@MissElla87 krijgen we dan foto? @duitshollandsmeisje gaat hard zeg ben ook benieuwd maar echo is vast goed! @Zonnetje19 nog beetje kunnen slapen?
Nog 2 dagen mijn schoonmoeder stond er helemaal van te kijken dat ik echt uit kijk naar het intake gesprek.. probeerde al uit te leggen dat gewoon de duidelijkheid krijgen wat er lichamelijk allemaal wel of niet bij ons beide mankeert ik zo enorm fijn vind En dat we misschien hulp gaan krijgen, wat mij dan extra het gevoel geeft van het gaat gewoon een keer gebeuren en als we nog geen hulp krijgen, dan is dat ook omdat ze denken dat we zonder hulp zwanger kunnen worden dus ook dat is een fijne geruststelling en het gaat allemaal beginnen vanaf maandag
Ik voel niks ja altijd nog beetje gevoelige borsten. Niet heel heftig.. blijf het apart vinden dat ik gewoon nergens last van heb
Vind ik niet ben zo blij als de 12 weken voorbij zijn... tijd kruipt voor mij echt voorbij haha. Komt puur door die stomme pcos. Ik blijf onzeker ervan
ik denk dat je hoe dan ook onzeker bent ( in die eerste 12 weken vooral), maar je gevoel zegt dat het goed zit probeer daar wel zoveel mogelijk op te vertrouwen!
Als ik iets in mijn hoofd heb gehaald moet het NU wil schoenenkast verven, echt een oude maar die is loeiiiizwaar.. vergeet nooit meer toen ik die op ging halen en mijn man was werken gelukkig waren er behulpzame buurmannen en wil de tafelpoten verven.. maar is ikea en ik dacht altijd dat je ikea meubels niet kon verven maar nou las ik van wel duss
jaaaa zin in, maar hij moet vanavond werken.. dus nou hoop ik dat ie even zin heeft om met mij straks naar de praxis te gaan zodat ie mee kan beslissen welke kleur
Hhmm en anders wordt het een verassing voor hem. Maar ff mee is dan wel weer even handig. Kast moet zeker ook geschuurd worden
Zou idd een goed idee zijn ALS mijn honden, katten en de bezorger dat wil iig de hond duwt zijn neus in me gezicht, de kat zit te miauwen in mijn oor en ja de bezorger belt aan
Ja weet niet of ik zin heb om te schuren, doe ook weleens zonder maar hij moet wel mee, want anders ben ik hele middag in de praxis omdat ik niet kan kiezen welke kleur