Ja hersenen zijn een rot ding soms haha. Ik volg zelf mijn cyclus via een app, die heet 'Flo' maar is wel in het Duits. Kan je alles op invullen, hoe je je voelt, wat voor afscheiding, krampen etc en dan krijg je heel veel informatie. Vind het wel echt een fijne app. Ik stond er ook van te kijken hoor hoe anders mijn lichaam functioneert zonder pil! Maar wel weer cool.
oeps kreeg geen meldingen.... @duitshollandsmeisje die FLO app heb ik ook, en is er in ongeveer alle talen iig ook engels en NL's. Maar klopt bij mij niet denk ik hoor, alhoewel ik volgensmij toch niet zo regelmatig ben als ik dacht dat het eerst was meh! achja,... zou zaterdag al ongi moeten worden en dacht ook echt mijn eisprong hebben gevoeld te hebben maar er is nog niets... alleen de klachten. Iedereen hier ook alvast een fijne kerst!!
Ja ik heb hem ook vooral om mijn cyclus bij te houden, scheelt me tellen of onthouden ik heb hem ingesteld op 35 dagen cyclus als gemiddelde maar daar zit ik ook dik overheen geen idee wanneer mn tweede menstruatie zich aankondigt
sorry ben erg druk geweest, ik probeer deze week weer even bij te lezen en te reageren op alles! fijne feestdagen allemaal!
Hoi allemaal, Mag ik mee schrijven op jullie forum? Wij willen in februari proberen zwanger te worden Voor nu eerst allemaal fijne feestdagen. Groetjes.
Goede tweede kerstdag allemaal! Hebben jullie fijne en rustige dagen? Hier heb ik wel vrij rustige dagen. Het gaat allemaal wel lekker soepel en snel. We hebben het fijn saampjes onze eerste kerst. Vanavond nog met mijn ouders en oma uit eten en dan zit de kerst er alweer op! Ik heb nu ook de FLO app gedownload, alleen staat hij nog wel in 't engels. Maar dat moet lukken. Ik ga gewoon eens kijken wat ik eraan heb en of het wat toevoegt voor mij. Sowieso is niet hoeven tellen en bijhouden wel handig. @San0804 ; je bent zeker welkom! Leuk dat je ook vanaf februari gaat starten. @MDvD96 ; thnx voor het toevoegen van je NOD. Valt dat dan steeds op de 18e? Klopt het dat je ronde 5 in gaat? Ik was met kerstavond alleen met mijn vriend, gewoon thuis. Lekkere hapjes, en een drankje. Daarna waren we erg moe (want ja wij drinken dus eigenlijk nooit haha). Maar we lagen op de bank en waren beetje aan het kletsen over kindjes. En ik heb mijn lijstje met jongens- en meisjes namen laten zien. Hij was heel serieus en ging aankruisen welke namen hij ook leuk vond! Even later zat hij op insta en kwam hij weer een lijstje namen tegen, ging hij de namen noemen die hij leuk vond, meteen opgeschreven (als ik het ook wat vond uiteraard). Dit geeft me echt een warm gevoel. Dat hij erover na wil denken en over wil praten. En dat hij mijn lijstjes serieus wil nemen en niet erom lacht en zegt "dat komt allemaal nog wel". Dus ben daar happy mee. Gisteren liepen we een rondje buiten en dan komen bij ons altijd de wat diepere gesprekken. Toen begon hij over mijn kat, die nu bij ons woont, dat hij zich daar wel een beetje zorgen over maakt of die kat niet zomaar in het wiegje zou springen enzo. Dus dat is ook alweer zo lief dat hij daar al over na denkt! Mijn kat is nog jong en is wel echt een doerak. Nu de kerstboom er staat, springt ze er regelmatig in en ik krijg het haar gewoon niet afgeleerd. Ze heeft echt een eigen wil. Dus ik snap zijn angst daar wel voor. Die heb ik ook. Maar dit soort dingen weet je pas als het zover is. En gaat het niet, ja dan moet ze helaas weg. Het is fijn om dit soort gesprekken te voeren. Ik wens jullie nog een fijne tweede kerstdag en ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal!
Bedank dat ik mee mag schrijven. Wij hebben kerstavond met mijn ouders en zusje gevierd en gisteren beide overdag gewerkt en in de avond lekker samen thuis. Vandaag is vriendlief helaas overdag weer aan het werk, en gaan we vanavond eten met zijn familie en dan zit het er al weer op. Wat fijn dat jullie het samen al over namen hebben gehad, dat hebben wij nog niet echt gedaan. Maar dat komt nog wel. Wij hebben ook 2 jonge katten, maar ze springen gelukkig niet in de kerstboom haha. Ook met een baby maak ik me geen zorgen om de katten. Ze weten bij ons dat ze niet op de stoelen,tafel en de bank mogen komen, en ik moet zeggen dat dat best goed gaat. Af en toe komen ze een keer stiekem op de bank, maar niet vaak. Mijn vriend was gelukkig wel heel duidelijk dat hij de katten later ook niet in de box oid wil hebben, en daar ben ik erg blij om dat hij daar uit zichzelf mee kwam. Bij. In schoonzus liggen ze wel in de box, maar dat heeft tot nu toe nog niet voor problemen gezorgd! Ik zou me er dus niet zo druk om maken, het komt vast wel goed. En de kat zal eerst ook wel even van slag zijn als er ineens een baby is. Fijne tweede kerstdag nog!
Hoi dames , Ik word gek .... Op een of andere manier kreeg ik net ineens drang om een test te doen . Geen idee waarom en ik gaf me er nog aan over ook ... Ik verwacht vrijdag of zaterdag mijn menstruatie te krijgen . Ik heb 2 verschillende hcg testen gedaan omdat ik bij de eerste al snel ( naar mijn idee 2de streepje kreeg ) heeeel licht dat wel. Dus heb nog 2 andere merken gedaan . Ik twijfel erg want dacht verloren ronden + het is nog zo vroeg en misschien wil ik dat kleine streepje gewoon graag zien. Je moet wel goed turen hoor hihi kijken jullie mee ? Als je niet ziet mag je het zeker zeggen , het is ook te mooi om waar te zijn. Liefs
@Wonderd Uuuuhhhhh op die donkerblauwe zie ik geloof ik een heel licht tweede streepje!! op die andere zie ik eigenlijk niks. Maar zou als ik jou was even door testen hoor!
@Momma2b Fijn dat je een fijne kerst hebt! Die van mij was druk en hectisch met 6 kinderen hahaha waren met 14 mensen in totaal pfff maar wel gezellig hoor. Maar ben blij als ik straks weer thuis ben! Ja die app vind ik juist wel handig omdat hij voor je telt, je hoeft alleen je menstruatie erin te zetten dan ben ik daar ook niet zo mee bezig. Wat fijn trouwens dat je vriend ook zo mee denkt en zich interesseert!! Erg belangrijk Wij hebben zelf ook een kat, die is van mij, 6,5 jaar is hij nu en zo'n dikke garfield ik hoop niet dat ik die met een kindje weg moet doen want die kat is ook mijn kind!
@Wonderd oh wat spannend! Als ik jou was zou ik even een test van predictor doen. Bij de op=op Voordeelshop verkopen ze er 2 in 1 doosje voor 5 euro en die zijn zo gevoelig dat ze dan nu al een mooi zichtbaar streepje zouden geven! Ik duim voor je!
@Momma2b Omdat ik een cyclus van 30 dagen heb valt hij, afhankelijk van hoe veel dagen de maand heeft meestal op 18 en soms op 19 haha. Ja dit wordt ronde 5 alweer..
Hoi, en welkom! Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad! Hopelijk lukt het snel bij jullie ik hoop ook eind februari te kunnen gaan beginnen!
Heb vanochtend gelijk getest met ochtendurine en ja weer een licht streepje. Had ook nog een kruidvat test liggen dus die heb ik ook maar gedaan en ook daar een streepje te zien. Het kan gewoon bijna niet waar zijn maar te testjes zeggen toch van wel... Heb gelijk predictor besteld en een cb met weken indicatie, morgen krijg ik ze binnen en dan van het weekend maar is doen als de menstruatie niet is doorgekomen. Spannend dit zeg
Omg!! Ik ga toch voorzichtig gefeliciteerd zeggen hoor!!! Wat spannend!!! Wat zou dat een leuk kerst kado zijn!!!!!!
@Wonderd Als ik het zo zie zou ik zeggen dat je zwanger bent! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Zo leuk!