Het is ook maar goed dat ze het niet even “snel” doen. Moet wel goed gebeuren! Hopelijk krijgen jullie dan antwoorden op al jullie vragen. Heel veel sterkte nog de komende tijd ❤️
Ja snap ik, het liefst wil je natuurlijk zsm antwoorden. En lijkt me dat dit wel erg lang duurt voor je gevoel. Wel fijn dat jullie wat afleiding hebben.
Nee je hebt 3 verschillende prijsklasses, maarr het is wel vol is vol. De heenweg is bv. om 7 uur smorgens 90 euro, om 10 uur 105 euro. Dus mensen boeken eerst die van 90 euro. Als dat snel vol gaat zitten dan moet je of tijd later van 105 euro off je moet je standaard klasse inruilen voor een duurdere klasse (je hebt standard, standard premier en business premier).
En dat is voor 1 persoon he.. ik denk dat dat ook komt omdat die overstap er nog steeds op staat. Terugweg kan zo goedkoop omdat die wel rechtstreeks gaat.. dus hopelijk word heenweg ook snel 40 euro!
Oohh op die manier, nou gelukkig heb je internet om de goedkoopste te prijs te selecteren. Denk dat ze dan ook wel een paar keer actieprijzen hebben.
Ja denk ik ook, ze willen ook echt gaan concurreren dus ze weten dat ze de prijzen niet te hoog kunnen maken..
Ja uiteraard pp maar dan valt het nog best mee. Weet niet wat een vliegticket gaat kosten maar tis wel rustiger.
Jaaa ben zo blij haha, zou echt ideaal zijn. Hopelijk maakt de brexit het niet alsnog moeilijker en duurder
Poeh.. t gaat echt zo snel ineens hè!!! Over 4,5 week ga ik met verlof, vind ik ook heel bizar. Je kan iig langzaam gaan aftellen al
Ja gaat heel hard allemaal. Het is ook bizar, weet nog wel de eerste test met 3,5 weken dat is voor me idee nog niet zo lang geleden