Ja heel fijn! Voor mijn bekken heb ik idd weer fysio nodig. Niet erg, als het maar weer goed komt! Grote broer vindt het vooral spannend. Die had de laatste weken van de zwangerschap al wat moeite met de situatie en nu helemaal. Opstandig en druk
Even een ego update.. sorry dat ik niet echt ergens op kan reageren nu. De onderzoeken waren vanochtend niet goed, heb nu echt zwangerschapsvergiftiging en ben ook direct opgenomen. Ze proberen de baby te laten zitten tot week 37 (vrijdag as). Vanaf dan kijken ze per dag hoe het gaat, maar ik zal met 37 weken uiterlijk 38 ingeleid worden.. mocht het voor de 37 weken ineens omslaan en het gaat toch slecht met mij of de baby dan leiden ze me daarvoor al in.. Heel spannend nu, hopelijk kan hij tot zeker week 37 blijven zitten.
jeetje dat is balen. Spannend zeg. Gelukkig ben je gelijk opgenomen en goed onder controle. Hopelijk blijft hij tot vrijdag zitten. Ik duim voor jullie. Dikke knuffel
Ego update mag best... erg heftig! Voel je je wel goed of ben je erg beroerd. Hopen idd dat ie nog even kan blijven zitten, langer is beter in dit geval. jeetje valt het op het eind toch best even tegen he gatver. Doe rustig aan en hou ons op de hoogte. Sterkte met alles...
Heftig @San0804.. goed dat je bent opgenomen en dat ze je in de gaten houden. Hopelijk kun je het zo lang mogelijk rekken! Sterkte daar...
Kozijn 2x geschilderd, plafond 2x geschilderd, spotjes zitten erin en de vloerplaten liggen al klaar boven. Die kunnen we van de week 's avonds monteren, dan kan aankomend weekend de ondervloer en laminaat erin we vorderen goed!
erg vervelend goed dat je bent opgenomen, nog even spannend hopelijk gaat het lukken tot vrijdag of erna..hoe voel je je naast de spanning? Ik duim voor jullie <3
Lieve @San0804 Heel veel sterkte hopelijk blijft het wat goed gaan en blijft hij tot 37 weken zitten.. als je verhaal kwijt wil kan dat altijd hier of prive via dm hoor meis. Knuff
Jullie zijn zo lief allemaal! Echt heel fijn! Ik voel me verder best goed eigenlijk, in elk geval voel ik me niet ziek. Mocht ik in deze toestand de 37 weken redden dan willen ze daarna ook niet al te lang wachten met inleiden, omdat ze graag voorkomen dat ik alsnog ziek wordt. Best wel spannend hoe het zal gaan lopen, maar ze houden me hier gelukkig goed in de gaten. Het is voor nu de veiligste plek voor mij en de baby, dus we moeten dit maar even doorstaan. Ik vind t wel heel lastig om zo lang van mn vriend gescheiden te zijn. Na de bevalling moet ik ook minstens 48 uur blijven, en misschien zelfs langer. Dus dat is minimaal een week als we de 37 weken halen, wat ik wel hoop voor de kleine, is voor hem t beste. Ik heb vanmiddag medicijnen gekregen voor mn bloeddruk, en hij was daarna al ietsje gezakt, dus die lijken wel hun werk te doen. Ik moet ze 3 keer per dag dus ik krijg straks de tweede gift, en dan vanaf morgen echt 3 x daags. Hopelijk hoeft het uiteindelijk niet verhoogd te worden of via het infuus, want dan moet de baby na de bevalling naar de neonatologie afdeling, en mag hij dus niet bij mij op de kamer. Dat lijkt me echt vreselijk, maar daar ga ik dus niet vanuit, omdat het erop lijkt dat het nu wel aanslaat. Ik zal proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Ik lees alles van jullie wel zo veel als mogelijk mee
Ondanks alle ellende wat je nu meemaakt is het wel prettig dat je je oke voelt. hopelijk heb je genoeg bezoek om je even af te leiden van alles. Wel vreselijk dat het allemaal zo moet zeg bah En hopen dat je kindje niet gescheiden wordt meteen dat lijkt me echt hell. Maar laten we positief blijven, gelukkig zijn jullie beide oke en dat moet ook zo blijven. Nu maar duimen dat ie het red nog voor minimaal 37 weken. Het blijft even afwachten allemaal, gelukkig zit je op de goeie plek en dat is dan wel weer prettig. Red je vriend het ook nog wel een beetje. Zit natuurlijk helemaal alleen thuis en zal zich ook wel vreselijk zorgen maken.
Best wel heftig allemaal. Gelukkig voel jij je nog wel goed. En ze houden je zeker heel goed in de gaten daar! Het is nu gewoon iedere dag bekijken. En hoe moeilijk ook... dit is idd de beste plek nu voor jou en de kleine man. Jullie gaan hier allebei gezond en sterk uit komen! Het gaat helaas bij jou allemaal niet zonder slag of stoot. Heb je genoeg afleiding? Zijn ze lief voor je daar? Verzorgen ze je goed?
Lekker gevoel he! Wij hebben een weekendje klussen en slepen erop zitten (of eigenlijk met name mijn vriend en zijn vader). Wat een transformatie! Er is heel veel weggebracht naar grof vuil. De kast is verplaatst, de plinten zijn gelegd. En ineens is de kamer zoveel groter! Staan nog steeds wat spullen in, maar ZOVEEL minder! Ik ga komende tijd rustig verder met uitzoeken. Heel blij mee!!!
Ik mag volgende week ook pas om 19:00. Maarja wil graag mijn vriend erbij hebben he! SPANNEND hoor voor jullie! Maar zo leuk!