Ik mag alleen heel voorzichtig core training doen, maar pas als ik minder pijn heb. En dat is nou juist het lastige, sinds het een paar weken geleden opnieuw goed gezet moest worden, blijft de pijn meer aanwezig. (Draag natuurlijk ook steeds meer met me mee goeie 9 kilo nu) Dus weet nog even niet zo goed wat ik nu moet. Heb dan s nachts gewoon echt honger en dorst. Heb meer zin in zoet tegewoordig, maar als ik dan gewoon een boterham met chocopasta neem, houd ik dat nog een beetje verstandig binnen de perken. en t vult goed.
lastig inderdaad.. ergotherapie misschien die kunnen praktisch misschien even meekijken? haha dan is dat inderdaad wel verstandig
Honger kan echt merken dat ze nu meer voedingsstoffen neemt. Ja dat blijft genieten! En fijn om te beseffen dat, als het allemaal even zeer doet, het is voor zo n mooi doel.
@MissElla87 leuk. heb je een foto? Wij gaan zo naar een dubbele verjaardag. Kan ik even mijn buikje showen .
Dat is wel erg balen dat je nog steeds zo’n last heb. Haha gezellig samen plafonddienst, kan gezellig zijn maar slaap toch liever hoor. Thee en boterham s’nachts oh haha heb je dan echt honger.
En hier de eerste tekenen van de eerste menstruatie zijn er rood/bruin bloedverlies.. hopelijk geen horror menstruatie zoals ze zeggen..
Mijn vriend heeft rossige haren in zijn baard!!! dus ik ben benieuwd hoe ons kindje er uit gaat zien xD misschien wel rood hahaha. Echt vreselijk benieuwd wat het kindje van ons gaat hebben, vind dat zo leuk!
Ja daar lig ik ECHT niet wakker van . Als ik een mooi stel borsten zie of een mooie kont mag hij daar zekerweten van meegenieten hahaha. Wij kunnen ook heel erg met elkaar lachen want we zagen een keer een vrouwtje bukken en toen kwam haar bips ineens tevoorschijn en we keken elkaar precies op hetzelfde moment aan omdat we elkaar willen aantikken van KIJK KIJK xD dat was echt hilarisch.