Zwanger worden voorjaar 2019 deel 8

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 28 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Pff.. vluchten van mijn man zijn vertraagd. Sowieso 1 :( dus ik hoop dat hij überhaupt morgen gewoon thuis komt!!!
     
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Pfoe oke ze heeft gebeld..omdat het in het bloed is gevonden, kan het al jaren oud zijn. Enige wat ze dus daaruit kunnen afleiden, is dat ik nooit behandeld ben geweest ervoor (goh dat wist ik niet :roflmao:).. Dus het kan recent zijn maar ook oud.. ik vroeg of het ook op andere manier overdraagbaar is maar nee eigenlijk niet.. dus dat betekent dat mijn man en ik vanavond als hij klaar is met werken nog even goed moeten praten..

    Ze heeft antibiotica voorgeschreven voor mij en mijn man, ieder 2 tabletten en dan zijn we er vanaf als het goed is.. de rest bespreken we vrijdag want ik wil wel een HSG of foamecho om te kijken of het schade heeft gebracht.. achteraf helemaal vergeten te vragen of het ook een foutje kon zijn maar ik neem aan dat ze dat zelf nog wel gekeken heeft of iets..

    Het geeft me ergens nu rust, geen gegoogle meer.. alleen ik weet ook niet zo goed wat ik ermee moet.. er gaat gewoon van alles door je hoofd.. ik zelf heb gewoon echt geen seksuele contacten gehad met anderen dan mijn man.. alleen zoenen dan maar dat is dus niet via zoenen overdraagbaar.. dus dan zou ik het toch via mijn man moeten hebben gekregen.. en het kan dat hij toch ooit met een ander meisje verder is gegaan dan dat hij heeft gezegd. Zou me eigenlijk ook niet interesseren, alleen nu dan wel fijn om te weten :roflmao: Misbruik? Lijkt me wel heel heftig.. en wat als hij is vreemd gegaan? Ik heb echt oprecht even geen idee wat ik daarvan zou vinden. Ook misschien omdat ik me dat gewoon echt niet kan voorstellen.. Wanneer zou hij vreemd kunnen gaan, dan zou hij wel heeel veel moeite er voor moeten doen.. ik mag op zijn telefoon.. doe er weleens spelletjes op.. ik schrijf zijn werkrooster altijd over op de kalender, dus kom dan ook altijd in de werk app.. en ook in bed toen we elkaar net kenden merk ik gewoon dat hij in ieder geval niet veel ervaring heeft gehad en nu nog steeds merk ik echt dat we samen dingen ontdekken.. ik zie het mijn man gewoon echt niet doen :roflmao: Veel te ingewikkeld allemaal, daar houd hij helemaal niet van.. Toen we relatie hadden na een jaar ofzo twijfelde hij even over de relatie en dat heeft hij toen ook heel eerlijk gezegd en hebben we even een break gehad. En na een week had hij beslissing genomen dat hij echt verder wilde. Zo ken ik mijn man, heel eerlijk. Zo even wat hersenspinsels, maar heb echt geen flauw idee joh :| Ook al is hij vreemd gegaan, ik weet niet op dit moment het enige wat ik erg zou vinden is als blijkt dat mijn vruchtbaarheid is aangetast..

    en ik had nog vanalles willen vragen maar tijdens telefoongesprek kon ik niet meer nadenken en had opgeschreven, maar kwam er niet meer uit dus volgende week vrijdag dan maar..
     
    Hartediefje1988 vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    ah bah :( Hopelijk is ie straks toch echt onderweg!
     
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Goed dat je stapje terug gaat doen!
     
  5. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja precies.. nu pas merk ik het zelf.. ik geloofde het alleen nog niet. Ik vertel gewoon precies hoe ik werk dinsdag en dan krijg ik gewoon dat halve verbod. Waarschijnlijk geven ze me liever een heel verbod maar ik denk dat het al echt veel gaat schelen als ik maar 4 uur werk tot max 20:00.. en dan kunnen mijn chefs nu al snel zoeken naar nieuwe, nu is de Biergarten er nog niet.. straks ben ik te laat
     
    2Livelife, MissElla87 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Lijkt me voor haar trouwens vet ongemakkelijk.. komen we volgende week vrijdag.. en dan is misschien een van ons wel ontrouw volgens haar :|
     
  7. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    @Orchid24 jeetje wat bizar.. dus je hebt het sowieso van je man? Dan hoop ik dat hij gewoon een contact van vroeger is vergeten. Misschien heeft iemand hem ooit gepijpt of hij iemand gebeft en dat stomweg vergeten omdat het geen indruk heeft gemaakt? In een bezopen bui ofzo bijvoorbeeld? Ik hoop het zo. Kan het me ook niet voorstellen uit jou verhalen dat hij vreemd zou gaan. Denk eerder iets van vroeger en het vergeten??
     
  8. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja jeetje het kan zoveel zijn, je kent je man het beste en als hij zegt niks gedaan te hebben. Erg lastig om uit te vinden. Hopelijk komen jullie eruit:oops: als beide partijen super eerlijk zijn en jullie beide zeggen heb niks gedaan dan kom je er echt nooit achter. Blijf iig rustig ook al zitten de emoties misschien best hoog voor beide kanten.
     
    2Livelife en MissElla87 vinden dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja heel bizar.. ja de andere gevallen zijn echt zeldzaam.. dus het moet bijna wel van hem zijn..
     
  10. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Zoiets vergeet je toch niet, lijkt me?
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  11. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik moet zeggen dat ik ook een paar kerels vergeten ben van vroeger hoor @Orchid24 . Puur omdat het zo slecht was of juist zo saai en nul indruk heeft gemaakt.. of iemand waarmee ik hooguit 1x wat gedaan had. Ik heb toen ook iets opgelopen waar ik dus pas in november achter kwam.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.425
    7.266
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ligt eraan hoeveel het er waren:roflmao: van mijn bedpartners en flirts ben ik er ook wel paar vergeten haha maar was ook wel wild toen ik vrijgezel was:roflmao:
     
    Zonnetje19 en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja en dat is het ook he.. als hij zegt ik heb echt niks met iemand anders gedaan. Kunnen we het dan allebei laten rusten en gewoon weer verder gaan? Gewoon op goed vertrouwen. Ik denk dat we er wel uitkomen, voor mij is het belangrijkste dat wat er ook is gebeurd hij het eerlijk verteld. Als hij is vreemd gegaan, is het ook niet meteen over.. ik wil het gewoon weten. En ik heb geen redenen om aan te nemen dat hij zou liegen.. daar heeft hij me nooit aanleiding toe gegeven.. dus als hij nu zou zeggen ik heb niks gedaan en ik weet het ook echt niet. Dan geloof ik hem denk ik wel, maar ik ben bang dat het wel blijft knagen soms van hoe dan?!
     
  14. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    En je heb zelf ook geen enkele seksuele handeling verricht? Trekken pijpen droogn**ken enz enz? Je hoeft geen antwoord te geven hoor maar dat je bij jezelf even nagaat hoe en/of wat.
     
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha:roflmao: mijn man is nooit zo wild geweest.. maar ja we zullen het horen of niet
     
  16. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja snap ik hoor maar laat het nog even niet tussen jullie staan. Misschien is het wel heel onschuldig.
    Jullie hebben beide het recht om te weten hoe of wat
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ik ben vanalles nagegaan.. heb zelfs ineens zitten denken van zou ik dan toch een trauma hebben opgelopen en zo enorm verdrongen heb dat ik echt letterlijk niks meer er vanaf weet. (Psychologen, artsen etc denken daar altijd als eerste aan bij vaginisme) maar dat lijkt me toch niet. Ik heb echt nog nooit een nare ervaring gehad.. en ik heb echt geen enkele seksuele handeling verricht bij een andere man dan mijn man..
     
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja doe ik ook nog niet, heb hem alleen geappt wat de arts zei.. en over dat hij nog even goed moet nadenken of er echt niks is gebeurd.. en dat we het daar vanavond gewoon even over moeten hebben
     
    Zonnetje19 en MissElla87 vinden dit leuk.
  19. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    @Orchid24 wat super vaag.. en wat moet je hoofd overuren maken nu je weet dat de kans groot is dat t van zijn kant komt. Gatver.. je vertrouwd je man en je wil dit gewoon helemaal niet denken. En waarom zou hij liegen als t al lang geleden is gebeurd? Misschien dan tijdens jullie break?
    Maar stel dat hij echt niks heeft gedaan elders, wat dan? Hoe kan t dan bij jullie terecht komen.. zien ze iets over t hoofd??
     
  20. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Oke dan kun je de nare ervaringen uitsluiten. Oke nou dan is het bij jou super duidelijk. Even afwachten wat manlief zegt.
     
    Orchid24 en MissElla87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina