Goede morgen lieve dames, Net weer getest. Het streepje is ietsjes duidelijker te zien, moet hem wel nog in het licht houden, maar zie m sneller.
Sterkte. Ik had het je ZO gegund. Doe maar lekker rustig aan vandaag. En wees extra lief voor jezelf. <3
Je mag echt wel zeuren hoor! Daar zijn we voor en iedereen zal je begrijpen. Dus kom hier gewoon spuien als je behoefte aan hebt. Zou toch ook ergens wel weer mooi zijn als je met je b'day zwanger bent!
De test van Action ook meteen gedipt. Ook daarop een heel licht streepje, moest hem wel even uit elkaar halen om het goed te kunnen zien. Zit zo'n schermpje voor die zit dan in de weg.
Ik voel me echt wel een beetje schuldig... dat als het nu raak is... meteen eerste kindje, eerste ronde hoppa.. voel me best wel schuldig tegenover de dames hier die allemaal negatieve testen in handen hebben. Vind het echt moeilijk om dit te plaatsen ook...
@Momma2b voorzichtig gefeliciteerd!! Ik zie het nu ook! En je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen!
Jaaaaa! Nu zie ik m ook! Wauw! Gefeliciteerd alvast voorzichtig. Hopelijk mooie oploop aankomend weekend!
Ik wil niet meer wachten! Maar als mijn cyclus nu rond de 40-50 dagen gaat zijn, dan is de volgende eisprong ergens in maart. Dus hoop dat we die pakken haha! Ik heb wel een ongekend libido de afgelopen dagen.. Dit kan ik me herinneren van toen ik een tiener was maar dit heb ik denk ik al niet meer gevoeld sinds 6 jaar geleden mijn fibro en vaginisme klachten begonnen Helaas heb ik mijn vriend afgelopen dagen nauwelijks gezien, morgen wel vrij allebei. Hoop ergens dat nu ik eindelijk weer zo'n hoog libido heb dat ik het gevoel heb dat ik hem elk moment kan bespringen, dat seks dan misschien eindelijk gaat lukken. Dus duimen voor morgen! Voordeel van ontpillen
Even een vraagje.. ik zit hier nu dus met die super lichte test, maar wel een streepje... maar als ik vanavond mijn vriend die sokjes geef, juich ik dan te vroeg? Ben best wel bang dat het vals positief is en dat ik mijn vriend lekker zit te maken en de komende dagen loopt het niet op...
Ik zou ze geven, te leuk op Valentijnsdag met een licht positieve test! Maarja, ik heb nou eenmaal ook totaal geen geduld.. Doe wat voor jou goed voelt!