Ja heerlijk maar SOMSsss als je df wil liggen helaas hebben we geen behang waar ik ze achter kan plakken
Kan moeilijk op alles reageren ( ) maar ff weer wat bijgelezen hoor dames. Beetje drukke dagen achter de rug... @Orchid24 al eens diamond painting geprobeerd? Vind ik zelf héél leuk om te doen, verstand op nul en ontspannen... is een beetje creatief maar dan ook weer niet.. indien je het nog niet kent, moet je het maar 's googlen! @EveH gefeliciteerd wat een mooie meid! <3 Hoe gaat het nu met jullie dames? Ik heb zopas getelefoneerd naar fertiliteitsarts wat betreft de utrogestan. Ik gaf aan dat ik zeker was niet zwanger te zijn (paar dagen tussengelaten maar deze morgen weer getest en hartstikke wit) en of het dus wel zin had door te gaan met die smerige troep (heb ik niet zo gezegd hoor ). Haar antwoord was dat ik zeker nog moet doorgaan en dat ik te vroeg ben met testen. 'we hebben al veel dames gehad die aangaven niet zwanger te zijn en na nod toch bleken zwanger te zijn', en 'als het vruchtje laat was met innestelen en veel tijd nodig heeft om in te nestelen kan het alsnog',... enz enz. Nou ik sta er heel sceptisch tegenover hoor moet ik zeggen. Ben absoluut zeker (ben nu 13 dpo) dat ik het nu wel al door zou hebben gehad als ik zwanger was... maar goed. We gaan de fertiliteitsarts maar der zin geven, ze zal wel weten waarover ze praat. Gisterenavond op kraambezoek geweest bij m'n vriendin. Ze is bevallen van een jongentje. Prachtig ventje... Ik kijk ondertussen enorm hard uit naar intakegesprek IVF donderdag ... eindelijk gaan we dan een stap verder!
Pff.. helaas gebeurde een beetje waar ik bang voor was. Poepen gaat minder goed.. waardoor t langer duurt en harder is bladiebla.. En dus ook nu pijn bij t poepen. Baal der wel van want wilde t zo graag voorkomen door veel te wandelen en veel vezels te eten enzo. Maar helaas.. oké ik ben allang blij dat ik nog kan poepen. Maar ik vrees dat t dus wel op deze manier van kwaad tot erger wordt, met mijn gevreesde aambeien wellicht . Maar goed.. tis wat t is. Met de baby gaat t goed .
heb er van gehoord inderdaad! Maar dat lijkt me niet zo eigenlijk.. heb ook al best veel van dat soort hobby's.. lezen, borduren, puzzelen, bullet journal en het zijn allemaal hobby's wat ik even paar dagen doe.. dan weer hele tijd niet.. dan weer even paar dagen is niks mis mee daar niet van, maar het is vaak niet iets wat me lang bezig kan houden. Alleen lezen maar lees zo snel Pff frustrerend zeg.. ze zal het wel weten ja.. niet leuk maarja het moet maar.. ben benieuwd naar het gesprek! Word echt pittig denk ik dus het is goed dat jullie er toch wel positief en met energie in staan! Dan hopelijk gewoon snel resultaat!
Denk dat ik curanol zalf ga halen.. schijnt wel goed te werken . Ook nog een paar foto's van t kamertje, de basis staat We zijn er zo blij mee! Werd er echt beetje emo van. Zo bijzonder dat we ineens een baby kamer hebben. Veel bloed zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wat.
Ah lief .. Dankje . Dit was nog soort van makkelijk.. Maar hoe kleed je zo'n babykamer leuk aan hahah. Al het advies.. tips etc zijn welkom. Ik ben hier niet zo goed in haha.
Misschien nog wat aan de muur hangen? (Wij hebben dieren plaatjes en plankjes met voorleesboeken) Vloerkleed? Leuk aankleedkussenhoes.
Iets aan de muur hangen was wel al een idee ja.. vloerkleed vind ik ook leuk! En iets voor boeken word ik ook wel blij van . Nog niet over na gedacht maar vind een goeie. Tnxx
Of zoiets? https://www.bol.com/nl/p/done-by-deer-raffi-meetlat-powder/9200000110557525/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-50094834705-S-294505072980-9200000110557525&gclid=EAIaIQobChMI2bvytouf5wIVUud3Ch0y5gQnEAQYASABEgJ1vfD_BwE Of commode mandjes? (Vind ik heel handig) Of de kruiden rekjes van de Ikea met bijv. Een nijntje knuffel erin en wat Zwitsal producten oid ? Of een soort tak waar je wat kleertjes op hanger aan kunt hangen?