Geslachtsbepalingsecho 21.00 21 oktober: 2Livelife; 1e controle + 1e echo 16.00 21 oktober: Loveischocola; Controle vk+CP+bloedprikken rhesus factor/ijzer + Zwangerfit 22 oktober: Loveischocola; Intake kraamzorg 24 oktober: Zonnetje19; Uitslag NIPT 24 oktober: Momma2b; Eerste centering pregnancy 27 oktober: Loveischocola; Babyshower 28 oktober: Momma2b; Geslachtsbepalingsecho 28 oktober: MissElla87; Controle vk 11.00 28 oktober: San0804; Groeiecho 28 oktober: Loveischocola; Zwangerfit 29 oktober: ElinevK; Controle vk 29 oktober: Dame09; 4D echo 04 november: Loveischocola; Controle vk+ CP+ Zwangerfit 05 november: MissElla87; 16 weken echo + geslacht spieken 05 november: Dame09; Informatieavond bevalling 11 november: Loveischocola; Zwangerfit 12 november: Jaimpiej; Geregistreerd partnerschap 13 november: Zonnetje19; 20 weken echo 15.45 18 november: Loveischocola; Controle vk+ CP+ Zwangerfit 25 november: Loveischocola; Zwangerfit 02 december: MissElla87; 20 weken echo 02 december: Loveischocola; Controle vk+ CP+ Zwangerfit 09 december: Loveischocola; Zwangerfit 16 december: Loveischocola; Zwangerfit 23 december: Loveischocola; Zwangerfit laatste keer ---------------------------------------------------------- Vakantie: Duitshollandsmeisje; 20-29 januari Gran Canaria ----------------------------------------------------------- Mimi365; 26 jaar, tweede kindje Noura30; 28 jaar, tweede kindje, ronde 05 NOD ??: Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02 19-12-2019: Miran1234; eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 19-01-2020: Kaylee1994; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een jongen!! 13-02-2020: Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!!
@Orchid24 Dankje voor je berichtje. Mijn collega's zullen wss morgen heel lief reageren en zeg dat ik er alles aan heb gedaan. Het is meer de begeleider van zijn school waar ik ben bang voor ben zeg maar. Morgen denk ik even met der bellen. Wss zijn mijn angsten voor niks.. En je hebt helemaal gelijk tis onmogelijk dat iedereen mij aardig vind en ik kan nog zo aardig zijn en dan nog kunnen mensen me stom vinden. Dat zegt idd ook veel over hen. Ik ben blij dat door afleiding te zoeken en het hier kwijt te kunnen het al erg helpt bij het relativeren en beetje loslaten. Die jongen heeft sowieso nog een lange weg te gaan.
@Jolien1991 spannend! Ik duim! @MissElla87 Wat een vervelende situatie. Maar ook leerzaam voor jou. Dit gebeurt je niet nog een keer. Hopelijk zijn je collega's mild voor je. Je feedback klinkt voor mij niet gek iig. @duitshollandsmeisje bah bah bah! Haha! @Katjes123 Hoe is het gegaan?
Poeh, vandaag harde buiken die erg pijnlijk zijn. Helaas in totaal maar een stuk of 10 en onregelmatig dus ik denk niet dat er echt iets gebeurt maar pijnlijk is het wel. Kon tijdens die (voor)weeën niet meer praten. Ik schrok er een beetje van haha. Was dit even vergeten
Controle bij de verloskundige was weer prima. Baarmoeder lag mooi op termijn. Ventje ligt verticaal, met z'n hoofdje net boven m'n navel. Bloeddruk was weer 100/50. Blijft een beetje in die range hangen, maar gelukkig geen last ervan, dus geen probleem... Volgende week bloed prikken voor rhesus factor en gelijk ijzer meeprikken. Volgende afspraak is met 30 weken, als de rhesus factor positief is, dan kunnen ze gelijk anti-D prikken. Kortom, goeie controle! @Orchid24 volgende afspraak is 11/11.
Ooh misschien gebeurd er wel wat bij je Laten we hopen op heeeel binnenkort een klein baby’tje in je armen
Wat doen ze de rhesus laat bij jou? Ik heb hem al gehad en wacht nog op de uitslag. Wel super fijn dat het een goeie controle was
Mijn collega's ben ik ook niet bang voor gelukkig die zullen vast zeggen dat ze t zagen aankomen enzo. En dat ik me best heb gedaan. Tis meer zijn docent, hoop niet dat zij een slecht beeld heeft van mij nu. Maja.. morgen belt ze me. We zullen zien.
Oeh klinkt best pittig.. Maar er gebeurd dus wel vanalles. Voorbode op een aankomende bevalling? Spannend iig.