haha nee gelukkig hoef ik letterlijk niks meer haha (elk nadeel heeft zijn voordeel) Ik denk dat ik inderdaad even goed moet gaan nadenken, hoe ik mezelf wel kan gaan inzetten in deze maatschappij! Wel fijn hoor dat meedenken
Ja achteraf gezien heb ik waarschijnlijk aantal tekens volledig genegeerd, maargoed dat is achteraf en weet ook niet of het anders was geweest als ik anders had geleefd.. Mijn moeder heeft haar diagnose ook pas na mij gekregen.. dus het is wel iets waar ik bij mijn kinderen al vroeg op ga letten..
Ik voel me nu eigenlijk een beetje bemoeierig hehe.. Maar gelukkig vind je t fijn als ik meedenk . Ik help ook graag mensen .
Groot gelijk. Maar stel dat je het had geweten had je dan dingen gelaten die je nu wel allemaal heb gedaan? Maw heb je nu spijt van de keuzes van toen (als je beter wist)..
Dat was het ook ja haha Het heeft even tijd nodig om te wennen weer aan deze nieuwe situatie en soms verlies ik mezelf dan beetje uit het oog denk ik.. maar ga er eens goed over nadenken! Eerst dacht ik ook nog ah ja maar straks heb ik een klein kindje dan te druk voor andere dingen.. maarja wie weet hoelang dat nog gaat duren, kan daar niet op wachten moet nu met de huidige situatie leren omgaan en straks met een kind gewoon weer opnieuw. Klinkt als saai leven soms maar het is wel een hele uitdaging haha
Tuurlijk heb je ook hele leuke dingen maar snap echt wel dat je op jou leeftijd meer zou moeten kunnen. En heb geen enkel idee hoe dat voor je moet zijn. Kan het me voorstellen maar echt weten, ja dat kan ik het niet. Je ben nog hartstikke jong dus dit is gewoon best wel k*t.
ja is ook moeilijk voor te stellen,dat blijft altijd en dat geeft ook niet. Is een goed teken haha en zo heeft iedereen wel wat, wat de ander zich moeilijk kan voorstellen
In ieder geval wel bedankt ❤️ Ik merk altijd als ik even klaag dat ik daarna juist weer positiever erover kan praten en denken haha
Ja is ook zo, aan de buitenkant zie je gewoon niet zo veel. Mits het uiteraard natuurlijk zichtbaar is maar dat is dit geval niet zo. Erg lastig
Je bent niet aan het klagen...wat je zelf zegt iedereen heeft wel eens even een dipje en dat moet ook gewoon uitgesproken worden. Zeker hier waar we eigenlijk alles wel bespreken
Trusten dames, ik ga slapen want heb heb laat gegeten. Mijn fout en nu voel ik me dus een opgeblazen olifant die op zijn rug ligt
Daar doen we het voor !! En je leeft nu dus maak er iets moois van.. het heeft niet zoveel zin om nu al te denken aan je leven met een kindje straks, want dat is straks.
Hier komen over een uurtje de meubels voor de baby kamer.. !! En dan nog in elkaar zetten haha. Gelukkig zit de helft nog half in elkaar (waren van schoonzus/zwager geweest). Fijne dag mensjes .