in de zomer van 2017 gaf predictor nog vaak vals positieve uitslagen. Voor mij dus ook geen predictor. Ik heb nu gewone testen in huis van sensitest en de etos, ik ga de early ook van de etos halen, heb altijd het idee dat de etos wel goede kwaliteit heeft.
Ik weet het ook nog niet precies hoe het me verder af zal gaan, maar dit is wat ik denk dat er bij mezelf zal gebeuren. Vind het wel een hele belevenis . Maar tot nu toe voel ik me nog steeds niet anders dan voorheen.
Het is ook een hele spannende belevenis. Het is zoiets groots ineens in je leven!! Hou vol je kunt het hihi
Jeeej mijn vriend heeft ook eindelijk een afspraak gemaakt! Ook dinsdag, een half uurtje eerder dan ik! Dus dan krijgen we hopelijk tegelijkertijd de uitslag! SPANNEND!!!!!!! Omg, duimen jullie alsjeblieft mee dat we beide negatief terug krijgen!? Ik hoop echt ZO dat ik het in NL al weet, dan kunnen we meteen de koffer induiken hahahahahahah! xD Ohhhhhh zin in! Ik denk wel dat het negatief is.. maar het zeker horen is nog veel beter! Als ik het gehad zou hebben zou ik nu ook alweer veilig moeten zijn, maar bij mannen kan het tot een half jaar in het zaad blijven zitten, en das niet zo handig. Ook lekker dagje gehad vandaag. 's Ochtends lekker naar de kapper geweest, zit er nu weer lekker fatsoenlijk en verzorgd uit, niet zo droog en dor van onderen daarna lekker even wezen shoppen bij C&A en H&M. 2 broeken van maat 38 gekocht want 40 is nu echt te groot (eindelijk!), ook een 36 gepast. Die ging wel dicht maar zat ENORM strak (zoals 38 vorig jaar ook zat) dus dat word mijn volgende doel! Ook 2 mooie truien gekocht en een net bloesje voor volgende week in NL en een lekkere relaxte huisbroek voor op de bank! Verder ook pasfoto's kunnen laten maken, dus de belangrijkste dingen zijn nu geregeld. Moet alleen nog even formulieren invullen om een nieuw rijbewijs aan te vragen hier in Duitsland. Moet ik ook snel mee beginnen want mijn rijbewijs is nog maar tot november geldig, dan heb ik die ook alweer 10 jaar joh, gaat snel de tijd... Vanavond gezellig naar een groepje vrienden, samen Germany's Next Topmodel kijken, dat begint vanaf vanavond weer, altijd leuk met wat te eten en wijntjes! En dan morgen om 15:00 weer werken. Dan ben ik wel weer redelijk opgeladen denk ik Nu nog even wat wasjes draaien en opruimen en douchen en dan op weg naar die vrienden!
hopelijk zijn jullie beide testen negatief! Kunnen jullie dan ook beginnen. Wat goed van je dat je alweer een maatje kleiner hebt! Ik zou een moord doen voor maat 38 haha. Was vanochtend wel 300 gram lichter dus was wel blij. Ik kan me nog niet echt zetten tot bewust afvallen, het gaat gewoon niet de laatste tijd. Dus ik laat het er eerst maar even bij. Mijn BMI is nu 28.3 dus opzich acceptabel. Een hele fijne avond met vrienden! Ik ga straks lekker uit eten met 2 oud collega’s.
Maar natuurlijk duimen we mee, beide negatief Moet gewoon. Oh dus even lekker genoten van je dag, heerlijk...
Bij mij zegt hij 28,13: Overgewicht. Haha.. Maar ik ben ook echt te zwaar voor mijn lengte. Volgens berekenen.nl is mijn ideaalgewicht tussen 57,6 en 62,7 kilo. Wil zelf graag weer 60 kilo wegen, maar eerst maar eens tot de 65 komen. Zit nu op de 71,8 dus ben al 4,5 kilo afgevallen gelukkig! Bij mij is er nu wel een knop om gegaan hoor. Soms heb ik het even moeilijk, maar verder doe ik het nu echt heel goed. Wil het nu echt volhouden. Jij ook een fijne avond!
Oohh zo spannend, mijn app denkt dat ik de 16de op CD18 een eisprong heb. Ben zooo benieuwd weer wat het deze maand gaat doen!! Ik ben dan net in NL, maar even mn buikgevoel en slijm in de gaten houden die dagen!!
mn streepje is weg.. nou weet ik dat alsnog piek een dezer dagen kan komen.. maar ga toch twijfelen of ik wel op goede manier doe testen en of de eisprong er wel aan gaat komen.. of dan ben ik bang dat ik vandaag weer iets meer stress heb gehad en daardoor die eisprong weer wegjaag (slaat echt nergens op weet ik maar zo gaat dat dan in mijn hoofd ).. hopelijk komt wel snel..
Ken dat! Ben ook altijd bang dat mijn stress of gekke gedachten alles weg jaagt . Maar ervaring leert dat ovulatie testen op en neer gaan. Tot de knaller! Gewoon in de gaten houden daar leer je heel veel van. Hou vertrouwen komt echt wel goed. (Snap je angst wel heel goed hoor heb ik ook als ik een mindere test heb gehad meteen alles in de angst)