Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wat leuk en gezellig! veel plezier!

thephantom vindt dit leuk.
  2. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal!

Wij hebben gisteren een bruiloft gehad van mijn zwager en schoonzus. Was een mooie dag, wel een hele lange. Want we waren ‘s ochtends om 9 uur al bij het huis van mijn schoonmoeder waar mijn zwager zich vanuit ging omkleden, en waren pas om 02.30 uur thuis vannacht!

Mijn neefje van 5 dagen oud was er ook, dus ik heb de hele ceremonie kunnen kroelen met het frutseltje. M’n eigen partner kon het dan ook niet laten om de hele dag te zeggen: ‘Ik kijk zo uit naar zo’n eigen kleintje van samen..’

Verder de hele avond menstruatiepijn gehad, terwijl ik pas over 10 dagen ongesteld moet worden. Dus ik hoop uiteraard dat het van iets anders komt.. Al zou dat al wel heel vroeg zijn!

Vandaag nog wat voorbereidingen treffen voor ons eigen huwelijk op 19-01-2019. Want ook dat schiet al op!

Momma2b, Orchid24 en thephantom vinden dit leuk.
  3. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    @Wonderd Je testen zien er heel goed uit! Dus ik zou voor de zekerheid je vriend maar even heel lief vinden komende dagen en heel veel kroelen :’)

4. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh heerlijk hè dat gekroel ! En wat lief dat je vriend zoiets zegt. Ik heb vanochtend nog even snel super lieve stof gekocht voor een ledikantdekentje. 19 januari is al zo weer. Heerlijk zeg al die voorbereidingen hihi.

Orchid24 vindt dit leuk.
  5. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel!! :)

6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lange dag dan inderdaad! Ohh zo schattig, ook dat je vriend dat zegt! Zou erg leuk zijn als het al van iets anders komt, ben benieuwd! Ja dat schiet al op, leuk he al die voorbereidingen!

7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Heb je een foto van het stofje? Leuk dat je dat al koopt haha!

8. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik zal een foto maken als ik morgen weer thuis kom. Haha zag zoveel leuke stofjes (goed excuus weer om extra stofjes te kopen:roflmao:). Wil sowieso wat maken, mijn zus is ook "bezig" voor een kleintje. Alleen lopen zij helaas in het ziekenhuis, dus hopelijk voor hen snel ook een wondertje!

9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha inderdaad! Dat hoop ik ook voor je zus!

10. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik dacht net even na en kan natuurlijk ook gewoon even de stofjes op internet opzoeken. Dit zijn de stofjes die ik had gekocht voor een ledikanten dekentje. De ene een minky fleece de andere een wafelstofje. Het wafelstofje is ongeveer dezelfde kleur als de beertjes. Screenshot_20181209-110803~2.png Screenshot_20181209-110837~2.png
    Screenshot_20181209-110803~2.png Screenshot_20181209-110837~2.png

Orchid24 en Momma2b vinden dit leuk.
  11. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
  12. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Je mag alles vragen hoor!
    Ik werk nu als voedingsassistente. Ik zorg ervoor dat de patiënten te eten en drinken krijgen. Ik zorg er ook voor dat voorraden aangevuld zijn. Er zijn ook regelmatig patiënten die even een praatje willen maken, ze hebben natuurlijk niet zoveel aanspraak, dus daar ben ik dan ook voor.
    De tweede middag was ook leuk, alleen zat ik eerst bij mijn leidinggevende op kantoor, kreeg ik uitleg over allerlei administratieve dingetjes rondom loon etc. En toen mistte ik de koffieronde op de afdeling en daar had ik nou juist zo'n zin in! :p Maar er komen nog genoeg koffierondes. Haha

Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    @thephantom ; wat een super leuk stofjes heb je gekocht!

@MDvD96 ; hou je ons op de hoogte? Hopelijk was het idd wat anders. Wat schattig zeg zo'n inniminnie mensje. En de reactie van je vriend is ook erg leuk!!!

14. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik heb een druk weekend gehad. Ik moest een taart maken voor een verjaardag en ik moest zelf nog naar de verjaardag van mijn moeder. (Zaterdag was echt zo'n dag met alles doen wat nog gedaan moest worden, dus ook huishouden e.d.) Vandaag de kerstboom gedaan en vooral wat meer rust in de tent bewaren.

Gister in de auto naar de verjaardag toe begon ik een beetje over kids en plannen maken enzo naar mijn vriend toe. Hij reageerde super relaxed! En hij zou het niet erg vinden als ik er af en toe met hem over zou praten. Hij zei "ik ben er toch zelf als eerste over begonnen dat ik volgend jaar wil beginnen". Dus ik heb hem wel verteld dat ik hem niet wil opjagen of wil afschrikken o.i.d. omdat ik ja gewoon elke dag er al mee bezig ben. Maar hij zei dat dat niet zou gebeuren, dus ik ga het er eens in de zoveel tijd gewoon lekker met hem over hebben.

Kwamen we meteen op kindernamen. (Heel kort even over gehad) Uiteindelijk noemde ik "Bibi" en toen zei hij meteen "JA dat is een leuke naam". Dus die heb ik even opgeschreven. ;)
    Zaten we later bij de verjaardag en begon mijn moeder over een hond. Als grapje, dat ik die zou krijgen voor kerst. Dus ik zei zo tegen mijn vriend, heb je al een naam bedacht? Toen antwoordde mijn moeder: BIBI.
    Ik keek mijn vriend aan en hij mij. We hadden beide niks gezegd tegen iemand over kinderen of namen en zo ineens begon mijn moeder over Bibi. Te toevallig (ik geloof erin dat toeval niet bestaat). En bizar!

Zo gaat het hier een beetje. En elke dag een dag dichterbij de datum! Deze maand lekker kerst en alles, dus deze maand is ook weer zo voorbij. :D
    Morgen mag ik weer lekker een middagje werken. Zin in! (ook nog steeds wel beetje spannend)

Fijne zondag nog. Hopelijk gaat het goed met iedereen.

15. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Vandaag nogmaals naar de locatie van ons trouwen en feest wezen kijken, laatste dingetjes doorgesproken. Nog 6 weken dan is het zover, kijken er samen al erg naar uit. Dus dit haalt gelukkig de gedachte even van de kinderwens af, wat ook wel fijn is. De dagen voordat je weer kan testen gaan altijd zo langzaam.

Hoe is het verder bij jullie? Nog wijzigingen of vorderingen? :)

Momma2b en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Klinkt leuk! Heb je daar ook een opleiding voor nodig? (Mijn vriend werkt in de horeca maar in de toekomst met oog op kinderen, zou hij wel wat anders willen doen) Haha die koffierondes zijn inderdaad altijd om naar uit te kijken! Gelukkig bevalt het tot nu toe goed!

Momma2b vindt dit leuk.
  18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Momma2b Wat een fijne reactie van je vriend! Ben blij dat het zo goed is uitgepakt. Dat is eng toevallig zeg.. Zoals je zegt elke dag weer dichterbij die datum!

19. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Het schiet al echt op! Fijne afleiding inderdaad!

20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Wij zijn vandaag bezig geweest met de kerstboom, bleken de lampjes kapot te zijn dus ook nog even snel nieuwe gehaald.. Ik houd ervan!

Met mijn vriend er regelmatig over, hij blijft wel heel erg aan april hangen.. Maar hij heeft ook gezegd dat het zo maar kan zijn dat hij zich nog bedenkt.. Afwachten dus maar, we hebben ook besloten dat we het toch vanaf volgende week gaan proberen om weer gemeenschap te hebben. Of in ieder geval in de buurt ervan te komen, de intimiteit begon steeds minder te worden tussen ons. Dit komt een beetje doordat ik altijd pijn heb en moe ben door mijn gehele lichaam en we ook nog eens allebei een heel ander ritme hebben (hij werkt savonds/snachts en ik overdag).. Dus ik ben benieuwd of het gaat lukken! Word ook moeilijk om daar niet te veel druk op te leggen nu..

Deel Deze Pagina