@Zonnetje19 mijn kraampakket is nog (bijna) compleet, als je wil kan ik hem naar je opsturen voor de verzendkosten? Ik heb alleen de handzeep, watten en alcohol gebruikt, verder niets
Dank je maar sommige dingen heb ik al Alleen de alcohol en het kraamverband nog...dan ben ik compleet...
oehh treinen vanuit rotterdam en Amsterdam naar londen alleen heenweg is overstap via brussel, volgensmij word dat nog rechtstreeks.. want terugweg kan zonder overstap. Terugweg kan je voor 40 euro al Heenweg iets duurder.. maar ik zie wel voordelen dan op het vliegveld wachten en alles en liever met de trein dan vliegtuig Ideaal dit denk ik!!
En geen bagage controle/limiet, altijd een voordeel met de trein als ik naar Nederland reis bijv of terug. Wil ook met mijn vriendin gaan als ik met verlof ben of wat langer vrij heb!
Nee niet sneller inderdaad, maar uiteindelijk kom je denk ik wel op zelfde tijd uit ongeveer. Misschien trein iets langer, maar daarentegen zit je niet met bagage wat je extra moet betalen en afgeven en opwachten.. en hoef je ook geen bus meer te pakken naar de stad, want je bent er al Vanuit Rotterdam zou je er 3,5 over doen, een uur van te voren moet je er zijn. Op schiphol ben ik vaak ook uren want een keer gehad dat ik vliegtuig bijna mistte door file en sindsdien ben ik er ook ruim op tijd
Wilde in september kijken, maar toen dacht ik oh wacht even wat als ik zwanger ben.. hoever ben ik dan.. 8 maanden oops Nog even 2/3 maanden wachten voor we echt gaan boeken
@Orchid24 17 maart na de gyn dan zijn als goed is alle uitslagen er... En we gaan van 3 tot 12 maart na Lissabon.
In mijn buik ja hehehe We willen in mijn verlof eens gaan Zal eens kijken wat het kost, misschien kan ik het haar voor haar 30ste verjaardag geven
spannend zeg.. Lekker om daarvoor nog even weg te zijn! Ben erg benieuwd wat je van de stad gaat vinden!
Ja ik weet niet waarom, ik dacht verlof na je bevalling en dacht al even huh maar je hebt uiteraard ook verlof voor de bevalling Ja ik zou nog even wachten, want het klopt nog niet op de site.. er staat vanaf 30 april zonder overstap in brussel, maar tot nu toe zie ik alsnog alleen maar met overstap staan.. Terugweg is wel zonder overstap. Dus denk na 30 april misschien even kijken of de prijzen etc dan anders zijn?
Jeetje wat duren de uitslagen lang dan. Wel vervelens want je vraagt het je toch af hoe verschrikkelijk het mis kon gaan.
Ja de terugweg 40 euro is niks.. moet je er wel vroeg bij zijn natuurlijk.. maar ik denk hoe populairder dit word, hoe meer de prijzen kunnen zakken.. want je hebt ook tickets van 110 euro of meer en dat ga ik dan weer niet doen haha.. de heenweg tot nu toe 75 goedkoopste wat ik heb gezien.. maar als dat nog gaat zakken (nou zou ik 75 ook doen maar toch haha)
Ja, maar ze zoeken dan ook alles goed uit, dan word door team van artsen besproken en daarna door een onafhankelijk team nog een keer... er zit ook heel wat werk in... En van sommige onderzoeken word er natuurlijk een verslag gemaakt zit ook tijd in