Ja zo leuk, waarschijnlijk morgen de pineut voor een vrijgezellen ding..wat geen idee natuurlijk. Maar weet dat ik de klos ben Staan er een hoop vrouwen voor me deur
Oh wat een luxe! Ik heb een gewone mama fiets toen ik een nieuwe fiets ging kopen voor de zekerheid hier maar voor gekozen zodat ik niet (hopelijk) volgend jaar weer een nieuwe hoef te kopen ivm stoeltjes
haha verwacht ik eigenlijk niet! mijn vriendinnen zijn niet zo haha, er is er eentje die dat inderdaad zou kunnen organiseren maar die woont best ver weg en kent de anderen niet zo goed dus dat verwacht ik niet zo snel haha!
Heb al gezegt wat er ook gebeurd hoe me jas aan want ben verkouden en verkouden met een gebroken rib gaat niet zo goed
Ja ben wat instabiel af en toe dus ben in de douche gevallen op de badrand met me ribben. Kon ff geen adem halen maar opstaan en weer verder
Jazeker, het heeft ook minimaal 4 weken nodig voordat je lichaam het opneemt. Ik ben in december begonnen hiermee
Neeee de zwangeren moeten hier niet weg vind het hartstikke leuk. Die spanning ook!! En interessant hoe alles verloopt bij jullie Valt me wel op dat de meesten snel zwanger raken nadat ze met testen hun piek gevonden hebben, dus als onze test negatief is ga ik die ook zeker opzoeken!
Het weer is heerlijk! Echt genieten. Ik moet vanmiddag wel even werken. Maar ben net wel even buiten geweest en wat is het toch lekker dat die kou weg gaat en het zonnetje weer schijnt. Krijg je idd meteen meer zin in leuke dingen, trouwen, kindjes etc. hihi, maar ook gewoon terrasjes pakken, buiten zitten met zijn allen. Heerlijk!!! Hoewel ik de knusheid van de winter ook heel fijn vind hoor.
Haha oke we blijven allemaal haha. Het is ook een gezellig clubje wat we nu hier hebben. En wie weet loopt dit vanzelf over in een allemaal zwanger topic! Zou mooi zijn. Sowieso gaat het best wel hard hier, dus goede hoop voor iedereen.
Ja verwacht ik ook. Anders weer paar dagen van die witte testen. Sensitest geeft advies over wanneer te starten op hun site bij ‘ovulatie berekenen’ maar die willen ook testen verkopen natuurlijk. Ik begin meestal 1 dag later met testen. Wel al vanaf cd 8 om de dag seks. https://m.sensitest.nl/ovulatie-berekenen.php