ja als je vanaf jongs af aan daarin gehersenspoeld bent en zo in angst leeft zul je niet ver gaan waarschijnlijk.. maarja je weet niet wat er is gebeurt.. ben echt benieuwd.. echt bizar..
Hun moeder was pas overleden misschien daarom gehersenspoeld heel vreemd allemaal. Denk dat er maar summiere info naar buiten komt
Goeiemorgen dames, heb echt iets raar voorgehad. We zijn gisteren om 22.30u onder de wol gekropen, ik sliep onmiddellijk maar werd een uurtje later wakker kotsmisselijk. Mn hart heeft nog nooit zo snel geslagen alsof ik ontzettend zenuwachtig was en heb ook moeten overgeven.
vervelend zeg.. hopelijk toch nog wat kunnen slapen en voel je je inmiddels wat beter! Ik hoop heel erg voor jou dat het goed nieuws is!
Ik voel me niet echt ziek, eigenlijk is het al helemaal over ondertussen. Nog wel een beetje 'bleh', maar gaat prima. Maar ja kan natuurlijk ook dat ik iets verkeerd gegeten heb...
Nee was echt niet lekker. Manlief was wel bezorgd, super lief. Z'n eerste reactie was: "je bent zeker zwanger he...!" maar ik zei "je weet dat echt niet, mss buikgriepje". Ik ben vandaag 9 dpo. Edit: o ja en net nog eens testje tegenaan gegooid (wegens vannacht, om toch zeker te zijn) (k2v5) en negatief hoor.
Klopt, maar stel dat dit zwangerschapssymptomen zijn (bv. van vannacht), dan zou dit toch al te zien zijn op een test, niet? Staat hier ff in bijlage, heb hem zelfs moeten verdonkeren maar zie nog niets.
Ik wil geen valse hoop geven hoor, maar ik zie wel iets van een lijntje. Of het lijntje roze is, kan ik niet beoordelen vanaf deze foto. Maar hij is zeker niet blanco. Misschien een valse test, misschien een klein beginnetje... Morgen weer testen?
@Dame09 en @Katjes123 echt? Jeetje jullie maken het wel spannend zo. Maar goed, ik trek nog geen conclusies tot morgen...