Komt Klaus en Elijah enzo er al in voor? The originals gaat om hun. Opgeven moment spelen die seizoenen ongeveer gelijk af. Dan stopt vampire diaries en gaat originals nog 1 seizoen door dacht ik maar zal waarschijnlijk niet heel veel uitmaken als je originals na vampire diaries kijkt, opzich staat het aardig los van elkaar alleen kloppen misschien sommige afleveringen niet meer maar dan weet je waardoor dat komt haha!
@Zonnetje19 stranger things is inderdaad erg leuk! Dracula nog niet gezien. En the witcher en Luna Nera vond ik ook leuk, maar die zijn allebei nieuw en het seizoen is echt super kort
We zijn inmiddels bezig met het geboorte kaartje.. Ik heb een kennis die illustrator als beroep heeft en zij heeft tijd om voor ons een persoonlijk kaartje te tekenen. Super leuk. Oke misschien iets prijziger dan normaal maar wel uniek. En daarnaast hebben we ook een privé cursus aangevraagd om alles te leren rondom bevallen. Is 3x 2 uurtjes. Ook niet goedkoop, maar in groepsvorm was niet veel goedkoperder en vind dat toch minder fijn. Nu hebben we alle aandacht en ik met mijn angsten.. . Merk dat ik echt voor nu meer rust in me kont heb. Werk geeft minder stress op dit moment en veel dingen zijn in gang gebracht wat rust geeft. Kan dus weer meer genieten, al kan ik er morgen zo weer anders over denken lol. Vandaag vooral proberen niet weg te waaien......
Ja ik was verder maar ben weer stukkie terug gegaan. Klaus ja elijah nog niet gezien. Ooohh oke dan ga ik die ff kijken ook.
Sorry even niet aan het forum gedacht... alles gaat goed met ons meisje. De controle was goed. 14 februari mogen we weer. Bloeden is nog steeds niet gestopt. Ik dacht even dat het klaar was maar dat was 1 dag, s nachts werd ik wakker van het bloeden.
Fijn dat alles goed gaat met je/jullie Wauw wat vervelend is dat toch, kunnen ze niks voor je doen om het bloeden te stoppen?
Leuk allemaal! Haha herkenbaar, geeft toch weer wat meer rust inderdaad! Morgen is morgen, nu ben je in ieder geval genieten en dat is mooi!
ohhh klaus heeft iets ❤️ Ja volgensmij als je bij seizoen 5 bent van vampire diaries, kan je beginnen met the originals en die moet je dan beetje tegelijk kijken volgensmij weet niet de precieze volgorde, dat staat vast ergens online!
ahh zo lief! Ja maar hier valt het nog heel erg mee.. het waait wel hard, maar stelt verder nog niet zoveel voor.. bij jou?