Nee hoor je zeurt zeker niet, we hebben allemaal een beeld hoe de kamer eruit MOET zien. Geen middenweg het moet dus nee lekker doen wat jij wilt hoor
Nou zeg dat, ik ben nog niet eens zwanger en nog geen last van al die hormonen en ik kan nu toch al aan iedereen vertellen dat die kamer er precies zo uit gaat zien als ik het wil
Oh ja, herkenbaar, die alles verlammende moeheid. Lag elke dag paar uurtjes al op de bank te slapen en daarna rond half tien naar bed. Je kunt er niks anders aan doen dan heel veel rust nemen en luisteren naar je lichaam.....
Haha.. dat geloof ik zeker!! Dit kamertje wordt ook zeker de mooiste kamer van t huis. Alles voor ons meisje .
Haha.. dat wordt wat. Ik vind soms zelf niet eens leuk om zo ijverig te zijn.. wordt dan moe van mezelf. Maar ik hoop van harte dat als t straks "klaar" is, ik ietsepietsje meer rust heb in me kont hahah
Kan nu al niet wachten dan... gelukkig nu vooral het leuke werk dus. Schilderen enzo. En dan inrichten ♡♡♡
@Zonnetje19 @Momma2b Zijn jullie kamertjes al klaar? @MissElla87 Wat wil jij precies doen in het kamertje? Heb je foto ideetjes.... ik hou van foto’s dames...
Qua kleuren en de muur zie foto.. (onder roze, boven wit). Qua inrichting wel witte meubels en vind lijstjes met diertjes wel leuk. Maar wil t wel rustig houden.. met een tintje nijntje. Dus ik weet nog niet zo goed qua inrichting hoe en wat maar iig rustig en deze zachte kleuren .
werkelijk geen flauw idee hahaha Zie zoveel leuks op pinterest, dus dat word nog wat haha. Hangt ook beetje van geslacht af haha