Ja... fertiliteit zei: “de gynaecoloog staat er tóch op dat je nog bloed laat prikken vooraleer te starten met de pil.” Dus deze middag maar geweest... morgen pas resultaat dus kan dan pas starten met de pil.
Vriendin kwam er mee. Die moest wat vertellen aan mij. Zo kwam ik er dus achter. Ja dat ben ik sowieso van plan zodat zeelr weet dat ik "safe" ben.
Ik ben zaterdag ingestort. Alles kwam eruit. Heb vriendin opgebeld die is gekomen met der dochter. Hebben de meiden even lekekr gespeeld. En ik heb even goed kunnen praten met haar. Ik weet wat nu zelf wil. En laat verleden lekker achter mij hoe moeilijk ook. Hij kan barsten voor de rest. Morgen komt hij zijn spullen halen vandaag allemaal in de gang gezet dan sluit ik dat lekker af en ga lekker alleen verder. Wel maak ik mij zorgen om mij lichaam. Gisteren kwam er vies groen slijm uit, dus ja denk toch dat gaat ontsteken of al is. Ondanks dat er ook nog steeds wit doorzichtig slijm uit komt. Morgen ochtend ga ik de huisarts bellen. Want dit kan gewoon niet meer ben er klaar mee moet er nu gewoon echt uit.
Het moest er toch een keer uit inderdaad.. Fijn als je het kan afsluiten, het zal nog wel even duren voor je alles verwerkt hebt.. Groen slijm klinkt inderdaad als een schimmel of iets.. zou morgen zeker bellen en denk met groen slijm dat ze je wel langs laten komen. Moet inderdaad wat gaan gebeuren nu.. Veel sterkte nog en dikke knuffel❤️
Ja ze wil me volgende week weer terug zien. Kijken of t slapen beter gaat (zonder pijn). Als ik minder ga werken en eerder stop raak ik standaard in de ziektewet dus heeft geen invloed op vrije dagen. Mag ook niet eens.. want als zwangere wordt je volgens mij goed beschermd. Ik ben ook heel benieuwd hoe we t kunnen gaan vormgeven en of t me lukt om echt een stap terug te doen, want ik wil nog zoveel.....
Pas goed op jezelf ook @Hartediefje1988 !!! Ik hoop dat je het snel allemaal achter je kan laten en de draad weer rustig op kan pakken zonder hem. Sterkte!!
@Loveischocola ; het blijft zo heftig en onwerkelijk. Wat een rotperiode voor jullie zo zeg. Wel goed dat jullie even helemaal eruit en weg gaan. En terecht dat je trots bent op je kleine man! @Hartediefje1988 ; groen? Ik weet niet wat dat betekend. Morgen echt even bellen idd! Hou je ons op de hoogte! Hoe lang is het dan al geleden? Goed van je dat je een vriendin hebt ingeschakeld. Sterkte daar met alles! @Jolien1991 ; Dokters denken altijd zo lekker wetenschappelijk en zonder gevoel. Hoop dat je morgen eindelijk mag beginnen met die pil!
Jeetje kan ik me heel goed voorstellen, gelukkig heb je je hart even kunnen luchten. Hopelijk heeft dat iets geholpen. Ach nee ze hebben er gewoon te lang over gedaan, klote artsen
@Hartediefje1988 wat fijn dat je een vriendin om je heen hebt die een luisterend oor biedt. Heb je ook wel even nodig denk. Vind het zo klote voor je. En echt balen dat je lichaam zelf niet op gang komt zeg hoop dat ze je snel helpen want groen slijm klinkt niet goed
Ik heb net valentijns kadootjes voor mijn vriend besteld. Een boekje met help ik word papa en een 'Papa-Pass'. Weet niet hoe het in NL is als je goed zwanger bent maar hier krijg je dus een Mutterpass met alle gegevens van jou en je baby erin en mijn vriend zei 'ahh krijg ik geen papa pass dan?? Voel me nu wel een beetje gediscrimineerd' gaat hij vast leuk vinden!
Zucht.. t leek zo goed te gaan vannacht totdat ik wakker werd met veel pijn. Zelfs meer dan normaal. En voordat ik weer in slaap viel ging die rot wekker. Ik ben er zo klaar mee. Bah!!! 0 zin meer in werk ook. Vanavond even kijken of ik lekkerder lig met losse kussens. Maar wat moet ik nog doen.. Ik ben nu echt wanhopig en ik moet nog zo lang. Heb me zo lang groot gehouden naar iedereen.. van kijk wat ik kan!! Maar nu zegt me hele ik.. stop daarmee. Je bent op.
Ik weet dat het heel moeilijk is, maar je lijf is duidelijk. Het is genoeg geweest!! Jij hebt lang genoeg je best gedaan. Het is niet leuk om te stoppen met werken, maar het is wel beter voor je. Ik stopte met precies 30 weken, toen was mijn laatste werkdag(ochtend). Ik vond dat toen heel erg, maar toen ik eenmaal gestopt was kon ik weer genieten van mijn zwangerschap! Achteraf gezien had ik eerder moeten stoppen. Wat ik wil zeggen, meid luister naar je lichaam, het is genoeg geweest! Stop met werken en geniet van je zwangerschap!!
Plff ja dat is echt heel vervelend Ga gewoon een gesprek aan op je werk, je moet wel even aan jezelf denken hoor. Je buik word groter dus krijg je er gewoon meer last van.
Je lijf is ontzettend duidelijk en maar goed ook, je lichaam geeft de tekens niet voor niks. Ga stoppen met werken! Dus dat is wat je moet doen haha en daarna leren om alsnog niet te veel te gaan doen, maar gewoon te genieten van dat je even niks hoeft en genieten van die kleine in je buik. Het is maar tijdelijk, kies voor jezelf. Ga niet door en dat je straks blijvend hebt..