dat is ook het erge, ze zijn afgelopen jaar gestopt omdat zij het niet meer kon combineren met haar kinderen etc..
Zo, er wordt wel veel gekletst, weet niet of ik dat in whatsapp bij kan benen.... ik zit met een aantal meiden in een appgroep op telegram van een nod lijst. Wordt ook druk gekletst.... (mijn man ergert zich soms dood.... doe je schermpje nou eens weg , dus misschien moet ik dat maar niet doen) hoe denken jullie dat ik eruit zie? Heb er wel eens wat over gezegd, dus even kijken of jullie goed hebben opgelet
Haha tis niet dat ik goed oplet maar vergeet het gewoon Uhm maar hoe jij eruit ziet, ik denk: Ongeveer 1.80, donkere haarkleur niet heel lang, normaal postuur
Yehhh ik ben bij gelezen! Ik mis de hele week al elke keer hele pagina's omdat het me niet lukt. (volgens mij heb ik de belangrijkste dingen wel gezien, maar zo niet..sorry) en ik reageer dan niet zo veel..soms lees ik het uren nadat het geschreven is en zijn jullie allang 5 onderwerpen verder .
Ja dat gaat dan met 5 pagina's leesvoer wat sneller. dan heb je waarschijnlijk ineens een hele waslijst aan likes...miss wel een beetje irritant?
Viel mee hoor, afgelopen dagen ging het paginnaaaaaaa’s lang over de soa test van @Orchid24 Ik zit je maar te plagen, mag wel hè
Nee kan echt niet dit.. (grapje) maar het is wel waar en nog steeds joh af en toe in mijn hoofd.. zal wel zeggen vrijdag en bedankt dat je me paranoïde hebt gemaakt
Redelijk. Heb wel veel last van bekken dus moet echt de dingen die ik wil/kan doen goed verdelen. Voorop staat altijd wandelen. Belangrijk dat ik die beweging in ieder geval heb. Verder geniet ik er wel heel erg van dat de kleine meid steeds actiever en sterker wordt. Ben 's nachts regelmatig uren wakker en dan is ze gezellig mee wakker. Oh ja en ik moet er tegenwoordig uit om een boterham te eten met thee. Niet elke nacht gelukkig.
Lastig zeg.. ga je nog geregeld naar de fysio? en je moet nog wel een tijd een boterham met thee? is dat je craving? lekker van genieten inderdaad!