Wat ik gelezen heb blijft je verlof gewoon staan, daar wordt dan geen rekening gehouden met keizersnede. Mits het uiteraard medisch noodzakelijk is
Ja ik vind sowieso altijd wel lastig als ik niet weet wanneer, 2 weken is een ruim begrip en mijn ervaring met ziekenhuizen is dat er weleens wat vergeten word en je na 2 weken wachten opbelt en dan oopsss En dan als wij de formulieren opsturen weet ik ook niet of je die week al wat hoort of kan dat ook weer paar weken duren.. En ik vraag me af als ze bellen voor afspraak krijgen we dan te horen wat we kunnen verwachten van de intake, moet mijn man al onthouding doen en dan daar zaad afleveren voor de intake. Of gebeurt dat echt pas allemaal nog na de intake. Want dan duurt alles nog langer Maargoed ik ga denk ik woensdag ofzo even bellen als ik dinsdag nog niks gehad heb zodat ik zeker weten dat opgestuurd is Zo dit waren weer even mijn hersenspinsels
@Momma2b https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/zwangerschapsverlof-en-bevallingsverlof/vraag-en-antwoord/hoe-lang-duurt-zwangerschapsverlof-en-bevallingsverlof?utm_campaign=sea-t-zwangerschapsverlof-a-zwangerschapsverlof_berekenen&utm_term=zwangerschapsverlof&gclid=CjwKCAiAjMHwBRAVEiwAzdLWGG7g-w6IInrCD-iDRvGt_e_RcOZIfm1CC51B7kJVFsgE2wiVnpoxdxoCfbIQAvD_BwE Maar keizersnee is meestal rond de 39 weken zwangerschap, of het moet spoed zijn dan is het anders natuurlijk. @Zonnetje19 Van mij mag hij eerder komen hoor.
Ja vind wel lekker! Mijn man had jaren geleden een beetje een gezondheidsperiode en toen dronken we ook regelmatig groente smoothies. Alleen dat verwaterde wel haha maargoed dit keer is het wel meer voor gezondheid ipv gewoon voor de fun, dus toch anders hopelijk houden we het vol!
Weet niet hoe het zit met keizersnede, maar alles wat je langer doorwerkt krijg je na de bevalling er extra bij dacht ik.. Het is geen gezeur hoor, snap dat het pittig kan zijn.. maar ik heb het idee dat je daar al wel goed mee om kan gaan hoor en als het helpt het hier af en toe over te hebben dan gewoon doen!
Ja dus je was er al wat bekend mee. Tis wel super gezond. Mag je dan ook fruitsmoothies? Das ook super lekker. Ja denk maar geen zin, baby baby baby
Ik doe er wel wat fruit in, maar mag niet te veel fruit ivm de suikers. Haha ja precies, dat motiveert wel!
Maar dat zijn gezonde suikers toch Heb er ook helemaal geen verstand van hoor hopen dat het super gezonde dieet helpt
Ja woensdag...duurt lang. Echt hè, we hebben dan een half uur dus moet goed komen vind vooral spannend of alles goed is (fingers crossed).
Gister eindelijk de babykamer opgehaald. Was nogal een gedoe met die vrouw via marktplaats, maar helemaal blij mee. We moeten de kamer nog slopen en opbouwen dus duurt nog wel even voor ik kan inrichten..kan niet wachten..zo leuk! Vandaag ook weer even buikfoto's gemaakt. Mijn zeer bescheiden 18.4 weken buikje.. Bekijk bijlage 638196 Bekijk bijlage 638196 Oh hij draait de foto's..nou ja kan ook.
Ja! Wil ook een geslachtsbanner Ik denk het niet. Heel afentoe voel ik iets..tegen mijn hand aan bijv. Maar dan weer een paar dagen niets, lijkt me dat je de baby wel met een regelmaat kan voelen dan. Dus ik wacht maar (beetje ongeduldig soms)af. Ben ook wel benieuwd waar de placenta zit, dat kan er ook mee te maken hebben.
@Momma2b je hebt gewoon recht op 16 weken verlof totaal. Dus als je met 34 weken met verlof gaat, en je kindje wordt met 39 weken geboren heb je 5 weken voor en 11 na. Dit is wettelijk zo geregeld, alleen wanneer je kindje na 40 weken wordt geboren heb je langer verlof, omdat je altijd 10 weken na de geboorte hebt.
Ohhh de vriendin (of ex vriendin, die 2 hebben zoveel problemen dat ik het niet meer zo goed volg) van mijn broertje heeft een miskraam gehad... ze was 7+2 dus iets verder dan ik zelfs.. dacht dat ze minder ver was omdat haar testen niet zo knalden in die week dat we samen positief testten.. mijne knalden van mijn tests af.. Vanmorgen is het losgekomen met stolsels en al.. is al haar vierde miskraam in een paar jaar tijd. Eerste met mijn broertje dan. Misschien is het een voorteken en moeten ze gewoon stoppen samen.. ik denk dat zij gewoon te graag zwanger wil worden ongeacht van wie maar ik denk dat mijn broertje er nog niet klaar voor is, of niet met haar in elk geval.. ze hebben in de korte tijd dat ze een relatie hebben ook al zoveel ruzie gemaakt. En al een paar keer uit elkaar geweest schiet dus niet veel op.. Maar ik schijt em nu wel een beetje hoor... ik hoop zo dat bij mij wel alles goed blijft gaan.. 25% van de vrouwen krijgt een miskraam, 75% gaat goed, dus ik hoop dan maar dat zij die 25% is hoe lullig dit nu ook klinkt ik vind het heel erg voor dr maar ik hoop zo vreselijk dat het bij mij goed blijft gaan... Ik heb ook maar tot maandag progesteron, maar hier is maandag een feestdag dus kan dan niet bellen naar mijn vrouwenarts.. dinsdagochtend dus als eerste bellen en vragen hoe of wat.. want als je progesteron stopt met innemen kan je samentrekkingen in je baarmoeder krijgen (menstruatie) en dat moet dus absoluut niet gebeuren!! Dus ik denk dat ik meer tabletten nodig heb. Denk dat ik eerder langzaam moet afbouwen dan ineens moet stoppen. Want ik geloof dat je tot 12 weken dat hormoon nodig hebt, daarna neemt de placenta het over.. Oh duim alsjeblieft voor mij.. ik voel me zo goed, maar ben stiekem toch echt heel bang voor vrijdag.. ik denk wel dat het goed zit maar ergens ben ik toch bang dat ze straks niets zien..
Haha gezonde suikers bestaan niet. Als in je lichaam kan geen onderscheid maken. Suiker is suiker. Het enige is dat in snoep verder geen voedingsstoffen zitten, geen vitamines of mineralen. In fruit wel. Dus daarom kun je beter fruit eten dan een zak snoep. Daarnaast vult fruit ook meer en van snoep blijf je eten en wordt je dik.