Vind ik niet nodig.. vind het belangrijker dat het nu eerst bij mij gaat lopen zodra ik dan een cyclus heb kunnen we kijken hoe het gaat
Wij hebben ook een eind gewacht, m’n gyn zei ook dat we nog wel konden wachten daarmee, eerst mij behandelen. Maar de laatste keer raadde me ze dan toch aan om het eens te laten bekijken. M’n man en ik zijn dan ook al 10 jaar samen waarvan 1 jaar getrouwd en hij heeft vóór mij geen relaties gehad.
Weet je wat vreselijk irritant is dat andere mensen mijn kat naar binnen laten. Zat ergens voor de deur wij hem weggehaald naar binnen, zit ie er weer Tis een echte buitentijger vanaf kleins af aan al en nu moet ik hem dus een paar dagen binnenhouden. Een gesprek is met hem niet te doen want hij gooit zo de deur voor je neus dicht!
Ja tis echt rot want nu moet ik mijn kat gewoon binnenhouden...weet je wat ie dan zegt hou je kat dan binnen ppff en mijn kat bij jou buiten laten kan natuurlijk niet. Weet ook niet of ik er iets aan kan doen
Ahh het was zo mooi!!! Het hartje klopt heel goed, baby'tje zit goed in mijn baarmoeder, over 4 weken termijnecho. Dus 15 november mogen we weer Op de echo is nog weinig te zien hihi.