Wat heftig zeg !!! Ik hoop ook dat ze snel weer aansterkt en jullie weer meer kunnen gaan genieten. Sterkte!!!
Jeetje wat vreselijk en heftig. Het arme schaapje hopelijk kan ze snel weer een beetje sterker worden, wat is dat toch een rot virus zeg...ja heb je nog verlof of moet je weer aan de slag.
Als mijn echo morgen er goed uit ziet voor het termijn vertel ik het mijn beste vriendinnetje in Duitsland op oudjaar daar gaan we 'schrottwichteln' dus iets deuzigs wat je niet meer nodig hebt van thuis inpakken en daar zo'n sinterklaasspel mee doen weet je wel. En neem zelf dan 0,0 radler mee hoop dat ik haar blij kan maken met het nieuws dat ze tante word hihi. en nieuwjaarsdag toevallig zelfde spelletje haha maar dan op mijn werk met alle collega's
nou minder vruchtbaar klopt niet, kijk maar naar mij. maar omdat het gewoon langer duurt omdat je soms geen eisprongen hebt ben je in principe 'minder vruchtbaar', maar als er een ei springt heb je denk ik even veel kans als een 'normaal' menstruerende vrouw. Denk ik.
Jeetje wat heftig! Wat een zenuwslopende weken zullen dat zijn geweest . En nu weer verkouden..kan het dan weer gebeuren ook?? Blijft ze nu onder controle voor de longen of is dat niet nodig?
hihi thanks!! het was heel spontaan.... voelde me vorige week zondag echt supergaar op het werk, mega moe alsof ik maar 1 uur geslapen had nadat ik een avond flink de bloemetjes buiten had gezet (maar had gewoon 9 uur geslapen en niks gedaan).. dus deed voor de grap een testje.. nou ja, voor de grap.. mee dat ik op stond dacht ik in de ochtend 'stel dat er iets in mij groeit'. Erg gek. En in mijn middagpauze toch getest en er kwam meteen een tweede streepje!!! heb zo gehuild en zat vreselijk te trillen, meteen mijn beste vriendin opgebeld en daarna mijn vriend. Zo onwijs bizar!!!! En ja, fantastische kerst gehad want mijn moeder word oma en mijn vader opa, dus geweldig!! (dubbel oma en opa,.. toevallig testte de vriendin van mijn broer ook positief dat weekend dat ik testte) dus helemaal geweldig. Ik geloof het nog niet hoor. Maar alle testen zijn ZO KEI POSITIEF dat het wel waar zal zijn. Afgelopen maandag 2-3 op de clear blue getest <3 ben dolgelukkig dat het nu ineens zo raak is. Onwijs gek. 26 november had ik nog mijn intake gesprek en een week daarna ergens moet mijn vriend raak geschoten hebben op een eitje dat blijkbaar gesprongen is (deed al een tijd geen ovu testen meer) net voordat ik afscheid van hem moest nemen voor 4,5 week dus ik ben bevrucht tussen 30 november en 9 december ongeveer hahahaha. Geen idee wat ze morgen gaan zien!! Heel spannend!!
Oh wow wat vreselijk heftig!!! wat een heftige tijd zullen jullie dan gehad hebben. Dat is geen leuke eerste kerst met jullie kleintje ik hoop dat het snel beter met haar gaat.. zo zielig.. sterkte..
Maar dat je nu zwanger bent geworden, wil nog steeds niet zeggen of je verminderd vruchtbaar was! Net als dat je met een cyclus van 36 dagen waarschijnlijk geen eisprong hebt, terwijl ik dat wel altijd heb en jij zelfs nog over de 100 dagen! Of hoelang was je cyclus nu ongeveer eigenlijk? Het is ook geluk hebben en dat heb jij gehad! Maar ik denk ook hoor dat het is dat je verminderd vruchtbaar bent, doordat je minder vaak eisprongen hebt. Maar weet het niet zeker, dus ga dat wel vragen ben ik wel benieuwd naar haha!
Laat dan maar weten hier, ben ik ook wel benieuwd naar Ja dit is puur een toevalstreffer geweest.. toevallig ineens een ei en toevallig seks op het juiste moment (3 momenten) en gewoon raak.. Mijn laatste 2 cycli waren 124 en 146.. dus vreselijk lang en vervelend.. daarvoor 42 en 44 dus wel te doen.. maar ja, dat was ook maar van korte duur lol. Alleen eind januari, eind juni en eind oktober ongesteld en nu ineens zwanger
maarrr als je beetje gaat rekenen dat je van de week op je nod zat, wanneer was je laatste menstruatie? Op hoeveel dagen zat je dan denk je? Een wat normalere cyclus of ook weer extreem lang? (Ben niet nieuwsgierig) ja echt gaaf joh dat het zo is gegaan!
Uhm eerste dag laatste menstruatie was 27 oktober.. de 22ste testte ik positief en 23ste knalde hij al dus die rogilu (ofzoiets, weet even de naam niet, die zoveel verstand heeft van testjes) zei dat is mooi voor 14dpo.. dus dan zou ik rond de 9de mijn eisprong gehad kunnen hebben. Op dag 44 zou dat dan dus zijn, dus nog steeds lange cyclus, maar wel een goede xD
nog steeds een lange dan inderdaad, maar was beter dan in de 100 haha! En nu minimaal 9 maanden sowieso niet
NOD 03 jan: Lotte; 27 jaar, eerste kindje NOD 04 jan: Hartediefje1988; 31 jaar, tweede kindje, ronde 04 NOD 11 jan: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 16 NOD 12 jan: Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 07 NOD ??: Jolien1991; 28 jaar, eerste kindje, ronde 06 ---------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! 17-01-2020: Dame09; 32 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! Een jongen!! 19-01-2020: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, zwanger! Een jongen!! 08-04-2020: Zonnetje19; 40 jaar, eerste kindje, ronde 07, zwanger! Een meisje!! 14-04-2020: Momma2b; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! Een meisje!! 21-04-2020: MissElla87; 32 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Een meisje!! 02-06-2020: Jaimpiej; 30 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! Een meisje!! 02-06-2020: 2Livelife; 36 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! 31-08-2020: Duitshollandsmeisje; 30 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! ----------------------------------------------------------- Bevallen: 07-09-2019: Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, 40+1, N. geboren!! 14-09-2019: MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, 37+3, A. geboren!! 16-10-2019: ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, 38+5, L. geboren!! 24-10-2019: Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, 39+1, L. geboren!! 26-10-2019: San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, 37+1, S. geboren!! ----------------------------------------------------------- (vervolg)Afspraken: 30 december: MissElla87; Controle vk 30 december: Duitshollandsmeisje; 1e echo 9.00 31 december: Loveischocola; Controle gynaecoloog 02 januari: Dame09; Controle vk 07 januari: 2Livelife; Centering pregnancy 07 januari: Momma2b; Zwangerschapsyoga 08 januari: Zonnetje19; Intake kraamzorg 15.30 08 januari: 2Livelife; 20 weken echo 13.30 + geslacht spieken 08 januari: Momma2b; Vaccin kinkhoest 13 januari: Zonnetje19; Controle vk 20.30 15 januari: Jaimpiej; 20 weken echo 08.30 22 januari: Lotte; Start fertiliteitskliniek 04 februari: 2Livelife; Centering pregnancy 06 februari: Zonnetje19; POP Poli 09.30 10 februari: 2Livelife; Trouwen 11 februari: Duitshollandsmeisje; Start kinderwenskliniek 11.00 24 februari: Jaimpiej; Controle 24 weken 25 februari: 2Livelife; Centering pregnancy 10 maart: 2Livelife; Centering pregnancy ---------------------------------------------------------- Vakantie: Duitshollandsmeisje; 20-29 januari Gran Canaria
Nee hihi, ben geen persoon die stil kan zitten. Was heel leuk. Hebben lekker genoten ondanks de kou. Kwamen ook dochter der vriendinnetje tegen die ze al meer dan 3maandjes niet had gezien. Dus das wel even leuk weer.