NOD heb ik nu op 8 maart gezet maar kan zijn dat ik hem nog iets opschuif, zitten de heel dicht bij elkaar, spannend!
Wow, mijn menstruatie is nu veel heviger dan de afgelopen maand. Misschien was hij toen nog iets minder omdat mijn spiraal de dag ervoor eruit was gehaald. Zou dit dan toch een negatieve invloed gehad kunnen hebben op ronde 01? Ondanks ik wel een positieve ovulatietest had?
Oh meiden mijn dag is zo stressig tot nu toe!! Over 20 minuten ga ik lopen naar mijn bus en dan begint mijn reis naar Nederland, 8,5 uur in de trein. Mijn eerste zit is 5,5 uur dus dan heb ik even tijd om op mijn gemak na te lezen en te reageren. 7:15 vertrokken we, mijn vriend had 7:45 afspraak en 8:00 kwam hij alweer naar buiten, klaar! Ik had 8:15 bij mijn eigen arts afspraak en was pas om 12:00 thuis.. Ging niet helemaal zoals gepland. Het was 7 weken geleden van 'we nemen bloed af, sturen het op en een week later bellen we je met de uitslag en dat kost dan 40 euro'. Oke prima. Dus daar was ik op ingesteld, zou ook maar kwartiertje duren. Uiteindelijk heb ik bij mijn arts bloed afgenomen maar moest ik ZELF dit bloed naar het virus instituut brengen omdat ze het niet op kunnen sturen omdat ze niet werken met een instituut. Huh, maar mijn vriend kon het wel zo doen? Nou, hier dus niet. Oke, kut. Dus ik met mijn bloed een half uur reizen naar dat instituut. Kon ik het niet vinden, in de middle of fucking nowhere!! Ook geen internet bereik dus kon niet op maps kijken waar het was.. overal gevraagd, niemand wist het. Accu van mijn telefoon bijna leeg. Nog net kunnen bellen. Moest ik met de bus een halte terug. Ik terug.. bij een of ander instituut aangekomen, mega groot gebouw.. daar na gevraagd waar ik heen moet. Dat ik maar even een kaartje moet trekken en in de wachtkamer moet zitten. HUH hallo ik moet godver alleen bloed afgeven!!!????? uiteindelijk werd ik door iemand opgehaald van het desbetreffende virus instituut.. dat ik verkeerd stond.. oke. ' normaal komt het bloed inderdaad hier, maar dan zonder de patiënt... normaal sturen ze het op'. Oke heel vreemd allemaal. Uiteindelijk persoonlijk mijn bloedmonster afgegeven bij het lab en waarschijnlijk hoor ik het aan het einde van de week al. Mijn vriend na 1 a 2 weken. Zo raar allemaal dit!! Kostte uiteindelijk ook niks omdat ik dus een verwijzing kreeg van mijn arts. 1 voordeel... maar daarna zoveel stress!!!! Snel douchen, eten, kat verzorgen, laatste spullen pakken, alles nog een keer controleren en nu moet ik al weer gaan aaaaaaaahhhhh!!!! IK HAAT DIT XD
@duitshollandsmeisje haal ff adem! En knuffel je kat ff dat spinnende motertje doet wonderen. Wel fijn dat jij snel de uitslag hebt maar dan moet je alsnog wachtn op die van je vriend! Wel een chaos hoe het dus is gegaan. Maarrrr je weet nu wel dat het bloed op goeie plek is haha
Pppff wat een drama zeg...en lekker onhandig ook...nou ja even wachten op de uitslag helaas wel twee weken nog maar ok dan ben je er hopelijk wel vanaf...
Ja ik denk ook dat het er toch wel iets mee te maken gehad zal hebben.. lang geleden ook dat ik zo'n heftige menstruatie heb gehad.
Hier even een update. Ik heb geen goede dag. Mijn emoties gaan heel heftig op en neer en ik voel me niet lekker. Het bloeden blijft aanhouden. Dus ik ben bang dat het toch een menstruatie is. Ik heb dit ook al tegen mijn vriend gezegd. Van nou ronde 01 is het niet geworden. Maar het zit me echt niet lekker. Ergens zegt mijn gevoel dat het niet klopt ofzo. Zo raar... Dus ik durf nog steeds niet te zeggen ja dit is mijn menstruatie. En nee ik ben niet zwanger.... Het voelt nog steeds zo anders. En ik kan het nog niet verklaren. Misschien moet ik ziek worden erbij? Ik weet t niet. Heb het vooral best zwaar vandaag. Ik zou willen dat het nu gewoon einde deze week is en ik die test kan doen, dan weet ik waar ik aan toe ben. Heel eerlijk gezegd heb ik vandaag alsnog een test gedaan. Slaat helemaal nergens op, want is nog te vroeg plus was geen ochtendurine. In eerste instantie wit. Later toch een tuurtest??? Ik weet het niet. Misschien ziet mijn hoofd ding? Ik ga morgen ochtend weer testen. Ja ik weet het ik maak mezelf gek, maar het lukt me even niet om dit te stoppen nu. Ik moet gewoon even 100% zekerheid hebben. Ik snap die bloeding niet en ik snap mijn lichaam niet. Voel me echt in de war. Ik probeer te doen waar ik me goed bij voel en wat me zoveel mogelijk rust geeft, en dat was toch testen. Ik ga jullie op de hoogte houden hoor. Moest het even kwijt.
@Momma2b heb je een foto van de test die je hebt gedaan? En snap dat je nu zoveel emoties hebt. Het is en blijft sowieso al een spannend iets en als je lichaam dan ook nog zo doet maak jezelf helemaal gek. Wan niet meer dan logisch. Probeer leuke dingen te doen als het kan/lukt en te ontspannen. Knuff
Thnx ik heb tot nu toe afleiding gehad. Ik kan wel een foto maken van de test, maar denk niet dat het zichtbaar is op de foto. Lief van jou!!
@Momma2b wat balen zeg dat je je zo voelt, en dan is de test ook nog eens negatief (10 dpo?). 1/3 van de zwangere vrouwen test ook nog negatief op 10 dpo. Dus alles kan nog! Heb je idd een foto? Dan turen we mee. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Nog een paar daagjes.
Thnx voor de lieve reacties. Pff zo zwaar in je eentje dit dragen. Ik heb een foto. Ik zie het wel maar moet echt goed concentreren. En als ik nu naar mijn test kijk zie ik echt heeeel licht een streepje.
@Momma2b Op foto niet te zien.. anders eventjes een ring ernaast leggen zodat de focus daar op is? Welke testen zijn dit ook alweer?
Bekijk bijlage 606986 Bekijk bijlage 606987 @Momma2b vaak word dan de kleur op test duiderlijker! Kijken of lukt het verschil te zien eerste is zonder ring en tweede met ring ernaast
@Momma2b Er staat zeker een streepje, eventjes door fotoprogramma gehaald hahaha... alleen ik weet niet of deze voorgedrukte streepjes heeft? Zou sowieso op ochtend weer een keer testen!