Heb gebeld maar mag helaas niet. Is dus alleen voor vrouwen. Was ook wel logisch, maar goed, ik kon het proberen! Heb mijn vriend nu helemaal vol gespamd op zijn telegram, ook met het nummer van mijn huisarts, dat hij daar even naar belt. Want ik kreeg destijds toen ik nog een huisarts zocht in duitsland DIRECT een afspraak daar, dus dat was heel fijn. Is ook een hele grote praktijk.
Ja idd je zou ook kunnen vragen om twee middagen bijv. Dat geeft je iig veel meer rust. Want een baan zoeken is echt zeer lastig.
Spannend.. Dieren voelen vaak wel iets aan.. Misschien dan toch? Dat je pas laat positief test.. of dat je menstruatie eraan komt geen idee.. lastig!
Nee denk niet dat hij daar bang voor is.. geen idee eigenlijk haha. Maar zal idd wel met een naald gebeuren aangezien ze bloed moeten afnemen. Ik heb dat zelf ook nog nooit gedaan, dus nu maak je me wel een beetje zenuwachtig xD weet ook niet hoeveel ze afnemen.. Brrrr. hahahaha
Dankje voor jouw testjes erbij te doen! Wij gaan inderdaad nog niet beginnen, het zou vooral betekenen dat ik niet weer een cyclus van 87 dagen krijg haha!
Nou, ik ga mijzelf eens heerlijk verwennen met een kappersbeurt! Echt tijd weer ook. Daarna even naar de C&A, misschien nog even naar H&M, even kijken of ik ergens pasfoto's kan laten maken en dan weer lekker naar huis!
Weet het ook niet, hij heeft nooit getekend op mijn menstruatie dus idd lastig. Zit nu weer me aan te kijken alsof ik van mars kom
Ja het is allemaal zo lastig.. word soms gek van deze maatschappij.. maargoed we doen het er maar mee!