Mijn man is klaar met werken dus die komt zo, maar hij appte al ik heb echt niks met iemand gedaan. Mijn gevoel zegt echt je kan hem geloven maar toch denk je dan maar hoe dan ?! Ik denk dat ik straks toch wel zaadresultaat wil zien, als mijn man dat goed vind.. kan ik hele vragenlijst maken voordat we gesprek in gaan volgende week..
Ja hij maakt zich ook wel een beetje zorgen natuurlijk. Zal een rot dag zijn voor hem om ook nog te werken. Gelukkig is dag voorbij en kunnen jullie even kletsen.
Het was eigenlijk geen moeilijk gesprek of ik ben te makkelijk geen idee.. ik merk echt aan niks dat mijn man liegt en hij zegt heel overtuigend ik kan niks bedenken.. begon ie nog heel beschamend te vertellen over toen ie 4 was met een ander jongentje.. ik zo nou daar kan je geen chlamydia van krijgen hoor.. ik speelde toen ik 4 was ook doktertje met leeftijdsgenootjes mijn gevoel zegt gewoon heel sterk hij spreekt de waarheid.. maarja hoe het dan kan? Gaan we het ooit weten? Wil ik het tot de bodem uitzoeken? daarnaast zaaduitslag bekeken en ook een topic over geopend, volgensmij ook niet zo goed.. dus nou gaat fantastisch zeg
Dat zou je je man idd kunnen geloven daarin. Je gevoel zei t al en hij bevestigd het. T kan dus nog bij de mamas liggen.. Wellicht dit stukje een beetje loslaten en je eerst focussen op t gesprek volgende week en de uitleg omtrent zijn sperma kwaliteit?? Wil je daar verder iets over kwijt? Tis wel veel bij elkaar maar t zegt nog steeds niks!!!
Ja het blijft echt een beetje mindfuck allemaal denk inderdaad volgende week maar afwachten. In de bijlage heb ik de uitslag, er stond bij teratazoospermie en er zijn wel allerlei afwijkingen gevonden volgensmij.. maar weet niet hoe slecht het is zegmaar.. het zegt inderdaad nog niks.. van een man kan momentopname zijn en anders heb je ook veel verschil tussen verminderd vruchtbaar en onvruchtbaar.. en ik weet nog niet of chlamydia nog iets heeft aangetast verder.. dus kan nog steeds alle kanten op. Maar we vinden het wel fijn dat we ons beetje kunnen voorbereiden op het gesprek. Mocht het bij beide niet fantastisch zijn tsja dan komen we niet weg met alleen een clomidje, maar komt goed
Dan is er nog steeds zóveel mogelijk gelukkig!!! Overigens probeerde ik een site vinden met wat uitleg over de % enzo.. en de betekenis van je schema. https://www.google.com/amp/s/fertiliteitszone.nl/vruchtbaarheid/alles-wat-je-wilt-weten-over-de-uitslag-van-je-zaadonderzoek/amp/ kwam hierop. Kan niet zeggen of ik t nu snap maar t lijkt niet heel gek allemaal... maja we moeten ook niet teveel googlelen over een week weten jullie meer. Nog 1 week !!!!
Ja denk dat je er nooit achter gaat komen, kunnen jullie het samen laten rusten? Oh vertel niet goed zeg je?
Ja mijn man zei ik twijfel niet aan je. En ergens heb ik zoiets ik geloof hem en ergens denk ik dan meteen weer of ben ik dan naïef? Maak ik het hem te makkelijk? Moet ik door blijven vragen etc.. Ja geen idee of het slecht is maar er is wel wat kop en staart afwijkingen volgensmij..
Snap niet dat vrouwen augurken lekker vinden tijdens de zwangerschap Heb maagzuur en niks helpt volgens de huismiddeltjes moet dit helpen...ben benieuwd...renny’s zijn op, die morgen maar ff halen
Van je schoonmoeder heb je het zeker niet. Zij kan in theorie je man besmetten bij zijn geboorte, maar hij kan dat niet doorgeven aan jou, blijft dan wel zichtbaar in zijn bloed (maar mannen worden niet getest op chlamydia in dit traject). Als het in je bloed positief is, is het misschien slim om idd te kijken of het überhaupt vaginaal zit. Maar goed, met antibiotica behandelen kan ook. Je kunt het ook krijgen door orale seks. Of contact met vloeistoffen waarin het zit, meestal dus door seks.... vreemd zeg. Zaad ziet er goed uit hoor! Vcm is de belangrijkste waarde, die moet boven de 10 zijn, is 54! Kopafwijkingen mag 96% zijn (mijn man had 94%) dat zien ze zelden onder de 90% (jouw man 91%) alleen dat teratozoospermie bevalt me niet idd. Maar hoe staat het er precies? Want dat spreekt de rest van de resultaten een beetje tegen. Staat er niet gewoon dat dat er niet is? Want dat zou betekenen dat veel zaadjes niet goed gevormd zijn. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Zo naar als je in spanning zit hierom @Orchid24