Net terug. Ja was leuk! Klein groepje dit keer. 1 gestopt en 1 ziek dus met 4. Elkaar wat beter leren kennen. En weer het hartje gehoort . Bloeddruk goed en tot nu toe iets meer dan 4 kilo aangekomen.
Jaa zeker . En ik hoop op een goede 20 wk echo. Het is in een zwembad gebouw dus eerst even lekker zwemmen.
Godzijdank ja als het pas om 16:30 zou zijn zou ik nog gekker worden. Dus donderdag na het werk gelijk mn nest in, dan is dat het eerste in de ochtend!
Haha ja de volgende zal misschien wel in de avond zijn, als je wilt dat je vriend erbij is? En nu zijn we wel benieuwd wanneer ie uit zichzelf een huwelijks aanzoek doet
Zo sta alweer bij de bloedpriklocatie, wacht nog even want ben wat te vroeg zat er tegen op om uit me bedje te stappen maar was alweer om 5 uur wakker, zucht wel lekker lang dag Werkse dames of heb een hele fijne dag
Meiden ik testen vanmorgen gewoon licht positief!!!!! Zondag ga ik een digitale test van clearblue doen waar je de weken op ziet staan! Ik ben zo blij he!
Nou de dame van het bloedprikken had geen goeie ochtend. Eerst wilde de achterdeur niet dicht en daarna was het printpapier op...ze was me een partijtje aan het zuchten en steunen ppfff