Opnieuw zwanger worden in 2020 na bevalling 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MissMorrow, 7 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hoi!

    In november ben ik na (na twee miskramen) bevallen van een dochtertje, omdat ik bang ben dat het allemaal weer lang gaat duren en omdat ik dit jaar 35 word, willen we snel door voor een tweede, het liefst dit jaar nog.

    Ik ben benieuwd of er dames zijn met dezelfde plannen! Waar lopen jullie tegenaan? Wanneer gaan jullie beginnen met proberen en wat zijn jullie redenen om weer snel opnieuw zwanger te willen raken?
     
    Babyaapje vindt dit leuk.
  2. Jessicaw

    Jessicaw Actief lid

    26 nov 2013
    270
    267
    63
    Vrouw
    Verkoopster
    Limburg
    Hoi MissMorrow,

    Hier zijn we al een tijdje bezig voor een 2e ( hopelijk ergens in de zomer zwanger) Hier lopen we tegen een onregelmatige cyclus aan, ik sta op het punt om ongesteld te worden, wij werken met ovulatie testen, deze maand gewoon dipstrips van sensitest, alleen heb ik hem deze maand niet kunnen vinden, dus ik vermoed dat ik geen ovulatie heb gehad.. want de teststrips zijn niet gaan knallen maar opeens minder geworden in kleur.

    Ik ben me op dit moment meer aan het verdiepen in multivitamines en DHA/Omega-3,
    Gebruik momenteel de Compleet mama van Davitamon, Maar wil gaan overstappen naar de Vitalize omdat dit beter door het lichaam te herkennen zou zijn.. En ik was het kijken of er nog vitamines zijn om je onregelmatige cyclus weer een beetje op de rit te krijgen..
    zo ben ik dus beland bij de antioxidanten van Rika, fit for fertility, maar daar lees nu net allemaal verhalen over haar hier op het forum. die voornamelijk over haar boek gaan..
     
  3. roever

    roever Niet meer actief

    Hmm mag 2018/2019 ook?
    Zit kleine 1,5 jaar tussen nmr 2 en nmr 3.
    (En tussen 1ste en 2de iets meer dan 1,5 jaar)

    mee hadden zoiets van, we zien het wel... met in ons achterhoofd dat het idd ook langer kon gaan duren. Maar in de tweede en eerste maand was het direct raak...
    Qua leeftijd tussen kids vind ik dit echt super geweldig!!!
    Maar voor m’n lichaam had ik misschien beter nog iets meer geduld op moeten brengen.

    maar zoals je al zegt, je heb het niet in de hand...
    Mocht je wel snel zwanger raken, en een pittige zwangerschap hebben, heb je niet tot weinig rust ivm baby/dreumes en veel moeten tillen
     
    Jessicaw vindt dit leuk.
  4. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Hier gaan we er ook weer voor. Dochter is van mei 2019.

    De reden dat we er alweer voor gaan is dat ik er sowieso niet te veel tussen wil hebben als het ons enigszins gegund is. Maar over dochter hebben we ook 2,5 jaar gedaan met 2 miskramen. Dus als het weer zo lang duurt, zit er toch best een tijdje tussen nr. 1 en nr. 2

    Ik ben nu 1dpo in ronde 1.
     
    MissMorrow vindt dit leuk.
  5. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    We zitten in hetzelfde schuitje dus! Ben benieuwd of het nu sneller gaat lukken voor jullie.
    Is je dochter een makkelijke baby?
     
    Soturi vindt dit leuk.
  6. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.620
    3.548
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat het voor jou ook snel raak gaat zijn.

    Dochter is echt super makkelijk! Altijd vrolijk. De kans dat een tweede net zo makkelijk gaat zijn, is toch wel een stuk kleiner. Want een klein beetje moeilijk is al moeilijker.

    Hoe is jouw dochter?
     
  7. MissMorrow

    MissMorrow Fanatiek lid

    17 dec 2018
    1.510
    1.909
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Dat scheelt natuurlijk wel, onze dochter is nu bijna 4 maanden en over het algemeen best relaxed. Ze is alleen al een week verkouden en slaapt daardoor slecht.
    Ons plan is rond mei te gaan proberen voor een tweede. Is belangrijk dat mijn bekkenbodem dan wel sterk genoeg is om alles aan te kunnen en ik moet een eisprong hebben gehad, ik geef nog borstvoeding dus nog geen eisprong gehad tot op heden.
     

Deel Deze Pagina