thanks! ik ook eindelijk door... op naar mooie cycli en snel een mooie zwangerschap!! daar proost ik vanavond op!
En op de wachtbankjes zitten!! Officieel op een wachtbankje zitten straks als ik mijn eerste menstruatie weer gehad heb. IK. KAN. NIET. WACHTEN.
Ik weet nog hoe blij ik was toen ik na 6 maand m'n 'duivels' terugzag... vroeger had ik er zo'n bloedhekel aan (hahaha vatten jullie 'm?), maar was toen de eerste keer in m'n leven dat ik zó blij was dat ik m'n regels had!
@duitshollandsmeisje wat fijn dat je nu weer stappen vooruit kan gaan zetten. lekker genieten op Mallorca en dan eens zien wat ze voor je kunnen doen
O ja en mss dat ik dit ook ff wil delen met jullie... vandaag staaltje van mijn echtgenoot aangemaakt en binnen het uur binnengebracht in de fertiliteitskliniek. Vanavond telefoontje gepleegd en de details zullen we maar tegen eind volgende week weten, maar ze had me te vertellen dat op 't eerste gezicht alles er perfect uitziet! <3 Manlief is zó blij (en ik natuurlijk ook maar vooral hij, er valt echt een hoop zorgen van z'n schouders)...
Fijn dat alles er goed uit zag dan! Hoop op goede resultaten! Mijn vriend laten we nog niet onderzoeken,eerst maar zorgen dat ik een cyclus krijg met eisprong! Als het dan na een half jaar nog niet gelukt is is hij aan de beurt.