Ooo leuk! Ik had hem laatst ook opgezet hihi. En zit nu in de pippi Langkous modus. Gezellig samen met mn dochter op de bank kijken omdat mama dit veel leuker vind dan al die foute moderne tekenfilms
Ja die oude tekenfilms zijn zo leuk he, net zoals boes boes en dommel Die programma’s van nu zijn een beetje Vreemde praktijken
Gezellig! Wil je er ook in ons lijstje bij? In dit groepje houd ik altijd de lijst bij, dus als iemand een nieuwe NOD of afspraak heeft weten ze mij te vinden
Vond alfred het leukst maar later vond ik spice girls, beugelbekkie, powerpuff girls enzo ook geweldig hoor maar oude tekenfilms hebben wel wat ja!
Oh die ken ik nie haha ben van de heman, prins valliant enz enz generatie bijna Ohjeeee ben een ouwe muts
Haha nee hoor, hoe vaak er nieuwe programma’s gemaakt worden. De enige die ik nu nog ken van de bso kinderen is pokemon, rest die ze noemen ken ik ook niet en dat terwijl ik zou denken dat je met elke generatie toch gewoon weer opnieuw met de serie kan beginnen
Ik heb al testdrang Ik hoop gewoon zo op een wonder zoals bij @duitshollandsmeisje Morgen is mijn man jarig dus ik ga denk ik toch op 9 dpo testen, zegt nog niks.. maar als hij positief zou zijn is het toch een leuk verjaardagscadeau
Aaahh ik hoop het ook voor jou joh. Zou zo mooi zijn!! Je hebt een korte lf toch zei je? Zou wel een prachtig verjaardagskado zijn zeg!
De hele tijd als ik lees je baby is 4,5cm hou ik mijn vingers uit elkaar en kijk hoe groot dat ongeveer is ❤ kan het me gewoon echt niet voorstellen dat er al een bijna 5cm mensje in mij woont haha
Ja klopt, inmiddels een LF van 12 dus hij is wel al iets langer geworden! Maar zegt qua testen niks.. maargoed ik test waarschijnlijk op dpo 10/11 ook weer.. heb testen liggen met deze maand als einddatum kan me niet meer langer beheersen denk ik haha! Ja zou heel leuk zijn!
En jody en het hertenjong, candy candy, nils holgerson, the jetsons en de snorkels...ik ouwe muts gezellig met je mee
Nou die babyshower was vandaag een feit hoor !!! Heel erg verwend.. lekker veel hapjes, t was echt super leuk. Nu helemaal gesloopt op de bank.
Haha ja raar hè. En in het begin lijkt het zo langzaam te gaan, maar dan ineens is je kleintje al ong zo groot als een liniaal.