Jammer dat je test negatief was! Ook al had je het aan zien komen, blijft toch jammer!! Ronde 2 misschien meer geluk! Wanneer begon je met testen dan omdat je zoveel testen gebruikt het? ik heb in mijn vorige cyclus 10 testen gebruikt (in de tijd dat ik ook een eisprong - denk ik - gehad moet hebben) maar helaas niks gevonden.
@Orchid24 De roosivee laxo helpt gisteren eindelijk goed en veel gepoept! Scheelt wel in de buikpijn, ik kan alleen mijn gewone pantys niet meer lekker aan dat gaat knellen en dat buikpijn. Van de week maar zwangerschapspantys halen is wel een stuk fijner vooral als later op dag word en een echt darmenbuikje heb haha! Kreeg van de week te horen dat goed eruit zie en of ik make up ophad.. euhmm nee me gezicht gaat me verraden ben ik bang haha! Maar verder gaat goed ene dag meer klachten dan andere dag. Kijk uit na de volgende echo! En lekker aan sneupen op internet na kleding enzo!
Nog 2 diensten en dan vakantie!!! Ik heb ZO geen zin om te werken hahaha. Vanavond nog en dan morgenvroeg weer gelijk. Ik haat die laat-vroeg dagen joh... ga mn chefin wel zeggen dat ze me niet meer zo in moet plannen. Als zij perse vrij wil op maandag moet ze eerst maar even kijken wie er zondag laat heeft... ik werk eigenlijk nooit maandag vroeg. Dus ja, makkelijk om me er dan eens op te zetten, maar dan moet je me niet zondag laat er op zetten, zeker niet als ik niet vroeger kan gaan. Sta vandaag wel met 2 fitte mensen maar die kunnen mijn werk helaas niet overnemen. Misschien maar kijken of ze de warme gerechten iets vroeger kunnen laten stoppen zodat ik wat vroeger kan gaan en dat die andere 2 dan alleen nog snackjes en broodjes doen.. Morgen weer 6:00 eruit dus ja.. lekker is dat. Ben wss vanavond eerst om een uur of 00:00 thuis en dan kan ik echt niet meteen slapen. En kan nu eindelijk zeggen OVERMORGEN de zika test!!!! Eindelijk!!! Deze maand weten we eindelijk waar we aan toe zijn!
@duitshollandsmeisje Mogen ze jou zo inplannen? Je hebt recht op zoveel uren rust toch? Of is dat niet meer zo. Spannend hoor dinsdag je test ik hoop zo dat goed is dan kunnen jullie er ook voor gaan! En lekker bijnaaaaa vakantie je kan nu aftellen
Ik begon gelijk na mijn menstruatie, en na de piek nog 1 gedaan. Ik deed soms zelfs 2 testen achter elkaar als ik dacht, streepje of niet? Nou nog maar 1 misschien is die duidelijker . Ja dan kom je wel aan 18
Ja eigenlijk moet je 11 uur rust hebben daartussen geloof ik. Maar ja, horeca is dan weer zo'n dingetje hé... dat is vaak onmogelijk om je aan de regels te houden omdat het 364 dagen per jaar open is van 09:00 tot 01:00.
Ahaaa ja zo snel hihi als ik meteen na mn menstruatie begin ben ik 40 testen verder en dan vind ik die piek nog niet
Haha ja ik ben paar dagen later begonnen, maar nu ook 17 testen. Ga binnenkort weer bestellen, maar ik doe elke dag 1. Alleen gisteren 2x getest. Komt wel omdat ik dus geen idee heb wat mijn cyclus doet! Maar met een regelmatige cyclus hoeft dat ook niet, ik was ook vroeg begonnen met testen. Volgende keer begin ik iets later denk ik, van andere kant ben ik te bang om hem te missen en vind die "controle" wel fijn
Aah fijn! Dat scheelt inderdaad in de buikpijn! Aah ja maar snel zwangerschapspanty's in huis halen! Aah zo leuk! Snap ik leuk vooruitzicht de echo!
Lekker bijna vakantie! En fijn als je de test straks gehad hebt!! Nog even 2 diensten doorbijten.. Inderdaad echt stom hoe dat soms gaat in de horeca, sta er bij mijn vriend ook vaak versteld van. Alsof echt alles kan in de horeca.. Succes!
@duitshollandsmeisje Pff het kan wel maar dan moet je een goeie planner hebben. Die erop let dat iedereen voldoende rust tussen diensten door heeft... horeca blijft een apart iets hoor.
@Momma2b hoe is het eigenlijk.met je vriend? Ik hoop dat ik goed heb onthouden dat het jouw vriend was die pijn had..
@Loveischocola Jaaa morgen de echo! Ja gaat goed, vanochtend voor het eerst echt overgegeven. Dus ik ben gerust gesteld. Kwaaltjes nemen nog steeds toe! En bij jou?
Ja hé, dat denk ik soms ook. Ongelofelijk hoe ze mensen zich soms echt kapot laten werken. Of bijv 10 dagen achter elkaar ofzo. Mijn ergste horeca ervaring was 18 dagen achter elkaar werken... dat was heel erg heftig... en daarna was ik 1 dag vrij en moest ik meteen weer 3 dagen voor ik een weekend vrij had... was net terug van vakantie en meteen 18 dagen werken. Was meteen weer toe aan vakantie!!! Heb soms ook wel eens het idee dat je 'gestraft' word voor vakantie of een paar vrije dagen
Tsja soms zijn de roosters heel mooi maar word ineens iedereen na elkaar ziek gebeurd ook met regelmaat. Zeker nu in deze periode!