Oh gatver dat is niet leuk. In ieder geval niet meer dan 1 verdieping naar beneden gaan....dan maar even op bed gaan liggen...wat erg
@duitshollandsmeisje ; jazeker ik ga de auto wel na laten kijken en schade opnemen. Ben er al mee bezig om dat te regelen. Hoop dat het meevalt! @Jolien1991 ; 1 follikel is al genoeg toch? Of begrijp ik het verkeerd? Het klinkt goed dat ze je dosis niet verhogen, omdat je anders misschien je sprong mist. Daarmee zeggen ze toch dat die er wel aan zit te komen?
Ze is van een eerdere relatie Ja dat gaat nu beter hebben nu een normale infuusnaald in der zitten elke 3 dagen vervangen dit gast super.
Nou niet per se. Ze legden uit dat ze dus nu wel zien dat er 1 follikel domineert idd, maar 10mm is eigenlijk nog klein waardoor er nog vanalles kan gebeuren... het is eigenlijk nog mogelijk dat deze op dezelfde grootte blijft ‘steken’. Dus blijft nog steeds afwachten... eens horen hoe het er morgen uit ziet... ben benieuwd.
Niet erg word zoveel geschreven hier. Zou knap zijn als je alles kan onthouden. Zeker super. In februari mogen we daarom ook eindelijk starten met een sensor die communiceert met haar pomp. Dan hoeven we alleen nog haar koolhydraten in te voeren en regelt de pomp de rest. En als hij wat wilt weten gaat er een alarm waarop je moet handelen. Erg handig.
Oh mannnnnnn morgen over een week weten we het.. of er een embryo zit met kloppend hartje!! Aaahhh.. Heeft iemand tips om de komende week te doorstaan!?!?!?!?! De uren krrrruuuiiiipen echt voorbij.... vreeeeselijk... godzijdank mag ik vrijdag al en niet een week later nog.. dat had ik niet overleefd.. vind dit al lang duren lol... Wil het zo vreselijk graag weten, ik hoop zo dat er iets leeft in mij!! Ben nu al op van de zenuwen... Heb ook nog steeds weinig symptomen eigenlijk, gevoelige borsten/tepels en moe, maar dat was het. Alleen dat. Veel plassen hoef ik ook niet eigenlijk. Zoals normaal eigenlijk. Oh men... gelukkig is het bijna 00:00, dan is het al vrijdag! Maandagavond is mijn vriend ook eindelijk weer thuis na 4,5 week elkaar niet gezien te hebben dus even heel gezellig maken denk ik <3 Dan zal de tijd ook wel iets sneller gaan als hij terug is.. Dinsdag en woensdag gaan altijd snel want dan ben ik vrij. Maar ik moet nu dus 4 volle dagen werken... hoe overleef ik dat xD Na mijn vrije dagen volgende week alleen nog de donderdag.. kan nu al niet meer wachten op volgende week donderdag 21:30, dan ben ik waarschijnlijk thuis en kan ik zsm naar bed, dan is het sneller vrijdag 09:00
Oh zeker handig, hopen dat deze pomp wel gaat werken. En dan de waardes op pijl blijft houden. Wel weer spannend voor die kleine meid. Moet er veel gebeuren voordat die pomp gaat werken in februari?
Hahaha ja het duurt allemaal wel lang he zo. Gelukkig komt je vriend maandag weer thuis dus afleiding genoeg. En anders iets zieken, netflixen op de bank. Een hele serie kijken werkt ook wel hahaha
Ze zullen hem toch wel verteld hebben dat hij er daar niet uit kan hè? Mijn hemel. Meneer gooit z'n kont nu al tegen de krib... 38 weken dansje ook vandaag!
Of de komende dagen in mijn middagpauze ook maar slapen, dan zijn die ook snel voorbij de dagen weg slapen
En de 38 weken buik! M'n jas staat al sinds week 30 ongeveer op dezelfde stand. De afgelopen weken verandert er echt heel weinig aan de grootte van mijn buik. Blijft gewoon redelijk compact, maar verloskundige zegt nog steeds dat groei van de baarmoeder prima loopt ten opzichte van curve. Dus top