@Visje79 ; Pittig weer voor je. Als je niet durft te testen hoef je het niet te doen he. Heel veel sterkte daar, hopelijk kun je snel in het zkh terecht. @Jolien1991 ; hoeveel DPO ben je?
@duitshollandsmeisje ; heftig! Wat verdrietig. Ik heb een vriendinnetje die al echt 4 of 5 jaar zwanger probeert te worden met endometriose en ze hebben ZOVEEL pech. Het is gewoon te oneerlijk. Ze was na haar laatste IVF behandeling zwanger. Hebben een kloppend hartje gezien op de echo. En gisteren bleek het vruchtje vlak na de eerste echo te zijn overleden. Onwerkelijk gewoon. Ik was zo blij dat we samen zwanger waren!
Fijn weer.. het glas in mijn schuurdeur is kapot... mn vriend trof hem vanmorgen aan met een grote ster erin.... kan ik daar weer achteraan.. zo geen zin in.. Gisteren al met mijn boze hormonen naar de mediamarkt terug geweest, we kwamen erachter dat ze ons €120 teveel hebben laten betalen voor de stofzuiger!! Die is dus mooi retour! En de info die we in de winkel erover hadden gekregen klopte ook allemaal niet.. grrr.. we vonden hem al een beetje tegenvallen maar dachten dat het aan ons lag, dat we moesten wennen ofso.. nou mooi niet dus.. Dus gisteravond nog de bij coolblue geweest, daar echt goed geholpen en een andere uitgekozen. Hij was helaas niet op voorraad dus hij wordt vandaag bezorgd. Ik hoop dat dit dan echt goed bevalt, gedoe ook allemaal, stomme mediamarkt.
Ja met mediamarkt ook hele nare ervaringen, beter geen dure dingen kopen daar want Een ster jeetje geprobeerd in te breken of iets tegen aan gewaaid
Collega is jarig aankomend weekend en trakteerde op taart. Ik had een stukje tompoucetaart, my god, zo lekker