Viel vandaag op het werk gelukkig 100% mee! Ze dronken vooral ontzettend veel. Niet zoveel eters. En wat ze aten was echt simpel. Gewoon vette hap haha. Had tegen mijn vriend gezegd dat hij ook moest komen met zijn maat, mijn chef had gezegd dat hij moest komen haha. Dus hij was er ook. Wij wonen 30 sec. lopen (letterlijk) van mijn werk af dus ja, dan kan hij ook gewoon gezellig wat drinken. Hij werd al HEEL snel HEEL zat .. want hij kwam elke keer de keuken in om kusjes te halen, gelukkig vonden mijn chefs het wel grappig. Om 21:05 (keuken was net dicht) wilde hij ineens wat eten. Nou ja, hij had geluk dat we nog iets makkelijks konden maken. Daarna is hij op de een of andere manier diep in slaap gevallen aan tafel in het restaurant. Ik moest nog ongeveer 3 kwartier werken dus daarna kijken of ik hem wakker zou krijgen.. Oh man.. wat een drama als hij diep slaapt krijg je hem BIJNA niet meer wakker.. gelukkig wel voor elkaar gekregen.. Dus wij onderweg naar huis, en ik voelde het al aan m'n water... gooit hij ALLES eruit he op straat oh man... en bij iemand in de tuin Nou ja... liever buiten dan in huis... of in de wc... smerig haha. Heb hem maar in de woonkamer op de bank gegooid want wil hem zo echt niet naast mij in bed hoor hem alweer snurken dus hij is alweer weg gelukkig. Ben benieuwd hoe hij zich morgen voelt! En of hij gaat werken Zal wel een kater hebben lol!
Wat een avond voor je vriend, die zal zich zeker niet goed voelen morgen. Maar hij heeft het meeste eruit gegooid dus hopen dat het meevalt Wel fijn dat het goed te doen is geweest...nu lekker slapen of bankhangen
Haha ja meestal als je alles eruit gooit is de kater niet zo heftig. Ik heb voor de zekerheid mijn wekker maar gezet om de bus te pakken morgen. Als mijn vriend niet gaat werken pak ik de auto, anders pak ik de bus want weet niet of hij het voor elkaar krijgt om mij te brengen Heb om 09:00 de afspraak maar wil er 8:30 zijn omdat ik geen idee heb waar het precies is.. dus dan heb ik een half uur om te zoeken haha.
Ohja is zeker wel handig...staat niet zo netjes als je te laat komt maar gaat ie niet mee dan blijkbaar niet dus
haha nee hij had sowieso moeten werken, maar ik denk dat hij zich ziek gaat melden. Ben HEEL benieuwd of hij gaat werken... het plan was eigenlijk dat hij me zou brengen morgen maar ik ben er nu niet meer zo zeker van. Gelukkig slaapt hij al bijna een uur dus hoop dat hij lekker blijft slapen en dan gewoon vroeg wakker word. en anders pak ik de bus, ook geen probleem
Ik vind t heel slim dat je zo vroeg alles klaar hebt. Ik moest met 36 weken en 4/5 dagen nog als een gek alle kleertjes wassen omdat ik met 36/6 werd opgenomen.. en met 37/1 is meneer geboren.. ik ging er gewoon vanuit de meeste kindjes komen met (ik geloof) 40/4 dus ik heb nog wel even.... achteraf gezien was ik graag eerder begonnen met wassen enso Zal t ook iedereen aanraden om eerder te beginnen dan ik deed, want je weet maar nooit
vind het prettig om alles klaar te hebben. Niksen doe ik toch niet dus daar ligt het niet aan. Er is hier gewoon altijd wat te doen
Is voor mij lang geleden zeg zo zat zijn moet er ook niet meer aan denken haha succes bij je gesprek straks!
Ik ben wachten tot mijn kat gaat plassen maar ze heeft natuurlijk al weer iets door heb idee dat het nog wel even gaat duren haha.. mijn andere kat zit bij mijn man op de slaapkamer, ben benieuwd hoelang ze stil is maar vorige keer ging ze gewoon bij mijn man op bed slapen dus het is wel beter zo.. want als ik de andere zou moeten opsluiten dan zou ze de plas ophouden en continu miauwen en krabben. Nu heeft ze wel iets door, maar er is geen stress dus als ze moet dan doet ze het straks toch wel.. hopelijk is het dit keer genoeg.. vorige keer waren letterlijk 2 druppels die ik kon opzuigen kon ze alleen op een stripje testen maar niet onder microscoop dus moet echt meer vandaag
Dankjewel! Er is er weer 1 gestopt dus we zijn nog maar met z'n viertjes...vind ik wel wat weinig, maar goed..wordt vast gezellig en interessant.
ohh waarom is ze gestopt? Wel jammer inderdaad.. maar met zijn 4en is er ook meer tijd voor jouw verhaal wordt vast wel leuk inderdaad!
En ja ja de maandag is voorbij nog 10/11 dagen en ben nog steeds abnormaal droog voor mijn doen dus mijn eisprong zal niet zijn rond 6 maart denk ik ik merk ook dat ik nog niet echt zin heb.. Dat vind ik wel lastig.. Mijn man wilt graag 1/2 keer per week en dat hebben we ook tijdje gedaan.. behalve meestal tussen eisprong en menstruatie minder vaak. Want ik heb dan meestal geen zin en dan ben ik ook droger.. en soms kan ik wel zin maken.. maar ik merk toch dat ik dan niet vochtig genoeg ben en dan gebruiken we wel glijmiddel maar het doet dan vaak wel zeerder dan rond mijn eisprong.. ik heb dan gewoon veel meer zin, maar ben dan ook van mezelf al veel natter en dan ook nog opgewonden erbij en dan nog speciale glijmiddel en dan gaat het goed.. en het ligt niet aan ons voorspel maar er is wel echt groot verschil tussen.. en normaal ben ik na mijn menstruatie dus al vrij snel weer natter.. maar nu dus niet dus ik denk dat seks dan toch beter is om niet te doen want dat doet echt wel beetje zeer vergeleken met rond mijn eisprong.. maar van andere kant zoals met de pelottes.. als ik dat een tijd niet doe.. gaat het ook meer zeer doen.. eigenlijk moeten we vaak seks hebben, zodat mijn spieren echt opgerekt worden.. maar geen zin in tot nu toe wat een gedoe zeg soms ik was echt zo blij toen het lukte en nog steeds hoor, ik vind als het lukt het een heel fijn gevoel en toch wel een gemis als het niet lukt.. maar ik had toch wel gehoopt dat het inmiddels wat makkelijker zou gaan allemaal.. Maargoed nu weer positiever: nog maar 10/11 dagen
Ja is lastig he, zou idd wel regelmatig seks hebben maar dan nog als je geen zin heb, heb je geen zin. Snap dat je een beetje in dubio zit maar het gaat vast goed komen hoor.
Ja en als het weer zeerder gaat doen, dan word de zin natuurlijk ook weer wat minder.. en het is ook niet de bedoeling om dan weer stapje terug te doen.. maar het ging zo goed en nou heb ik zoiets waarom gaat nou weer moeizaam.. en ik word dan ook weer streng voor mezelf, terwijl ik weet dat dat averechts werkt maar pff