Ik denk dat het wel kan, het is de komende weken sowieso zoo pril en eng.. Maar je moet doen waar jij je prettig bij voelt, als dat nog paar dagen wachten is dan wacht je nog paar dagen. Ik vind het streepje nu wel duidelijk, misschien kan je nog andere testen doen. Streepje is een streepje denk ik dan haha, als dat bij alle testen zo is dan ben je wel zwanger!
Heb al 3 dagen achter elkaar hele lichte streepjes. En deze is dan de duidelijkste.. heb getest met predictor, zwanger en kids, en action en allemaal zo'n super licht streepje. En nog steeds kan ik het niet geloven en ben ik bang dat het niet waar is. Ineens snap ik iedereen haar onzekerheid zo goed. Hiervoor had ik ook gezegd, streepje is streepje, maar nu.....
Dat snap ik, maar die zijn ook allemaal zwanger en jij dus ook! Misschien ook fijn om die onzekerheid niet alleen te ervaren maar met je partner, lijkt mij heel mooi om al te geven. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt, kunnen wij niet voor jou zeggen!
Omg voorzichtig gefeliciteerd! Je bent gewoon zwanger. Ik herken je gevoel , hier hetzelfde maar ook jij mag blij zijn , het blijft voor iedereen net zo bijzonder. Hou je ons op de hoogte
@Momma2b ik zeg maar voorzichtig gefeliciteerd! Ik zie zelf op mijn telefoon het streepje niet maar als alle anderen hem zien zal het vast en zeker positief zijn! Als ik in jouw schoenen stond zou ik zelf testen tot een mooie duidelijke streep of zo'n clearblue die 'zwanger' zegt. Anders gelooft mijn vriend het ook niet hihi
Dank je Ja ik herken nu ook jou gevoel! Zie jij het streepje ook? Ik moet gewoon erin bevestigd worden dat die er echt staat. Kijk zo vaak naar de test. Ik ga jullie zeker op de hoogte houden!
@Momma2b er is natuurlijk een kans dat de testen niet oplopen en je een vroege miskraam krijgt, maar die kans is er altijd, zeker als je zo vroeg test. Maar een streep is een streep! Er is een ingenesteld eitje! Nu nog doorzetten! Tja, ik zou je vriend wel op de hoogte stellen en de sokjes geven bij de knaller. En dan tevens de fabrikant van de spermatest (dat was jouw vriend toch?) even een berichtje sturen. ‘Eerste ronde!’ Met een foto van de knaller
Edit: met mijn scherm op 100% en energiespaarmodus uit zie ik hem ook!! Toch zou ik persoonlijk liever een knaltest geven! maar dat ben ik. Als je zeg maar een oploop ziet tot je echt een mooie streep hebt. Niet dat hij zo blijft of afloopt, dat zou jammer zijn. En zo lang duurt het toch niet voor je een knalstreep hebt ?
Niet schuldig voelen! Jij was er toch niet bij om de boel te saboteren? Iedereen komt een keer aan de beurt! (Al heb ik me ook schuldig gevoeld, toen ik binnen 3 maanden zwanger werd op mn 38e en mijn veel jongere vriendin al 4 jaar bezig was, heb haar ook paar dagen na de test gebeld, mensen bij wie het niet lukt, is mijn ervaring vinden het altijd jammer dat ze zo lang mogelijk buiten dit soort dingen worden gehouden uit bescherming)
Bedankt voor de reacties. Ik ben echt extreem blij op dit moment afwisselend met ineens een vlaag angst, omdat het nog niet een duidelijke streep is... Ik ga sowieso vertellen aan mijn vriend vanavond, zodat we samen deze spannende dagen kunnen beleven. Maar hoe en wat en wel of geen cadeautje erbij ga ik nog even goed bedenken. Sowieso ga ik een valentijnskaart kopen, die heb ik vanmorgen ook van hem gekregen. En dan zal ik daar iets in zetten van dat ik nu zwanger ben en dat we het samen gaan afwachten tot de test gaat knallen.
Haha en wat zei je tegen mij? Dat ik er niet echt onderuit kon toch? Met die strepen? lekker geven, die sokjes! Je bent zwanger, ongeacht hoe het verder loopt!
Gewoon geven hoor! Als al fout gaat kunnen jullie samen het verdriet delen. En anders vanmiddag een action doen met geconsetreerde urine miss ben je meer middag tester!
@MDvD96 leuke banner! Zo mooi die echo! @duitshollandsmeisje echt ongelofelijk ja de horeca.. verbaasd me nog steeds dat ze ermee weg komen. In andere branches zou dat niet geaccepteerd worden, maar bij de horeca hoort dat er ineens bij.. Apart.. Geniet van je vakantie! Je hebt het verdiend! @San0804 vervelend zulke opmerkingen.. sommige mensen.. snap dat het je roch raakt ook al ben je er vrij positief onder. Goed dat je uitkijkt naar ronde 2, hoop op een positieve test voor jullie! @Zonnetje19 ik zal het laten uit sluiten als je er zo mee zit. Ik heb ook aantal symptomen die je noemt en ik zit echt niet in de overgang haha! Dus nogmaals denk echt niet dat je in de overgang zit. Heb je best veel stress gehad afgelopen tijd sinds je klachten hebt? Haaruitval is vaak seizoensgebonden (herfst/winter) dit zei mijn kapster, ik heb daar ook last van. Of stressgerelateerd kan ook maar kan ook gewoon allemaal ontpillen zijn. Kan zoveel zijn! Maar als je er zo mee zit zou ik het laten uitsluiten, snap dat dat spannend is! @Sel078 wat lastig.. hopelijk komt bij hem dat enthousiasme ook wat meer in de komende maandjes. Ik herken het wel die twijfel, mijn vriend is ook niet erg enthousiast maar zo is mijn vriend. Blijf ook continu vragen of hij wel echt wil en dan wil ie het wel heel graag, maar hij is niet iemand die dat enthousiast kan laten merken of er zoveel mee bezig is. Dat komt als ik zwanger ben denkt hij. Als je erover wilt praten, dan gewoon lekker doen de komende tijd! @Wonderd snap dat het zenuwslopend is.. maar wat een mooie echo zeg!! @Visje79 wat jammer.. op naar de volgende ronde en dan een positieve test! Je bent echt niet aan het zeuren, je wens is even groot als bij een eerste en is begrijpelijk dat je je zo voelt. @ElinevK al een verloskundige op het oog? Snap dat het besef later komt, is ook nog zo spannend allemaal @Momma2b vervelend dat je vriend nog last heeft.. fijn dat hij er nu hulp bij heeft en hopelijk vinden ze de oorzaak en is hij er snel vanaf! Gewoon vanavond vertellen inderdaad en ik zal het doen zoals je al die tijd gewild hebt, je bent zwanger! Geef die sokjes en alles wat je in je hoofd had, als je het toch gaat vertellen tenminste! Misschien dat je spijt krijgt dat je het niet gedaan hebt zoals je al die tijd gewild had?
Ik heb net de huisarts gebeld. Kreeg de assistente. Een hele lichte streep is een streep, dus ja ik ben zwanger! Wel zei ze idd dat ik even in de gaten moet houden of hij op gaat lopen, omdat er nog van alles kan gebeuren. Maar ik moet mezelf als zwanger beschouwen en dus echt op voeding e.d. letten. Dat deed ik al, dat scheelt. Volgende week moet ik even terug bellen als de test een duidelijke streep heeft.
Miran1234; 28 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 15 februari 2019 Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 16 februari 2019 Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, NOD 20 februari 2019 Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 2 maart 2019 San0804; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 8 maart 2019 Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 02, NOD 11 maart 2019 Visje79; 39 jaar, tweede kindje, ronde 05, NOD ??? Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, vanaf januari/februari 2019 Orchid24; 24 jaar, eerste kindje, vanaf april 2019 Sel078; 26 jaar, eerste kindje -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Loveischocola; 34 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! -------------------------------------------------------------- Afspraken: LoveisChocola; 27 februari intake & echo