Haha dat snap ik wel! Denk het ook niet, misschien eerder als vriendinnen willen haha. Laatst zei vriendin al als je zwanger bent gaan we naar de 9 maanden beurs
dat is heel zwaar ja zo'n lange tijd.. collega van mij is ook al paar jaar bezig en daardoor zit ze ook in de ziektewet.. ze begon er echt onder te lijden.. nu is ze al meer dan 20 weken zwanger! Maar het is geen fijne zwangerschap dus ook dat is weer zwaar.. nog hele spannende tijd.. Snap dat je wacht met testen. Hopelijk zijn we inderdaad allemaal snel zwanger!
Vrienden van ons maken bijna hetzelfde mee. Ik vind het ook heel moeilijk om te zien. Er is niets dat je kan doen voor ze om het "beter" te maken
Ja echt fijn! Zit nu op dag 26 van mijn cyclus, dus ik heb een kortere cyclus dan 87 dagen En mijn lichaam werkt
Ik zou wel na de 9 maanden (ik wou menstruatie tikken hahaha) beurs alleen komen er ook altijd bekenden en die wil ik nog niet tegen komen ik weet dat de kans klein is maar toch haha! @ElinevK Die is al opgelopen je test! Mooi. Ik heb een week na de eerste test gebeld met verloskundige. Dacht dat ik toen 5 weken was maar dat is iets minder. Maar ze vragen wanneer je laatste menstruatie was en je eerste positieve test. En hand daarvan plannen ze je in! @Momma2b Jammer meis, maar kijk het nog eventjes aan wat je menstruatie doet, en wanneer die komt hoeveel dagen zit je nu na de positieve ovulatie test? Het is verschillend wanneer iemand dan positieve zwangerschaptest heeft, als ik na aanleiding van de echo en aantekeningen ga had ik 10 jan ei sprong, 11 jan bevrucht temp ging omhoog, en 21 jan eerste positieve test. @Visje79 Je hebt niet veel gebloed? @Orchid24 jaaaaaaaa je hebt hem! @MDvD96 Morgen je echo hoe gaat het ermee?
Haha aah ja dat snap ik wel, zit je nog niet op te wachten bekenden tegen te komen daar! hoe is het met jou?