@Hartediefje1988 wil je al in het zwangerlijstje of Ik zie hem! Denk alleen wel dat je nog niet 14 dpo bent dan of een wat latere innesteling misschien. Ik ga duimen dat ie mooi oploopt en de kleine blijft zitten!
De kwaliteit van de foto gaat enorm naar beneden met uploaden. Maar met volle verlichting op foon zie ik wel iets...spannend en zondag wil je digi test doen? Zal dan super mooie oploop zijn
Ik zie zeker een heel licht streepje. Spannend hoor!!! Maar gok dat je idd nog niet op 14 dpo zit. Dus nu hopen dat hij mooi gaat oplopen . Toch voorzichtig gefeliciteerd!!
Dat dnek ik dus ook zondag de clearblue en dan dan ga ik ook een vk hier zoeken en aanmelden. Ja mag op lijstje maar datum ja mag van laatste ongesteldheid of positest van clearblue?
laatste ongesteldheid, je kan op zo’n site uitrekenen en dan doe je misschien over 2 dsgen 14 dpo ofzo? De echte datum doen ze toch met termijnecho vertellen! Ben heel blij voor je hopelijk gaat ie mooi oplopen, zou je dochter leuk vinden!
@duitshollandsmeisje ben zo benieuwd @2Livelife veel plezier vanmiddag @Dame09 succes en veel plezier bij controle vk! @Zonnetje19 doe je vertellen hoe intake was vanmiddag? Ben wel benieuwd hoe dat gaat
Ga even naar zo een site toe! Die zegt dan 18-09-2020 uitgerekend... Dochter weet al, die moest van mij vanmorgen even checken haha ze was als enige thuis kon namelijk zelf ff niet geloven!
Die begon te huilen gaf kus op mijn buik en kreeg een grote knuffel! Heel erg lief dus. Vriend, die is ook erg blij! Die kan niet wachten.
@Visje79 en @Orchid24 als ik het goed zie zijn wij nou de enige niet-zwangeren die nog overblijven. Hoe is het met jullie nu? En @Hartediefje1988 heb je al kwaaltjes? @duitshollandsmeisje en jij?