Zwanger worden voorjaar 2019 deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 7 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Dankjewel :)
    Ik heb expres geen testen in huis al heel lang niet meer trouwens maar als ik zaterdag nog niet ongesteld ben en mm temp is dan ook nog hoog dan test ik misschien wel
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  2. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Behalve meer harde buiken is hier alles nog rustig. Als het zo blijft denk ik dat @Katjes123 eerst bevalt ;)

    Ik vind deze periode wel pittig. Mijn bekken is nu zo slecht dat ik geen 300m meer kan lopen dus ben behoorlijk aan huis gekluisterd. Dat, icm met een aantal privedingetjes (niet ernstig maar ivm herkenbaarheid plaats ik het niet :) ) zorgen er voor dat ze van mij wel mag komen. Dan kunnen we verder, weer herstellen en van ons meisje genieten :):):)
     
    Orchid24, Zonnetje19 en 2Livelife vinden dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Wat spannend zeg, het is echt bijna zo ver joh <3
    Nog een paar daagjes of weekjes en dan heb je een roze wolk in je armen!
    Wel ontzettend rot van je bekken zeg! Hopelijk word dat na de bevalling minder (hoewel mijn beste vriendin nog steeds last heeft van haar bekken en haar zoontje is nu bijna een half jaar)
     
  4. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja gelukkig wel, voel me nog een beetje vreemd maar dat gaat ook wel weer voorbij:roflmao:
     
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb gisterenavond weer veeeeeeel te diep in het glaasje gekeken:roflmao::|
    Horeca-weekend voor mij nu dus gisterenavond even langs mijn oude werk geweest, mijn favoriete barman was er ook weer na een paar maanden pauze dus echt superleuke avond gehad, veel gelachen, gratis gedronken, fijn joh, ex-medewerker hehe:cool: maar heb er ook 3 jaar hard gewerkt!
    Daarna met een paar meiden naar een discotheek geweest en daarna nog in een lounge tot sluitingstijd, echt erg. Was pas om 06:00 thuis!!:| Ik hou het goed vol de laatste tijd whaha!
    Mijn vriend sliep al op de bank (hij valt daar 9 van de 10 keer in slaap als hij films of series kijkt) en ik ging ik bed liggen maar was eigenlijk heel erg opgewonden:D dus toch maar besloten bij hem op de bank te kruipen en hem een beetje wakker te maken, hij moest daarna toch werken haha. Dus ja, hij is lekker wakker geworden, laten we het zo zeggen:roflmao::o::thumup:

    Vanmiddag moest ik bloed laten afnemen voor een onderzoek waar ik aan mee wilde doen. Kreeg daarvoor 60 euro, super relaxed. 3 buisjes bloed afgenomen. Snel verdiend. Een onderzoek over vitamine D ofzo, wij krijgen de resultaten overigens niet, alleen als er te weinig vitamine D in het bloed is gevonden. Maar ik slik sinds juni vitamine D erbij dus denk dat dat wel goed zit.

    Toen weeeeer op mijn oude werk beland, ging met een ex collega nog wat eten en gezellig bij kletsen en ben daar nu weer van thuis. En ben helemaal verrot nu hahahaha. Had vanmorgen echt zo'n kater pfffff! Eigen schuld dikke bult:roflmao:
    Vandaag doe ik niks meer... beetje netflixen (ik kijk nu marianne, leuk!) en chillen! Misschien nog heel klein beetje in het huis maar denk het niet. Morgen ga ik met mijn vriend naar Joker, ben super benieuwd naar die film!
     
  6. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Oh ja snap ik wel hoor en wat naar dat je niet echt meer kan lopen:( niet veel althans.
    Gelukkig niks ernstigs maar wel vervelend. ik hoop dat ze er snel is dan kunnen jullie lekker samen genieten van een extra spruitje in het gezin
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  7. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Ja, gekke periode vind ik dit. Je zit echt te wachten haha. En wat vervelend voor je vriendin zeg. Ik heb bij mijn zoontje ook nog lange tijd getobd maar ging daar veel te laat naar de fysio. Nu weet ik dat ik eerder aan de bel moet trekken. En ik hoop dat als het gewicht er straks af is, het lopen ook weer soepeler gaat!
     
    Orchid24 en 2Livelife vinden dit leuk.
  8. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Lief! Ik hoop het ook!
     
    Zonnetje19 vindt dit leuk.
  9. ElinevK

    ElinevK Bekend lid

    29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Ooooh heerlijk! Lekker van genieten, nu kan het nog hahaha
     
    2Livelife en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  10. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: heerlijk toch en ja dat lijkt me wel zeer vervelend een kater. Gelukkig was het wel erg gezellig en dat maakt weer een hoop goed. Klinkt iig al heel erg gezellig:)
    En het werd nog gezelliger thuis wat een mazzelaar voor vanmorgen die vriend van jou:roflmao::roflmao::roflmao:
    Ga maar lekker niks doen hoor de rest komt later wel
     
    Orchid24 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  11. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Misschien:eek:
    Zeker wel toch:D
     
    aYh4L8 vindt dit leuk.
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    haha ja was super. meestal als ik er niet zoveel van verwacht zijn dat de beste avonden/nachten :p en als ik er superveel zin in heb valt het meestal tegen.
    kwam in de discotheek ook NOG 2 oud collega's tegen waarmee ik het altijd supergoed kon vinden dus was echt onwijs leuk!! echt gaaf.
    ja ik appte hem vanmorgen nog van sorry dat ik je heb gewekt. stuurde hij terug geen probleem, zo word ik graag gewekt hoor. xD
     
    Orchid24 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  13. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ohjeetje dubbel feest nog met die 2 andere collega’s erbij...super leuk.
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Zal vast dat hij zo gewekt wilt worden...heerlijk toch
     
    Orchid24 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  14. Katjes123

    Katjes123 Actief lid

    17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Zeg nooit nooit @ElinevK! Hoop dat we allebei snel onze meisjes in onze armen hebben! Vervelend van je bekken.. vooral als je zo aan huis gekluisterd bent. Dan gaat de tijd nog slomer... Nog even!
     
  15. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik zit er trouwens aan te denken om morgen even de endocrinoloog te bellen..
    Kreeg ineens een ingeving..
    Als ik nou 1 of 2 maanden even de pil slik dan kan ik dat baarmoederslijmvlies even resetten omdat er nu alweer bijna 110 dagen niks gebeurd en dat kan gewoon niet goed zijn toch? Dan krijg ik in elk geval weer even een bloeding tussendoor..
    Want het gaat niet vanzelf komen nu.
    En met een bloeding zou ik natuurlijk eventueel ook gelijk kunnen vragen of ik dan niet aan de clomid mag, want dat kan alleen in het begin van de cyclus, maar aangezien ik er geen heb..:rolleyes:
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  16. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja ziu je dat willen? Krijg je dan niet hetzelfde probleem weer met ontpillen en alles
     
  17. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Weet ik niet, ik kom nu ook geen stap verder en ongesteld word ik ook niet. Met de pil kan ik wel een menstruatie opwekken. Denk dat ik sowieso even bel morgen, gewoon om te kijken wat ze zeggen.
     
  18. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Nee dat is best gebruikelijk, doen ze ook vaak in ivf trajecten e.d.
     
    Orchid24, Zonnetje19 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  19. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.448
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Zit ik dus toch niet zo gek te denken. :) hoe krijg je anders een nieuwe cyclus?
     
    Orchid24, Zonnetje19 en Jolien1991 vinden dit leuk.
  20. Jolien1991

    Jolien1991 Fanatiek lid

    20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @duitshollandsmeisje de keren dat je onverwacht opgewonden raakt zijn de leukste hè. :D En je vriend boft idd!

    Ai, lastig. :( Hopelijk ben je na de bevalling snel van de pijn af!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina