Ben ook heel benieuwd of je leidinggevende beetje is bijgedraaid! Jammer dat je even zo’n periode hebt maar met alles lijkt me dat niet zo gek, de periode waarin je straks weer zin hebt in je werk komt vast wel weer! Doe rustig aan!
Ja donderdag! En ik dan ook eind deze week of begin volgende week bloedprikken. Hebben we ons huiswerk weer gedaan en dan is het ben ik bang echt wel even lang wachten tot 6 maart.. of ik moet ineens een normale cyclus hebben en dan heb ik misschien nog een eisprong voor die tijd, dat zou wat zijn alleen.. dan is kans wel groter dat ze zeggen probeer nog maar een halfjaar.. en daar zit ik echt niet op te wachten.. ik wil hulp! Want afhankelijk wat er uitkomt met zaad van mijn man, doen ze dan een kansberekening.. en pas met 30% of minder doen ze je dan helpen.. en anders helpen ze je pas na een halfjaar weer.. alleen omdat ik onregelmatige cyclus heb, doen ze die berekening niet maar als dat probleem is opgelost.. dan is de kans groter dat wij niet onder die 30% zitten.. is afhankelijk van bmi, leeftijd etc.. tenzij het zaad van mijn man echt heel slecht is.. dus vind wel spannend dat het echt alle kanten op kan..
Ik snap dat het anders voelt... hij was al af en klaar om te komen gewoon een perfect kindje. Zo erg, kan me niet voorstellen waar jullie doorheen moeten gaan.. vreselijk.. gewoon rustig aan doen, het verlies inderdaad een plekje geven.
Ze zullen jullie toch niet WEER een half jaar laten aankloten!? Lijkt me sterk eerlijk gezegd, zou echt oneerlijk zijn, zeker nu PCOS is vastgesteld. Toen het bij mij werd vastgesteld zijn ze meteen van start gegaan met alle bloedonderzoeken en hormonen onderzoeken om te kijken wat ik mis en hoe we het aan gaan vullen enzo.. en toen duurde het nog driekwart jaar voordat ik dus eindelijk zwanger was.
word heel vaak gedaan hier in Nederland in ieder geval.. Mijn bloedwaardes waren tijdje terug goed, die gaan ze dan nu opnieuw testen. Ik heb PCOS, maar als je eisprongen hebt hoef je geen last te hebben ervan om zwanger te worden. Wij werden alleen sowieso geholpen omdat ik onregelmatige cyclus heb. Ik heb nu mijn voeding aangepast en als daardoor mijn eisprong netjes elke maand komt.. dan is er dus geen medische reden meer vanuit mijn kant. Dan heb je dus nog mijn man, maar ja dan doen ze dus een kansberekening. Vandaar dat sommige hier pas na anderhalf a 2 jaar geholpen worden, omdat ze soms advies krijgen om nog halfjaar te proberen.. Zit nu in een ander groepje en inmiddels hebben 2 al dat advies gekregen
Tsja ik had waarschijnlijk ook eisprongen, alleen dan maar 3 per jaar haha dus gewoon onwijs weinig kansen. Maar misschien vinden ze idd wel iets bij je man, als dat zo is moet je sowieso geholpen worden anders kan je nog zo lang zonder succes doorgaan... hebben ze bij jou nog geen metformine aangeraden toevallig? is 1 van de pcos medicatie die schijnt te helpen. of het mij mede daardoor zwanger heeft gemaakt weet ik niet maar ja, ben wel zwanger lol..
ja bij jou was ook extremer.. nouja dat is het dus ook al kan er iets met mijn man zijn, kan het nog steeds zijn dat we boven die 30% komen.. en kunnen ze dus adviseren eerst nog een halfjaar zelf te proberen.. wij zijn nog jong.. maargoed ik kan er op los speculeren.. we weten het toch pas 6 maart en hopelijk zeggen ze gewoon dat ze ons gaan helpen! Nee niet geadviseerd..
Misschien kan je er naar vragen, stel dat je man zijn zaad goed is? Het word vaak gebruikt bij PCOS dus opzich... het is niet alleen voor mensen met insulineresistentie, ook gewoon het syndroom op zich. Schildklier heb je al wel laten controleren? Pcos is gewoon zo'n klote hormonen ding!! Hoop niet dat ze jullie nog een half jaar laten sukkelen joh.
ja die was toen goed, maar om zwanger te worden was nog lager beter volgensmij.. maar dat word nu opnieuw getest volgensmij.. en dan bespreken we alles op 6 maart.. hoop het ook echt niet..
Nou laten we hopen dat dat allemaal niet nodig is. Gewoon meteen helpen dan gaat het een stuk sneller. Het duurt allemaal al extra lang lijkt me een erg lastig traject en een met engelen geduld. Denk dat als je man slecht zaad heeft dat echt de actieve zwemmers eruit gehaald worden en verder geen idee. Heb echt geen verstand van zo’n traject. Je hoort er wel eens wat van maar iemand persoonlijk spreken doe ik eigenlijk niet, niet iedereen praat er makkelijk over natuurlijk. Het kan idd echt alle kanten op, blijf hoop houden
ja dat zou ik ook echt frustrerend vinden.. maargoed we worden vast geholpen! Komende weken weten we sowieso nog niks, dus tot die tijd me er ook maar niet druk om maken!
Pff mannen echt soms.. als ik naar het ziekenhuis moet en ik vraag of hij mee wilt.. dan is het moeilijk moeilijk.. mijn man hoeft donderdag alleen maar zijn zaad in te leveren.. wil hij dat ik meega.. Terwijl ik die dag nog met mijn moeder naar een beurs ga in Zwolle, dus dat word al zwaar.. nou vind ik niet zo erg om mee te gaan.. maar timing is dan niet zo handig.. moet ik op en neer naar ziekenhuis fietsen om zaad af te geven en daarna meteen door naar Zwolle..
NOD 13 feb: Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 08 NOD 27 feb: Lotte; 27 jaar, eerste kindje NOD 06 maart: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 18 NOD ??: Hartediefje1988; 31 jaar, tweede kindje, ronde 05 NOD ??: Jolien1991; 28 jaar, eerste kindje, ronde 08, IVF/ICSI1 ---------------------------------------------------------- Zwanger! 08-04-2020: Zonnetje19; 40 jaar, eerste kindje, ronde 07, zwanger, een meisje! 14-04-2020: Momma2b; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger, een meisje! 21-04-2020: MissElla87; 32 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger, een meisje! 02-06-2020: Jaimpiej; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger, een meisje! 02-06-2020: 2Livelife; 37 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger, een meisje! 27-08-2020: Duitshollandsmeisje; 30 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! ----------------------------------------------------------- Bevallen: 07-09-2019: Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, 40+1, N. geboren 14-09-2019: MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, 37+3, A. geboren 16-10-2019: ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, 38+5, L. geboren 24-10-2019: Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, 39+1, L. geboren 26-10-2019: San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, 37+1, S. geboren 20-01-2020: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, 40+1, R.P. geboren ⭐️ 28-01-2020: Dame09; 32 jaar, eerste kindje, ronde 03, 41+4, W. geboren ----------------------------------------------------------- Afspraken: 11 februari: Momma2b; Zwangerschapsyoga 11 februari: Jolien1991; 2e Gesprek IVF/ICSI 12 februari: MissElla87; Controle vk 12 februari: Momma2b; Echo placenta 13 februari: Momma2b; Centering pregnancy 14 februari: Jaimpiej; Controle vk 18 februari: Duitshollandsmeisje; Nekplooimeting 14.30 19 februari: Momma2b; Zwangerschapsyoga 24 februari: Jaimpiej; Controle 24 weken 25 februari: 2Livelife; Centering pregnancy 27 februari: Momma2b; Centering pregnancy 28 februari: Jaimpiej; 4D echo 19.30 02 maart: MissElla87; Informatie avond bevallen 02 maart: Zonnetje19; Voorlichting sectio 17.45 03 maart: MissElla87; Intake kraamzorg 03 maart: Duitshollandsmeisje; Controle + echo 11.15 geslacht? 06 maart: Orchid24; Gesprek gyn uitslagen 06 maart: Zonnetje19; Kennismaking gyn 11.50 10 maart: 2Livelife; Centering pregnancy 12 maart: MissElla87; Bevallingscursus privé 10.00 16 maart: Zonnetje19; POP poli + Pre operatief gesprek 13.30 17 maart: Loveischocola; Gesprek gyn uitslagen 19 maart: MissElla87; Bevallingscursus privé 10.00 26 maart: MissElla87; Bevallingscursus privé 10.00 31 maart: Zonnetje19; BEVALLING 01 april: Duitshollandsmeisje; 20 weken echo 08.45 22 april: Lotte; Uitslag chromosomenonderzoek gesprek 05 mei: Duitshollandsmeisje; Glucose test 08.15 02 juni: Duitshollandsmeisje; Controle + echo 08.15 30 juni: Duitshollandsmeisje; Controle + echo 08.00 14 juli: Duitshollandsmeisje; Controle + echo 08.15 28 juli: Duitshollandsmeisje; Controle + echo 08.00 11 augustus: Duitshollandsmeisje; Controle + echo 08.00 27 augustus: Duitshollandsmeisje: Controle + echo ---------------------------------------------------------- Vakantie: Hartediefje1988; 31 feb - 2 maart Overijssel Loveischocola; 3 maart - 12 maart Lissabon