Ik vrees dat omdat je het zo graag wilt.. je net zoals velen hier doen of deden, overal op let en alles ziet als een eventueel symptoom. Toch vrees ik voor je met wat je ons verteld en je negatieve test en bloedverlies, dat het deze ronde niks is. Maar je manier van denken en vanalles voelen is niet gek of raar.. al je voelsprieten staan gewoon op scherp en je ljlijf kan je echt voor de gek houden helaas. Wees maar extra lief voor jezelf.
Ja he... ik vind het gewoon écht bizar wat er allemaal tussen je oren kan zitten... Nu ja, zoals je al zei, ik ga gewoon lekker genieten dit weekend, beetje mezelf verwennen en gedachten verzetten... voor nu dekentje en glaasje wijn erbij en lekker wegzakken...
Ja, zal dat denk ik morgenochtend maar gaan doen, zal het op die manier inderdaad misschien wel definitief kunnen loslaten voor deze ronde. Bedankt voor de steun dames!
Ja joh anders maak je jezelf helemaal gek. En dat hoeft helemaal niet. we horen het wel graag wat deze test zegt
Echt? Da’s toch niet logisch... naja als het zo blijkt... dan zal dat wel, ik geloof je in ieder geval.
Ja echt waar, ik test op middag ook prima. Bij beide zwangerschappen de eerste positieve test op middag gedaan. Beide voor nod nog. Kwam zo uit op middag te testen ahah
Goeiemorgen dames. Nog niet getest, maar word nu echt overtuigd dat het weer negatief zal zijn en dat ‘t wel degelijk m’n ongi is. Heel de nacht geen bloed verloren maar bij plassen allemaal ‘proppen’ mee (ja, sorry ik weet het: tmi), ik test straks met tweede urine om volledig te kunnen afsluiten deze ronde.
Oke we horen het wel straks... Als je het straks heb afgesloten ben je wel weer wat geruster. als je uberhaupt nog wel wil testen, dat is aan jou natuurlijk
Ja klopt, dan kan ik met een schone lei beginnen aan ronde 5... Ja ik doe het wel nog ff. Dan kan ik dat ook zo doorgeven aan fertiliteitsarts want moest vandaag terugbellen met bevestiging dat ik ongesteld ben (dan kan ik morgen weer beginnen aan de clomid, joepie. ).