Spannend joh! Als je morgen test..zou ik echt een prodictor early doen. Die kan al vanaf 10 dpo een klein streepje geven.
Morgen eindelijk langs mijn endocrinolooooog. Ik kan niet wachten. Dan heb ik eindelijk een soort zekerheid. Of ze helpen mij echt verder, of ik bel zelf een kinderwens kliniek om een behandeling te starten.
Ik duim voor je hoor... dat er eindelijk eens iets gaat gebeuren voor je... je wacht al lang genoeg en hebt al genoeg afgezien met je bijwerkingen van metformine!
uhu ik durf ook echt niet zomaar te verhogen met die metformine.. als ik dan gelijk gestraft word met een uur op de wc zitten zit nu alweer lang op 1,5 tablet per dag maar die gaan nu goed. Dus ga dan volgende week weer eens proberen te verhogen denk ik, moet even kijken.. of over 2 weken.. ja of niet, misschien heb ik tegen die tijd dus wel wat anders gekregen
@Jolien1991 Ik zie ook een streepje hoor! @duitshollandsmeisje Ik hoop zo dat ze morgen mee willen werken, en anders gelijk bellen idd!
ik hoop echt voor je dat er wat andere actie komt morgen en anders die kliniek maar bellen inderdaad!
Ja precies, er gaan hoe dan ook stappen ondernomen worden. Of bij mijn endocrinoloog of bij een kliniek. Maakt mij niet uit, zij verliezen een klant als ze mij niet verder helpen. Zal ze waarschijnlijk ook aan hun reet roesten maar goed, ik snap gewoon niet zo goed dat ze mij niet gewoon verder helpen. Wat willen ze dan, dat ik tot mijn 36ste wacht tot mijn lichaam het vanzelf gaat doen? Het doel is wel om dan in elk geval minstens al 1 kind te hebben!
https://www.amazon.de/gp/product/B01I4UGLBO/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Haha ik heb net een 'bad' besteld voor in de douchekabine. Ik mis zo vaak gewoon een bad.... ik hou ontzettend van wellness, badderen.. ik zit ook graag gewoon in de douche om te ontspannen met de straal op mijn hoofd maar dat kan niet goed zijn voor het water verbruik.. gelezen dat dit bad 10 minuten duurt om hem halfvol te maken.. dat is korter dan dat ik douche want soms douche ik alleen om het ontspannen of warm te worden.. en dit bad houdt het water een uur warm schijnbaar.. alleen maar goede recensies dus ja.. hey.. over een week of 2-3 moet hij komen aaahhh