Het is inderdaad een zwangerschap die anders verloopt dan je van te voren verwacht en waar je op hoopt. Maar het zal uiteindelijk allemaal wel goedkomen, gelukkig ben ik nu 36.3 dus nog even volhouden. Ik denk dat de kans groot is dat ik vrijdag wordt ingeleid, als dat kan natuurlijk. Ligt er ook aan of ik ontsluiting heb, anders moet er eerst een ballonnetje worden geplaatst om de baarmoedermond te laten rijpen. Waarschijnlijk gaan ze dat donderdag bekijken, als het allemaal goed blijft gaan. Het personeel hier is heel lief voor me. En ik krijg vandaag weer aardig wat bezoek, dus dat is fijn! @Zonnetje19 heel veel plezier vanavond!! Spannend! Ben benieuwd wat het geslacht is.
Wat is het spannend he, om te weten te komen of je een jongen of meisje krijgt... Ik was ook echt uren aan het aftellen totdat we naar de echo gingen. Volgende week hebben we een 3D/4D echo. Ook echt super benieuwd naar.. Vanochtend bloed laten prikken voor de rhesusfactor en ijzer. Hopelijk is hij ook negatief. Dan kan ik de twee prikken overslaan... Anders is het maar gewoon zo en prikken ze maar raak
Nou echt haat het wachten Oke spannend wel..hopelijk alles oke hoef je niet nog meer te prikken. Stelletje vampieren
Controle was goed, lag met hoofdje na beneden nu. Hopelijk blijft dat zo en baarmoeder was nu weer meer op 1 lijn ook blij mee! En ook bloed geprikt voor rhesus factor ben benieuwd! Morgen komt kraamzorg langs
Dag dames.. Ik lees/leef nog steeds veel mee, alleen vind ik het allemaal een beetje teveel worden om op iedereen te reageren. Merk dat mijn hoofd soms wat warrig is en vol en dan helpt t niet voor mij om van mezelf te eisen dat ik op alles en iedereen reageer hier. Even wat meer rust creëren anders ga ik alleen nog maar meer vergeten (ben bijv. al 2x medicatie vergeten op t werk te geven). Daarom zul je mij niet meer zovaak voorbij zien komen qua reacties. Maar dat neemt niet weg dat ik wel ontzettend met jullie mee leef bij de leuke en helaas ook minder leuke momenten. Dan nog even korte update vanuit hiero.. Ik voel me sinds een dag of 2 wat beter (al kan ik nog wel misselijk zijn soms). Als in meer energie en zin om dingen te doen en aan te pakken. Gister voor het eerst in 3 maanden weer volwaardige seks gehad met mijn man (in hoeverre je het met vaginisme volwaardig kunt noemen dan ). Het was echt zo fijn en we waren er zo aan toe, heerlijk!! Mijn buikje begint langzaam te komen en jurkjes waarin ik eerst dacht.. pff mijn vetkwabbel is niet mooi hierin, die jurkjes draag ik nu met trots. Elk vetje en bolling mag nu wel gezien worden hehe. Doe rustig aan dames en succes/sterkte/en veel plezier met alles wat ik tot nu toe langs zag komen!!
We zitten nu in de trein . Nog 2 uur... Heb ik even tijd om bij te lezen. Mallorca was weer zo gaaf, heb zelfs een klein souvenirtje mee genomen <3
Oh shit nee wat klote jeetje zeg.. Ik hoop voor je dat hij nog even lekker veilig bij zijn moeder blijft zitten. Sterkte..
@ElinevK met fysio erbij komt het vast wel goed met je bekken! Is ook veel voor zo’n jong kind, kraamhulp en alles wat er bij komt kijken. Jullie vinden vanzelf wat meer jullie ritme en daarin groeit hij vast goed in mee! @San0804 gelukkig voel je je nog wel goed verder! En krijg je gelukkig ook regelmatig bezoek, mag je man niet bij je slapen? Snap het ergens wel als dat niet mag of als hij dat niet wilt, maar toch zou de optie fijn zijn haha.. Het is ook zeker spannend, maar het is de juiste plek nu voor jou en je zoontje. Fijn dat de medicijnen hun werk lijken te doen en hopelijk blijft dat zo! Lijkt me inderdaad verschrikkelijk, we duimen allemaal dat dat niet nodig gaat zijn! @Dame09 hopelijk een goede uitslag en anders is het maar zo inderdaad! @Loveischocola wat fijn dat de controle goed was! En dat je baarmoeder wat meer op 1 lijn was! @2Livelife Succes en veel plezier!! Ben benieuwd hoe je eerste controle en echo was dadelijk! @Zonnetje19 bijnaaaa! Spannend en leuk! @MissElla87 Geeft niet joh, doe rustig aan en zorg goed voor jezelf! Het is in ieder geval fijn dat het weer wat beter met je gaat! En zeker lekker gaan pronken nu!
NOD 07 nov: Lotte; 27 jaar, eerste kindje NOD 14 nov: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 14 NOD 16 nov: Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 06 NOD ??: Jolien1991; 28 jaar, eerste kindje, ronde 05 NOD ??: Duitshollandsmeisje; 30 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD ??: Hartediefje1988; 31 jaar, tweede kindje, ronde 04 ---------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! 30-10-2019: Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 15-11-2019: San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 17-01-2020: Dame09; 31 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! Een jongen!! 19-01-2020: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, zwanger! Een jongen!! 08-04-2020: Zonnetje19; 40 jaar, eerste kindje, ronde 07, zwanger! 14-04-2020: Momma2b; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! 21-04-2020: MissElla87; 31 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! 03-06-2020: Jaimpiej; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! 06-06-2020: 2Livelife; 36 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! ----------------------------------------------------------- Bevallen: 07-09-2019: Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, 40+1, N. geboren!! 14-09-2019: MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, 37+3, A. geboren!! 16-10-2019: ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, 38+5, L. geboren!! ----------------------------------------------------------- Wachtbankje 2.0: ----------------------------------------------------------- (vervolg)Afspraken: 22 oktober: Loveischocola; Intake kraamzorg 23 oktober: Visje79; HSG 24 oktober: Zonnetje19; Uitslag NIPT 24 oktober: Momma2b; Eerste centering pregnancy 27 oktober: Loveischocola; Babyshower 28 oktober: Momma2b; Geslachtsbepalingsecho 28 oktober: MissElla87; Controle vk 11.00 28 oktober: San0804; Groeiecho 28 oktober: Loveischocola; Zwangerfit 29 oktober: Dame09; 4D echo 04 november: Loveischocola; Controle vk+ CP+ Zwangerfit 05 november: MissElla87; 16 weken echo + geslacht spieken 05 november: Dame09; Informatieavond bevalling 11 november: Loveischocola; Zwangerfit 12 november: Jaimpiej; Geregistreerd partnerschap 13 november: Zonnetje19; 20 weken echo 15.45 15 november: Jaimpiej; Termijnecho 18 november: Loveischocola; Controle vk+ CP+ Zwangerfit 19 november: Momma2b; 20 weken echo ‘s avonds 25 november: Loveischocola; Zwangerfit 02 december: MissElla87; 20 weken echo 02 december: Loveischocola; Controle vk+ CP+ Zwangerfit 09 december: Loveischocola; Zwangerfit 16 december: Loveischocola; Zwangerfit 23 december: Loveischocola; Zwangerfit laatste keer ---------------------------------------------------------- Vakantie: Duitshollandsmeisje; 20-29 januari Gran Canaria ----------------------------------------------------------- Mimi365; 26 jaar, tweede kindje Noura30; 28 jaar, tweede kindje, ronde 05 NOD ??: Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02 19-12-2019: Miran1234; eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 19-01-2020: Kaylee1994; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een jongen!! 13-02-2020: Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!!