Zwanger worden voorjaar 2019

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Momma2b, 1 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Lees net dat de mannen eigenlijk ook foliumzuur moeten hebben, doen jullie dat. Bevorderd de vruchtbaarheid:confused:

2. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Dat is gebaseerd op 1 onderzoek, dus dat zegt nog niet zoveel.. Mijn vriend slikt het niet. Als het echt nodig was stond dat wel ergens in een richtlijn.

3. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Oh oke

4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lijkt mij slim inderdaad! Ben wel ergens benieuwd of ze bij mannen wel al zo vroeg doen onderzoeken, ik weet dat ze bij vrouwen pas na een jaar echt gaan onderzoeken. Vind dat echt zo lang.. Ik snap wel dat jaar kan duren, maar vind wel lang als het al die tijd niet lukt voordat je dan onderzocht word. Ook al is het normaal dat het een jaar kan duren.. Wel spannend wat er nu uit de test gaat komen!

Haha denk dat ik inderdaad onrustig blijf en zou kunnen dat de spanning dan nog steeds aanwezig is, dat denk ik wel. Maar je bent er dan wel mee bezig, dat lijkt me wel echt fijn.. Het is dan begonnen haha, zit nu te wachten tot we in de startblokken gaan :roflmao: Maar het duurt niet meer zo lang, tijd vliegt! Ik hoop dat ik dan in ieder geval eisprong heb enzo maar dat komt vast goed!

5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Wel heel gaaf dat er voor mannen ook zon test bestaat. Ik wist daar ook niet van tot dit forum ;) hey ik wist zelfs niet van ovulatietesten tot dit forum!! Ik wist niet eens hoe een cyclus in elkaar zat voordat ik stopte met de pil!!!! Echt hoor.. in mijn gedachten was het altijd patsboem zwanger als je met de pil stopte. Ook omdat ik mijn omgeving mensen zo snel zwanger raakten, ook veel te jonge meisjes van 16 en 17 (1 ervan zelfs een tweede daarna), vond ik zo heftig, en eng! Ik wilde dat helemaal niet!! Nu pas ben ik me er sinds dik een half jaar aan in het verdiepen en is het helemaal niet zo makkelijk als gedacht! ;)

Wil eerst proberen zwanger te raken met ovutesten en als het na een paar rondes niet lukt ook kijken voor zon thuistest voor mijn vriend, kan nooit kwaad natuurlijk. ik denk wel dat de leeftijd bij mannen niet zoveel uit maakt toch? vooral bij vrouwen? mijn vriend is net 35 geworden en ik word dit jaar 30 dus op zich wel hele mooie leeftijden dacht ik zo. De wilde haren zijn er nu wel af :) de tijd die ik had toen ik 20 was wil ik nu ook niet meer, vond het toen heerlijk en denk er met hele goede herinneringen en gevoelens aan terug maar ben nu momenteel ook ontzettend blij met mijn stabiele leventje, werk, kat, vriend :) zou dit echt niet willen ruilen nu voor een vrijgezellenleven!! Ik geniet nu met volle teugen. Nu alleen nog minder stress op het werk en dan is het perfect ;) oke perfect gaat nooit, heb nog steeds stomme buren maar goed, hopelijk verhuizen die ook snel hahaha!

Momma2b, Zonnetje19 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Als je wat ouder bent onderzoeken ze na een half jaar al dus dat scheelt :) althans dat heb ik gelezen, als je zo rond de 34/35 gaat zitten en het lukt nog steeds niet en je wens is heel groot! Dus dat is ook wel een fijn gevoel!

Zonnetje19 en Orchid24 vinden dit leuk.
  7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat klopt ja! Maar die leeftijd heb ik pas over 10 jaar haha dus als het niet binnen een jaar lukt, dan mag ik naar ziekenhuis. maar goed ik ga er wel vanuit dat het lang duurt, maar denk wel binnen een jaar! En anders kan je er toch niks anders aan doen.. Maar kan me wel voorstellen als het na halfjaar nog niet lukt, dat je dan graag misschien al onderzocht wil worden en dan kan het niet. Maar dat heb ik haha, dat is voor iedereen ook weer anders!

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  8. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja bizar hoe het nu gaat, je heb werkelijk overal testen voor, geweldig haha. De mijne is 32 en super gezond dus dat zit wel goed vermoed ik zo. Maar nee mannen kunnen heeeel lang kinderen krijgen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  9. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik had trouwens vanmorgen alweer slijm, heel gek! En wakker geworden met een heel hoog libido o_O :o: mijn vriend was al naar zijn werk dus ja, pech gehad. Heel raar! En zit pas op dag 10! Misschien al vroege voortekenen! Apart zon vrouwenlichaam.....

10. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Klopt ja als je nog 10 jaar moet wachten dan schiet dat ook niet op. Kan ik me ook goed voorstellen hoor maar het komt wanneer het komt. Rot dat wachten maar ja

11. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Oohh super nou vanavond even seksen denk ik maar zo. Je lichaam geeft iig wat aan dus maak daar gebruik van. Misschien een vroege cyclus dit keer, weet het ook niet.

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Misschien heb je dan toch een korte cyclus dit keer! Kan wel paar dagen van tevoren, ik heb al een week ofzo.. straks testen of ik dan eindelijk een knaller heb of nog steeds niet

13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee precies haha, maar het komt wanneer het komt inderdaad!

Zonnetje19 vindt dit leuk.
  14. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Seksen voor een kindje heeft in mijn geval nog geen zin omdat ik de uitslag van de zika test eerst nog moet krijgen hihi. Moet het nog even een week of 2 veilig doen en hopen dat het daarna niet meer veilig hoeft..

15. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja ben heel benieuwd..! Hou het maar weer even in de gaten. Testen sla ik even over. In de volgende cyclus weer. Hoop wel echt dat hij korter is, zou zo relaxed zijn.

Hoop voor je dat jouw knaller komt!!

16. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Zoiets had ik ook idd haha.
    Ik wist zeg maar niet dat een kindje maken en krijgen van ZOVEEL factoren afhing. Als je je er niet in verdiept lijkt het allemaal zowat spontaan te gebeuren. Maar nu weet je pas hoeveel eraan vooraf is gegaan.

17. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ohja sorry :confused: was ff die test vergeten

18. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja precies en de meesten vertellen dat natuurlijk ook niet in geuren en kleuren. Dus misschien zijn ze al een jaar bezig maar lijkt het voor jou alsof ze van 1x seks zwanger geworden zijn ;)

Momma2b vindt dit leuk.
  19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Haha geen probleem hoor ;) gelukkig zijn er in elk geval al 3 cycli aan vooraf gegaan dus hopelijk is mijn lichaam dan een beetje ontpilt en schiet mijn vriend in een keer raak:roflmao:

Zonnetje19 vindt dit leuk.
  20. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Nee idd zo gaat het, soms lukt het echt wel in 1x maar dan heb je echt mazzel een gelukstreffer zeg maar. Maar normaal duurt het wel langer natuurlijk wat we wel weten uiteraard.

Deel Deze Pagina